X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: The wind waker


Svar
StriferStriferSkrevet 30/04-03 11:39 
Hvad syntes i om dette spil?
Personligt syntes jeg det er fedt!!!
XBL Gamertag: ZeNtiX
131 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
SideshowSideshowSkrevet 06/05-03 17:04 
En anden ting:

Hovedelementet i legenden må uden tvivl være trekraften. Det er den som spillet er skabt omkring og bør handle om. Så slår det mig lidt. Hvor stor en rolle har Princess Zelda? Hvis ikke større, end man kan lave spil som Majora's Mask og nu ved jeg så ikke med TWW (ingen spoilers tak). Hvorfor har man så valgt at navngive spillene The Legend of Zelda? Desværre synes jeg ikke at betydningen af det hele, er så skarp som jeg selv havde ønsket den skulle være.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RitesRitesSkrevet 06/05-03 17:11 
Så få pengene tilbage. Det er sådan det er.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/05-03 17:13 
Restless Eyes >
Den køber jeg ikke.

Please !!

Spil nu spillet inden du udtaler dig.

Læs tråden igennem - de ting eks. jeg siger er ikke gæt.
Man får forklaret sammenhængen relativt hurtigt.

Men hvis du ikke vil have nogle spoilers må du lade være med at komme med spørgsmål - eller påstande vi andre ret nemt kan tilbagevise.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SideshowSideshowSkrevet 06/05-03 17:14, rettet 06/05-03 17:16 
Rites >
Så få pengene tilbage. Det er sådan det er.

Det er sgu da ikke ensbetydende med, at jeg ikke kan lide spillet. Prøv dog at lukke noget mindre åndsvagt ud.

Man kan vel godt få lov, at diskutere ting omkring en spilserie.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
fuzionfuzionSkrevet 06/05-03 19:32 
Det var da ærlig talt også en anelse lamt at man skulle navngive profilen ved sit navn...så går alle og kalder Link for Morten.....!?
SumezSumezSkrevet 06/05-03 20:45, rettet 06/05-03 20:47 
Restless Eyes, det er meget simpelt. Siden Zelda 3, der fortalte en historie der foregik lang tid før de tidligere Zelda spil, har det været anerkendt at serien er en legende, der spiller over flere aldre, hvor fokus har været på trekraften, og de tre elementer mod (Link), magt (Ganon) og visdom (Zelda).
Både Link og Zelda og de andre seks sages er repræsenterede i flere af spillene af den samme blodlinje. Ganon er den samme i alle de spil han optræder.

Flere af spillene er dog mindre relevante side quests med en af heltene fra de foregående spil, det er Link's Awakening, Majora's Mask, Oracles og sådan set også Link's Adventure.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 06/05-03 20:45 
Som sagt er Link fra TWW bare en tilfældig dreng fra en ø! På den ø bliver drenge i en bestemt alder klædt ud som den "rigtige" link fra OOT, pga at "legenden" har levet videre, netop på denne ø!
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 06/05-03 20:48 
Søgaard >
Som sagt er Link fra TWW bare en tilfældig dreng fra en ø!

Mon ikke han et eller andet sted er efterkommer af de tidligere Links. Uden at røbe for meget af historien fra TWW, vil jeg mene at dette sagtens kan være muligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 06/05-03 20:54 
Vi sagde no SPOILERS :(
Home is where the hardware is..
SideshowSideshowSkrevet 06/05-03 21:28 
Sumez >
Restless Eyes, det er meget simpelt. Siden Zelda 3, der fortalte en historie der foregik lang tid før de tidligere Zelda spil, har det været anerkendt at serien er en legende, der spiller over flere aldre, hvor fokus har været på trekraften, og de tre elementer mod (Link), magt (Ganon) og visdom (Zelda).
Både Link og Zelda og de andre seks sages er repræsenterede i flere af spillene af den samme blodlinje. Ganon er den samme i alle de spil han optræder.

Flere af spillene er dog mindre relevante side quests med en af heltene fra de foregående spil, det er Link's Awakening, Majora's Mask, Oracles og sådan set også Link's Adventure.


Jeg havde faktisk ikke lige tænkt over det på den måde. Det lyder ganske interesant det du fortæller. Men jeg synes stadig det er lidt mærkeligt.

Hvad mener du med, at Ganon er den samme i alle de spil han optræder? Er han udødelig?

Link's Adventure? Hvilken er det? Hentyder du til 2'eren - The Adventure's of Link? Hvis ja, så var det da ikke en side quest. Det omhandlede da i højestegrad trekraften.

Jeg tror jeg skal have læst lidt mere omkring det hele. Men jeg tør ikke, før jeg har gennemført TWW.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RitesRitesSkrevet 06/05-03 21:59 
Restless Eyes >
Det er sgu da ikke ensbetydende med, at jeg ikke kan lide spillet. Prøv dog at lukke noget mindre åndsvagt ud.

Man kan vel godt få lov, at diskutere ting omkring en spilserie.

Mindre åndsvagt? "Diskutere"?

Bortset fra at jeg ikke har hørt modargumenter fra din side og du faktisk kalder Naiera, og os andre, for løgnere, ved jeg ikke hvor seriøst jeg kan tage den bemærkning.

Og min bemærkning med, at du skulle få pengene tilbage, var fordi du ikke "ville købe" Naiera's svar.
» a winner is you «
GrindeGrindeSkrevet 06/05-03 23:08 
-->Rites
Han har da lov til egen mening!? eller skal vi følge flertallet? bevares, det er da et frit land.
SumezSumezSkrevet 06/05-03 23:28 
Restless Eyes >
Hvad mener du med, at Ganon er den samme i alle de spil han optræder? Er han udødelig?

Jap. Efter han fik fat i trekraften er han blevet udødelig. En ægte superskurk der vender tilbage igen og igen ;)

Restless Eyes >
Link's Adventure? Hvilken er det? Hentyder du til 2'eren - The Adventure's of Link? Hvis ja, så var det da ikke en side quest. Det omhandlede da i højestegrad trekraften.

Ja, det var det jeg mente *doh* og jeg har endda spilæsken lige her foran mig, da det sidder i min NES.
Og ja, det gør det (derfor min kommentar "sådan set"). Synes bare historien virker lidt som en sidehistorie, og Ganon er heller ikke med, han truer bare med at "komme tilbage" ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SideshowSideshowSkrevet 07/05-03 02:09 
Rites >
Bortset fra at jeg ikke har hørt modargumenter fra din side og du faktisk kalder Naiera, og os andre, for løgnere, ved jeg ikke hvor seriøst jeg kan tage den bemærkning.

Jeg har på intet tidspunkt kaldt nogen for løgnere. Styr dig dog! Man har vel lov, at komme med sine egne synspunkter, uden at sådan en skiddespræller skal blande sig.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 07/05-03 02:12 
Sumez,

Du har nok ret. Det er længe siden jeg spillede Adventures of Link. Jeg mente bare at Ganon var slutbossen. Tror hellere jeg må prøve, at gennemføre det igen. Det kan også være jeg forvirrer det med gameover sekvensen, hvor Ganon's skygge griner.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RitesRitesSkrevet 07/05-03 07:11 
Uden modargumenter siger du, at det som Naiera, jeg og alle andre har sagt ikke passer.

Skiddespræller?
Flot du kan bruge SÅ store ord, da du åbenbart ikke kan formidle at levere din åh så vigtige "mening" på en respektabel måde.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/05-03 10:09 
Restless Eyes >
Man har vel lov, at komme med sine egne synspunkter.

Du kan ikke kalde det et synspunkt, hvis du mener at Zelda historien er anderledes end jeg og mange andre lige har fået den forklaret i Wind Waker.

Det hedder en påstand hvis man argumentere imod noget andre ved er fakta.

Og der er ikke noget svævende - eller "op til fortolkning" over den måde historien bliver forklaret på i WW.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
keddeweddekeddeweddeSkrevet 07/05-03 10:41 
Her er en uofficiel oversigt, som dækker de vigtigste hændelser i Zelda universet:

link
In your face space coyote...
RJKRJKSkrevet 07/05-03 11:27 
Tal ordentligt til hinanden!

Tak...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 07/05-03 11:35, rettet 07/05-03 12:13 
SeventhSun >
Og der er ikke noget svævende - eller "op til fortolkning" over den måde historien bliver forklaret på i WW.

Måske ikke. Det glæder jeg mig da til, at finde ud af. Jeg har stadig ikke spillet TWW endnu. Men det lyder da lovende. Jeg havde mine anelser inden.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 07/05-03 11:40 
Rites >
Uden modargumenter siger du, at det som Naiera, jeg og alle andre har sagt ikke passer.

Nej. Det har jeg ikke sagt. Jeg har givet udtryk for, at jeg selv har svært ved at opfatte det sådan, før jeg har været igennem TWW og læst div.

Igen er der ingen regler om, at vi hver især ikke må se anderledes på tingene.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/05-03 11:53 
*LOL*

Jeg har mistet "tråden" - hvad er det egentlig I snakker om?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
StriferStriferSkrevet 07/05-03 12:07 
Tak for alle svar som måske ikke alle sammen henvendte sig til emnet men tak any ways! :-)
XBL Gamertag: ZeNtiX
SideshowSideshowSkrevet 07/05-03 12:10 
Håber ikke dit emne blev ødelagt. Man skal åbent bart passe på, at man ikke fremlægger sine egne synspunkter. Det kan folk ikke forholde sig til.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/05-03 12:17 
En passende afslutning:

(Direct Link)

Do the Zelda
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 07/05-03 19:14 
Restless Eyes >
Håber ikke dit emne blev ødelagt. Man skal åbent bart passe på, at man ikke fremlægger sine egne synspunkter. Det kan folk ikke forholde sig til.

Dine synspunkter ang. et spil du ikke har spillet...
Well, jeg må erklære mig skyldig i den påstand så. Jeg kan ikke forholde mig til det synspunkt.
» a winner is you «
JesperJesperSkrevet 07/05-03 20:30 
Hmm... spil det før du stiller sådane spørgsmål - det giver meget mindre forvirring :)
SideshowSideshowSkrevet 07/05-03 21:14 
Rites >
Dine synspunkter ang. et spil du ikke har spillet...
Well, jeg må erklære mig skyldig i den påstand så. Jeg kan ikke forholde mig til det synspunkt.

Selvom emnet var TWW, kan jeg vil for fanden få lov, at snakke om hele Zelda universet alligevel. Jeg har ikke spillet TWW, så hvis du føler emnet kun tillod det, så synes jeg bare du skulle lade være, at svare på mit indlæg. Det er sgu belastende at høre på folk, der kun lukker negativt igennem kanalen.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
AmbyAmbySkrevet 07/05-03 21:16, rettet 07/05-03 21:16 
nogen af jer burde være så voksne at holde mens der endnu var lidt ære tilbage...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SideshowSideshowSkrevet 08/05-03 00:19 
Jeg skal gerne indrømme, at min lunte generelt er ekstremt kort. Det er på ingen måde min mening, at angribe Rites. Jeg har bare meget svært ved at holde, når jeg føler at folk blander sig i mine indlæg på en tåbelig måde. Jeg ved godt, at jeg selv er i top3 på samme område. Men sådan er jeg. Så er det op til moderatorerne, hvis de føler jeg går over grænsen.

Ironisk nok er jeg stolt af, at jeg aldrig fik en advarsel på det gamle dkf. Men folk kender mig vel efterhånden.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 12/05-03 11:49, rettet 12/05-03 11:56 
Nu sidder jeg og spiller TWW. Det er jo nærmest pinligt det her. Jeg indrømmer, at jeg tog grueligt fejl af hele The Legend of Zelda linien.

Men stadig har jeg ikke anklaget nogen for, at have løjet. Min egen personlige mening har bare været sindsyg forkert. Så nu køber jeg selvfølgelig Naiera's sætning. Ved godt at jeg selvfølgelig burde have læst hele emnet igennem først. Jeg var bange for, at læse spoilers. Sorry...!
Så var det rart, at læse Sumez svar fremfor Rites.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
131 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig