X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kæreste-spil


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 19/01-05 11:43 
Jeg er som altid på jagt efter kæreste-spil. Spil jeg kan spille sammen med lille-mor.

vi har spillet Heroes III en del, men det er jeg blevet lidt træt af.
Kan i anbefale noget andet godt til PC?

Det behøver ikke være samme type spil, bare det foregår i et stille og roligt tempo, og at man kan snakke sammen om hvad man skal gøre...
Have you considered sucking less?
SumezSumezSkrevet 19/01-05 11:56 
Det kommer vel an på hendes smag?
Puzzlers a la Puzzle Bubble er af en eller anden grund næsten altid et hit, men derudover kan man vist ikke generelisere en persons spilsmag ud fra deres køn. :)

Så hvilke spil kan hun godt lide?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 19/01-05 12:15 
Jeg kender flere kæreste-par hvoraf kvinden elsker at spille Sims.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dchangdchangSkrevet 19/01-05 13:07 
Hvad skal manden så spille?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MrCaseMrCaseSkrevet 19/01-05 13:28 
Det måtte gerne være noget man kan spille 'sammen'
I Heroes III kan man fælles beslutte hvad man skal gøre. Man kan diskutere frem og tilbage om hvilken bygning man skal bygge næste gang. Og tempoet er til at man kan tage sig den tid man skal ta'. (Which is important in my case).

En eller anden af-art af noget fantasy-agtigt ville måske ikke være helt dumt (en enkelt drage i ny og næ). Meeeen... det kan nu også sagtens være alt muligt andet...
Have you considered sucking less?
KTCKTCSkrevet 19/01-05 13:31 
Ghostmaster er faktisk ret godt, da man også kan snakke samme n og diskutere hvor spøgelserne skal placeres for at puslespillet går op. Der er lidt Sims/Dungeon Keeper over det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 19/01-05 13:41 
Jeg har haft kærester hvor Diablo 2 har været det helt store hit. Den nuværende er vild med Sacred, Zelda og Crash :) Spil som Jak & Daxter og Kingdom Hearts har været en stor succes.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/01-05 13:55 
Min kæreste hader spil, hvor de snakker hele tiden. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 19/01-05 14:03 
Snakkeriet klarer de somregl også selv! :)
WehnerWehnerSkrevet 19/01-05 14:08 
Skal det nødvendigvis være på PC?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MrCaseMrCaseSkrevet 19/01-05 14:48 
Xbox og for den sags skyld ps1 kan vi også klare..
Have you considered sucking less?
WehnerWehnerSkrevet 19/01-05 14:53 
Puzzle Bubble til PS1 er en af favoritterne hos min girlie.

ellers så er der hele hack'n'slash-genren, der er rigtig velrepræsenteret på Xbox:

Gauntlet: Dark Legacy
Baldur's Gate: Dark Alliance I+II
D&D Heroes
Return of the King
osv.

Godt nok i et andet tempo, end det du søger, men nemme tilgængelige spil. Jeg har gennemført dem alle med min kæreste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/01-05 15:52 
Hvor får man de dér "kærester" henne?
MrCaseMrCaseSkrevet 19/01-05 15:57 
når man har postet 1000 indlæg ;)
Have you considered sucking less?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/01-05 17:12 
King Chaos>
Hvor får man de dér "kærester" henne?

Jeg kender ét sted...Men der er de dyre og så kysser de ikke engang :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RuneSPRuneSPSkrevet 19/01-05 17:23 
Baldurs Gate - Dark Alliance 1 & 2 (som nævnt før), kan jeg i hvert fald godt anbefale. Det er i hvert fald skægt i 2 player co-op =)
The DaneThe DaneSkrevet 19/01-05 19:31 
Lyder lidt tilfældigt hvad de der væsner I kalder "Piger" kan lide.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
TKTKSkrevet 19/01-05 19:34 
Man skal ikke spille spil med sin kæreste ! :D...
det holder bar ikke ! ; )
HeroldHeroldSkrevet 19/01-05 19:37 
The Dane>
Lyder lidt tilfældigt hvad de der væsner I kalder "Piger" kan lide.

Ikke rigtigt. Platform, puzzles og hack n' slash rammer plet hver gang :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/01-05 19:41 
Fighters plejer også at virke ret godt, bare der ikke er for meget teknik i dem. (Tekken og Darkstalkers virker godt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlossomBlossomSkrevet 19/01-05 19:49, rettet 19/01-05 19:49 
Det var dog helt utroligt så store problemer i har med piger der spiller.... c¨,)

Jeg elsker at spille Super Monkey Ball, Soul Calibur 2, Donkey Konga, Paper Mario 2, XIII, 1080 Avalanche, NFSU 2, Mario Kart, Zelda The Windwaker osv. til Gamecube...

JEG HAAAADER SIMS...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 19/01-05 19:52 
Sumez>
bare der ikke er for meget teknik i dem.

Hmmm. Den kan let misforståes...

Tro mig... Hvis en kvinde får lov til at øve sig lidt og lære lidt teknik (generelt) så kan det godt ende med at hun er de fleste mænd overlegen.. (Jeg taler af erfaring)
:-b
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
TurricanTurricanSkrevet 19/01-05 22:08, rettet 19/01-05 22:12 
MrCase>
vi har spillet Heroes III en del, men det er jeg blevet lidt træt af.


Shadow of Death og Armageddons Blade er rigtig fede udvidelser, hvis du da ikke allerede har været der...

EDIT:
Der er vel ikke nogen der ligger inde med Heroes 3 til Dreamcast?
The Gods pause for a moment...
SnooSnooSkrevet 19/01-05 22:22 
Min kæreste blev glad for SMB3 da jeg introducerede ham for det og ligeledes med Links Awakening som vi er ved at være halvejs igennem sammen.
Han introducerede mig til Super Puzzle Fighter2x som er et 2player hit her hos os og til KOF '98 som jeg også prygler ham i ;)

Ellers får han lov til at beholde sine "jeg er et lille fly spil" (Shmups ;-)) for sig selv og han kan til gengæld "ikke holde ud" at spille adventure spil (faktisk citat fra dengang han prøvede Monkey Island 3 i 5 minutter).
Chi e colpevole di questo sacrilegio??
SumezSumezSkrevet 19/01-05 22:28, rettet 19/01-05 22:29 
Blossom>
Tro mig... Hvis en kvinde får lov til at øve sig lidt og lære lidt teknik (generelt) så kan det godt ende med at hun er de fleste mænd overlegen.. (Jeg taler af erfaring)
:-b

Nu spiller du vist også generelt mere spil, end den målgruppe, vi er i gang med at generelisere. ;) Rent generelt, gælder de jo for alle, mænd og kvinder, der ikke er så meget inde i spil, at kampspil er populære, hvis de er lette at gå til og ikke kræver for meget teknik.

Snoo>
KOF '98 som jeg også prygler ham i ;)

En kæreste, der prygler mig i KoF'98. Det lyder som en våd drøm. :P
Desværre kan min kærestes TV ikke snuppe min Neo Geo's 60hz signal.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 19/01-05 22:32 
Snoo>
KOF '98 som jeg også prygler ham i ;)

Prygler og prygler... jeg er måske lidt rusten... og jeg vil da heller ikke ødelægge din motivation til at blive rigtig god ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 19/01-05 22:43 
Nårh, er det bare Daniel? Så er det jo ingen kunst. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlossomBlossomSkrevet 19/01-05 22:44 
Sumez>

Nu spiller du vist også generelt mere spil, end den målgruppe, vi er i gang med at generelisere.


Ja, ja.. Jeg mente skam også bare generelt.. Også ud over spil verdenen... Jeg tog din kommentar som en "for sjov" provokation mod kvinders tekniske intelligens. (eller rettere sagt: Jeg VALGTE at læse den sådan)

Mange mænd har det med at nedvurdere kvinders tekniske evner, men mange gange er det jo fordi kvinder aldrig får lov at pille ved det.
Her i huste er det f.eks. mig der laver alt hvad der har med pc, div. kabel tilkoblinger og justeringer samt indstilling af div. teknik.
Manden er en komplet dør til at betjene tekniske apparater hvis ikke det er noget der befinder sig i et værksted.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dRxLdRxLSkrevet 19/01-05 23:01 
Sumez>
Nårh, er det bare Daniel? Så er det jo ingen kunst. :P

Jeg skal ved lejlighed give dig mulighed for at æde de ord i dig igen, mens dine fuldstændigt gennemtævede KOF figurer ligger og spytter blod på skærmen... ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 19/01-05 23:09 
Sidste gang endte jeg ellers med at besejre både dig, Le Roof og Darklynoon. ;) (det gik så mindre godt på Capcom-fronten)

Men jeg ser frem til udfordringen. Nu hvor jeg har fået '98, kan jeg også få lidt mere træning i det.
Hvis jeg da kan løsrive mig fra '99 og 2000. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 20/01-05 00:25 
Min kæreste elsker Morrowind, Xenosaga og Resident Evil 4 - for lige at nævne dem vi spiller lige for tiden.

Hun påstår dog at hun hader computerspil, bortset fra Sims (sigh...), men når jeg tvinger hende til at se på mens jeg spiller, ender det altid med at hun pålægger mig KUN at spille mens jeg er sammen med hende. Hun er jo nødt til at se hvordan det ender :)

Ellers har vi spillet meget Star Ocean 3 sammen. Min kæreste kan generelt godt lide "snakke-spil", action siger hende ikke så meget.
SumezSumezSkrevet 20/01-05 00:54 
Min kæreste er iøvrigt stærkt modstander af The Sims. Det er kedeligt og indholdsløst, hun vil hellere slå noget ihjel. :\ Samme med Animal Crossing og Harvest Moon (men køerne er søde..)

Personligt synes jeg, The Sims er ganske fornøjeligt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 20/01-05 01:07 
Og med ét, mistede jeg al respekt for dig :p

Min kæreste var forresten også vild med Animal Crossing. Noget med at indrette vores kommende villa eller noget i den stil...
ChronoChronoSkrevet 20/01-05 07:10 
Nu har Sumez indrømmet det, så vil jeg også godt - jeg spiller Sims 2 (eller har gjort, lige nu er det lagt lidt væk) og det er vældig godt :)

Med kæresten spiller jeg Tales Of Symphonia for tiden. Det er også vældig godt - herligt kampsystem hvor vi begge kan være med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 20/01-05 09:51, rettet 20/01-05 09:55 
Sumez>
Min kæreste er iøvrigt stærkt modstander af The Sims. Det er kedeligt og indholdsløst, hun vil hellere slå noget ihjel. :\

Som jeg tidligere har hentydet, så finder jeg stor udfordring i og morskab over at dræbe mine Sims. Måske I kunne finde et kompromis via det...? ;) Jeg har dog ikke haft tid til at prøve det i 2eren endnu. :/
Men ellers har jeg vist været igennem og spillet de fleste genre på pc i tidens løb...
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 20/01-05 10:01 
Jeg lavede en Sim, der havde vildt meget succes og blev borgmester i Sim City og alt muligt. Men så en dag byggede jeg min første pool, men vidste ikke at det var nødvendigt at bygge stiger før de kan komme op igen. Så en af hans koner faldt i søvn i poolen og druknede, og der dukkede en lille gravsten op i haven, og alle stod og tudede over hende, og halvdelen af familiens venner røg med i købet.
Min kæreste syntes, det var meget morsomt, men min Sims karriere var smadret. :((
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 20/01-05 16:19 
køb et par Karma-sutra terninger!! ;)
By the power of Grayskull!
WehnerWehnerSkrevet 20/01-05 16:28 
Snoo>
Ellers får han lov til at beholde sine "jeg er et lille fly spil"

Jeg tror vi har et nyt navn til genren her...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SnooSnooSkrevet 20/01-05 17:24 
Wehner>
Jeg tror vi har et nyt navn til genren her...

Ja, rammende ikk? ;-)
Chi e colpevole di questo sacrilegio??
dRxLdRxLSkrevet 20/01-05 17:26 
I skal ikke lytte til hende. Det er overhovedet ikke rammende! Man kan også være alt muligt andet end små fly i nogen af spillene. Små drager og små mænd på flyvende tæpper og små hekse og alt muligt!

;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 20/01-05 23:07 
Jeg er en lille helikopter med fødder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig