X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til NFSU 2


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 19/12-04 10:00 
Hey alle sammen :)

Jeg søger hjælp til need for speed : Underground 2, jeg har klaret 45% og har lige unlucked Mustang GT, men efter jeg havde klaret den sidste bane, altså nu er der kun shops tilbage. Der plejer altid og komme nye løb man skal køre, det kan da ikke passe der ikke kommmer flere efter som jeg kun har kørt 45% kan det?
Sælg mig en Xbox =)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/12-04 10:29 
Det problem har jeg også, så lige nu ligger spillet og samler støv.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 19/12-04 10:43 
Ender mit også med, hvis der ikke er nogle der har nogle fif til at komme vidre.
Sælg mig en Xbox =)
3of193of19Skrevet 19/12-04 14:01 
Løsning:
Tryk på "Open" på din Xbox.
Tag dvd'en ud af drevet.
Bræk den i to stykker.
Gå ud og køb OutRun2 istedet. :p
kingsizekingsizeSkrevet 19/12-04 18:13 
Jeg er på 66% og har slet ikke oplevet det i taler om! for at komme videre i spillet skal man køre URL løb! (de gule)
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/12-04 18:58 
3of19>
Løsning:
Tryk på "Open" på din Xbox.
Tag dvd'en ud af drevet.
Bræk den i to stykker.
Gå ud og køb OutRun2 istedet. :p

Thanks, din metode virker sgu ;)
Home is where the hardware is..
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 19/12-04 19:11 
Er det ikke bare et spørgsmål om, at i skal opgradere bilens udseende og dermed åbne op for nogle fotosessions, der kan føre jer videre i historien?

Hvis det ikke er tilfældet så følg 3of19's bud. Bedre fortjener spillet ikke ;)
(...)
DarkenDarkenSkrevet 19/12-04 19:47 
det ville ihvertfald have været bedre hvis man ikke var tvungen til (på mindst en bil) at smide alt muligt skidt på som man faktisk ikke ville have på...

.. min ene bil får smidt alt det *biip* på som jeg ikke vil have på den bil jeg stener rundt i, bare for at trigger dvd covers... belastende.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/12-04 21:48 
Darken>
.. min ene bil får smidt alt det *biip* på som jeg ikke vil have på den bil jeg stener rundt i, bare for at trigger dvd covers... belastende.

Ja, jeg kender det. Overvejer at få navneforandring til Brian eller Kenneth, så det matcher min ualmindeligt tåbeligt udseende bil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 21/12-04 08:46 
DeluxScan>
...Overvejer at få navneforandring til Brian eller Kenneth...

*Host* :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
solid snakesolid snakeSkrevet 21/12-04 11:47, rettet 21/12-04 11:48 
3of19>
Løsning:
Tryk på "Open" på din Xbox.
Tag dvd'en ud af drevet.
Bræk den i to stykker.
Gå ud og køb OutRun2 istedet. :p

Det lyder som en god ide, det var jeg også lige ved at gøre med NFSU 1. Da man bliver træt af spillet, fordi man kan komme til at køre de samme løb igen og igen.
Out Run kan kun være 1 million gange bedre.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/12-04 13:03 
Udover at stjerne niveauet helt sikkert har en betydning i forhold til tilgængelige løb, er det også vigtigt at køre de der challenges mod de orange pile på kortet.

På den måde kan man unlocke unique dele til bilen - nogen der ved om man kan sætte dem over på andre biler???

Endelig lagde jeg også mærke til at løbene på World Map ikke er helt de samme som på oversigtskortet - så prøv at checke World Map ved at gå ind i garagen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/12-04 17:17 
Hanky>
*Host* :)

He, he. No offense ! :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig