X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Juiced vs. Nfsu2


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-05 13:06 
Nu kommer det store spørgsmål så.. Hvad er forskellen på disse to spil, Juiced og need for speed underground 2?

Jeg prøvede at lave en bil i nfsu2 hvor alt var unlocked, og syntes faktisk ikke at det var de vildeste biler man kunne lave, bl.a. syntes jeg ikke at deres vinyl mønstre var særlig vellykket (men jeg er også meget krævende).

Nu håber jeg så på at juiced er bedre med hensyn til at modde sin bil.

Gameplayet i nfsu2 kan jeg rigtigt godt li. hvad har juiced at byde på?

Nogen som har nogle gode info om juiced? har selv lidt svært ved at finde det.
For The Love Of The Game
BaggyBaggySkrevet 28/01-05 13:16 
NFSU2 er alt for meget det samme samme samme... jeg mistede interessen ved 50 % gennemført... godt jeg lånte af en ven, og ikke købte ... Kæmpe skuffelse... Det eneste der holder er sku GT.. ( og muligvis Forza M)..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
NaieraNaieraSkrevet 28/01-05 13:25 
Begge spil er dårlige.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-05 13:32 
Naiera: hvad er det for en bemærkning? Hvis du ikke bryder dig om bil spil, kan du jo tydeligvis ikke bidrage til dette enme... Ovenstående bemærkning er der jo ingen som kan bruge til noget.

Kan vi få nogle meninger fra folk som godt kan li bil spil, og som måske ved noget om juiced, mange tak :)
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-05 13:55 
Juiced er ikke andet end en NFSU klon, og derfor også et utroligt ringe spil IMO. Begge spil stinker langt væk af mainstream. Der findes med 100% sikkerhed mange bedre alternativer til sådanne spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-05 14:13 
ok, kom med nogle gode eksempler på spil hvor man kan bygge en fed stilet bil, så den bliver visuel nice at se på (ikke GT tuning).

Jeg vil meget gerne høre om alternativer :) hit me
For The Love Of The Game
dchangdchangSkrevet 28/01-05 14:18 
Hvad med RPM Tuning? Der skulle man vist have en hel del muligheder for at pille ved sin bil.

Taget fra IGN:

"The hardcore driving fans will get a real kick out of the game's customization modes. Literally, there are millions of choices in fixing up your car -- the devs counted out to 1,382,976 possible combos for visual customization, with over 220,000 mechanical permutations."
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-05 14:24, rettet 28/01-05 14:25 
Darknon>

Jeg kan da kun ha' ondt af folk, der kun køber bilspil for at style dem :(

Men hvis det er tilfældet kan du rolig købe Juiced og NFSU, de handler KUN om at style bilen, hvorimod gameplayet er lig nul.

EDIT: Jeg siger ikke at du har det sådan. Men jeg kender en del, der siger at NFSU er det bedste spil nogensinde fordi man kan style bilen :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-05 14:30 
RPM Tuning ser godt nok lidt tamt ud, at dømme fra screens, ingen eksempler på fede street racers, og hvorfor skulle dette være bedre end de andre?

Lad være med at tage det negativt, jeg er skam glad for at høre om andre spil en nfsu og juiced :) kom med nogle flere eksempler drenge
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/01-05 14:37 
Jeg synes at moddingdelen er bedre i Juiced, mens selve gameplayet (og især styringen) er bedre i NFSU2. Juiced havde dog nogle gode ideer til online "communities" hvor man kan danne "bander" af street racere, så på online delen er Juiced klart det bedste.

Nu er Juiced blevet ændret meget fra det oprindelige spil som skulle udkomme i efteråret 2004 til det spil der kommer til sommer. Jeg har ikke prøvet nogle af de nye features som spillet skulle have fået.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-05 14:44 
konsolkongen: Jeg kan godt se din pointe, og jeg går heller ikke efter de spil kun fordi bilerne kan moddes (jeg ejer ikke et eneste af dem), Jeg syntes bare at det er en mega fed feature, som gør det så meget federe at fræse rundt i bilerne når man selv har bygget dem til at se svedige ud. Men selvfølgelig skal gameplayet være i top, ellers er det jo ligegyldigt det hele.

Jeg søger selvfølgelig et rigtigt godt bil spil, hvor gameplayet er fedt, og som stor bonus, et hvor man kan customize sin øse... Jeg er lidt ked af bilspil hvor man bare får et par forskellige øser at køre i, og vælge dem i 3 farver (burnout anyone). Det er jo for fedt når man kan personalisere sin bil.

I øjeblikket er det det jeg har brug for i et bilspil (customization), så derfor kigger jeg først efter det, og derefter gameplay. Og selvfølgelig køber jeg ikke et spil hvis gameplayed er ringe, og hvis det får dårlige anmeldelser.
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 28/01-05 15:10, rettet 28/01-05 15:29 
Hvis du er til customization, så vent evt. på Forza, som indtil videre at sat til april. Der kan man MOD´e sin bil i stor stil, og meget tyder på, at resten af gameplayet er lækkert.

I GT4 kan man også pille ved bilerne, men det skulle ikke være i samme grad - tjek evt. et par anmeldelser.

Jeg har ikke prøvet Juiced, men synes MOD-delen i NFSU2 er udmærket. Dog irriterede det mig, at man _skal_ have taget billeder af bilerne til DVD-covers og blade, da det kræver et konkret (høj) visuel rate. Dermed er man tvunget til at MOD´e bilerne til ukendelighed, uanset om man vil eller ej.

Jeg har et eksemplar af NFSU2 til salg billigt, pga. en stor ridse Post DK har lavet i skiven (men det virker fint). Jeg glemte desværre at kontakte dem, og nu er det vist forsent at få erstattet spillet :/
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/01-05 15:55 
Jeg er lidt overrasket over hvor håndfaste udtalelser, der kommer her om et spil, der slet ikke er udkommet endnu?


Jeg er selv ret imponeret over hvor mange muligheder man for at "tune" sin bil mht. udseendet i NFSU:2.
Hvis man roder lidt med de forskellige vinyler, i forskellige lag så er der jo grotesk mange kombinationer.
Helt ærligt - man kan ændre på farven af den luft, der kommer ud når man bruger nitroen.

Gameplayet er også meget mere varieret end rygtet siger.
Drag race er jo meget anderledes end de andre - og personligt, synes jeg det er ret sjovt, at udfordre de biler man møder på gaden.

Men kontrollen af bilen er jo latterlig sammenlignet med eks. PGR2.
Det er også en skam, at man som nævnt er tvunget til at klistre alt muligt lort på bilen.
Jeg elsker den Audi TT jeg har fået bygget - men jeg ville hellere dø end at blive set i den i virkeligheden.

Online delen synes jeg også er håbløs.
For det første fordi, det er EA's serversystem - jeg kunne ALDRIG finde nogen at køre mod.
Og så er spillet lavet lissom Midnight Club 2, hvor bilerne er så forskellige, at man lige så godt kan lade være, hvis man ikke har unlocket den bedste bil.

Men derfor glæder jeg mig alligevel til Midnight Club 3 - som denne gang har både licenserede biler OG skadesmodel :-D
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KeenKeenSkrevet 28/01-05 16:15 
juiced er bere ikke særligt sjovt, der er stort set ingen fart fornemmelse og hvis man rører en af de andre biler i et løb får man bare det vilde minus i respekt

slyling er jo også en stor del af juiced men ikke helt så meget som i nfsu2 der er ligesom lagt mere vægt i respekt og at vædde sine penge væk på løbene hvilket ikke tiltaler mig

Konklution: vælg Need for Speed: Undergruond2...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/01-05 17:35 
Konsolkongen>
Men hvis det er tilfældet kan du rolig købe Juiced og NFSU, de handler KUN om at style bilen, hvorimod gameplayet er lig nul.

Stylingen af bilen ER gameplayet, hr. smalsyn.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 28/01-05 21:57 
Det siger sig selv, at man selvfølgelig bare skal
have en SMULE interesse i biler og styling/tuning,
inden man sætter tænderne i sådan et spil som Juiced
/ NFSU2.

Hvis man ikke gør dette, og alligevel udtaler sig
om pågældene spil, kan disse ikke bruges til særligt
meget :/

Jeg bryder mig fx. ikke om 2d shooters (Ikaruga and so on...)
derfor vælger jeg at holde min mund, i tilfælde af ikke
at blive slagtet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ComradeComradeSkrevet 29/01-05 11:28 
NFSU2 har bestemt underholdt mig i mange timer og det at man kan style sin bil i uendelige baner giver kun masser af drivkraft til at spille videre.

Synes generelt det er et fedt spil, et spil hvor man virkelig kan mærke når man sætter en turbo i, og samtidig også høre forskellen på motorlyden når man sætter nye dele i.

Juiced kender jeg ikke meget til, synes det er latterligt at folk udtaler sig om et spil de måske har prøvet da det var under Acclaims hænder, det vil jo blive et fuldstændig nyt spil under EA, that's for sure.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KalicolaKalicolaSkrevet 31/01-05 16:09 
Sig mig, er Juice udkommet eller hvad? der er mange herinde fra som har spillet det lader det til...

Af de film jeg har set af spillet, ser det ud til at hastigheden er rigtig god, og med god physik i bilerne når de rammer vægge osv. Jeg syntes det ser sjovt ud, og det virker mere action orienteret en NFSU2.

Tja. Det er hvad jeg syntes.. Er der ikke en demo af spillet et sted.. anyone?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-05 16:17 
DeluxScan>
Stylingen af bilen ER gameplayet, hr. smalsyn.

Og det er en god ting? Hvis det ER gameplayet, så vil jeg sq 10 gange hellere bruge timer på at tegne grafitti i JSR...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/01-05 18:34 
Og jeg vil hellere style min A3'er, end tegne grafitti i JSR... Så'n er vi så forskellige :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 31/01-05 21:45 
Ja der har været en PC demo ude siden sommer..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KalicolaKalicolaSkrevet 31/01-05 23:22 
jeps.. jeg fik også lige prøvet den... jeg håber at grafiken er blevet pænere siden sidst...

Var der ikke noget med at de acclaim gik konkurs og der nu er nogle andre som har overtaget det, og lavet en del store forbedringer siden acclaim?

I så fald ,er det jo den gamle udgave der er som demo.

Med hensyn til demoen, så syntes jeg faktisk at spillet har potentiale. Det virker som et GT, med færre biler, men som kan moddes sygeligt meget... kanon

Desuden virker spillet hurtigere end de sædvanlige bil spil (burnout er uden for skalaen), hvilket jeg sætter meget stor pris på.
For The Love Of The Game
BaggyBaggySkrevet 01/02-05 16:50 
Burnout er kongen når vi snakker fart :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-05 10:10 
det var jo også derfor at jeg sagde at burnout var uden for listen.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig