X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Man's Hand


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/05-04 13:43, rettet 22/05-04 14:25 
Nogen der har dette spil?
Hvad synes I om det, for jeg er da blevet positivt overrasket. Det var bare et impulskøb, da jeg elsker western-spil, men jeg er blevet ret grebet af det.
Det understøtter multiplay via Live, har dog ikke prøvet det endnu, men det lyder da meget sjovt. Bl.a. kan spillerne holde sammen på en bakketop imod flere og flere og stærkere og stærkere AI modstandere. Det lyder fedt. Må snart have mit internet op at køre.

Nogen, der evt. har prøvet det online?

Anyway, det er faktisk rigtig godt i single play. Jeg fatter ikke de lidt lumre reviews, for spillet er både underholdende, langt og flot. Desuden er der masser af muligheder for at spille banerne igen, da man opnår en score på hver bane - f.eks. hvis man skyder hatten af en fjende - som andre kan se på Live. Høj score = Masser af trick-shots, shot-chains (Flere skud i enten fjender eller genstande på kort tid) og mange hits.
Det er sjovt!

Jeg kan anbefale spillet bare for single play, og med Live burde det være en no-brainer - specielt da det kun koster 399!!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
TKTKSkrevet 22/05-04 16:29 
Only on xbox??? :) eller???
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/05-04 16:34 
og PC
TKTKSkrevet 22/05-04 16:38 
uuh det lyder lækkert så:P....!

nogen der har det som vil give en beskrivelse sårn uddybet???
quadquadSkrevet 22/05-04 16:48 
Læs løs...

Her
TKTKSkrevet 22/05-04 17:00 
uh.. dårlige ord med på vejen i de anmeldelser...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/05-04 18:27 
Tag det ikke for mere, end det er. Ja, AI'en kunne være bedre, men spillet er overall meget arkade-præget, så det gør egentlig ikke noget. Spil på Hard, og du skal nok få modstand.

Jeg tror Red Dead Revolver bliver mere seriøst med en bedre hostorie - men ikke nødvendigvis bedre alt i alt.
Dead Man's Hand er arkade FPS som det er bedst - f.eks. er ens sigtekorn meget tilgivende, når man sigter.

Det er slet ikke et så dårligt et spil, og anmeldelserne gør ikke rigtigt spillet retfærdighed - det er som om de alle på forhånd har bestemt, at Red Dead Revolver er bedre. F.eks. nævnes de utrolige animationer slet ikke - det er virkelig imponerende, hvordan spillets fjender falder naturligt og livagtigt, når de dør. Det skal ses!
399 er billigt, og spillet er bestemt alle pengene værd.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
TKTKSkrevet 22/05-04 18:42 
jeg har set en 4 min. lang video.. og det så fremragende ud... sårn set over det hele, med fald og skud sekvenser, og "RIDE PÅ HEST" osv osv...:)...
enfenenfenSkrevet 22/05-04 18:43 
...og linket tak :)
What is the Matrix?
TKTKSkrevet 22/05-04 18:49 
Den video er fra boomtown...:).. sååeh...! :o
enfenenfenSkrevet 22/05-04 19:33 
Men derfor kan man godt linke...

Dead man's hand
What is the Matrix?
SolaegSolaegSkrevet 22/05-04 19:36 
I kunne jo give demoen en chance...

Fx lige her
TKTKSkrevet 22/05-04 19:52 
demoen er faktisk hele spillet man får lov at spille!!! men kun i 2 timer så går den ud af spillet... men alligevel hele spillet i 2 timer... nu er der bar ærgeligt at demoen fylder så meget:/....!
enfenenfenSkrevet 22/05-04 20:56 
Jeg hentede den for noget tid siden, men har ikke fået prøvet den endnu.
What is the Matrix?
juventus champjuventus champSkrevet 23/05-04 06:47 
Den eneste grund til at jeg solgte det var der ikke var scoreboards på online delen.Ellers et ok spil.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
MajorPMajorPSkrevet 23/05-04 09:21 
På Xbox var Dead Man's Hand et glimrende spil. Glæder mig meget til at spille det online.

Hvis man er til western film/spil, så skal man købe det med det samme - i hvert fald til Xbox. Jeg ved ikke helt, hvad der er gået galt i pc-versionen, siden den har fået så dårlige anmeldelser.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 23/05-04 12:28 
Xbox versionen har fået 3/10 i Edge.

Jeg ville undgå spillet - ihvertfald indtil jeg kan få det til 99,- i EB Games; Li'som med Mace Griffin: Bounty Hunter.

Filmen jeg hentede på Boomtown igår, overbeviste mig heller ikke rigtigt. Bevares - det ser da grafisk nogenlunde nydeligt ud, men det virker alligevel så underligt tomt at se på, alligevel; Der sker ikke rigtigt noget i miljøerne, ser det ud til.

Og jeg kan slet ikke forestille mig at det ville være sjovt på Live - Live delen lyder mere som en throw away der er klistret på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/05-04 12:52 
Miljøerne er da langt fra tomme, men jeg tror godt, jeg forstår, hvad du mener. Men til sammenligning er f.eks. Halo da meget mere tomt.
Anyway, spillet er jo i sig selv en slags parodi på det gamle vest, så derfor er alt jo lidt karikeret. Lidt a la Redneck Rampage med fulde cowboys og storbandende barpiger. Alt for grineren!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PapandPapandSkrevet 23/05-04 13:27 
I PC Players maj-nummer er PC-versionen med som demo. Spillet er okay og, som DeluxScan siger, er gameplayet meget arkadeagtig. Jeg var dog ikke på nogen måde imponeret. Det er set mange gange før - blot uden western tema.

Banerne er varieret, men gameplayet er alligevel dræbende ensformigt. Banen hvor man rider på en hest er til grin. Hesten "kører" afsted som om det var et tog. Spillet byder på gode ideer og et godt FPS-univers. Desværre er det i bund grund kun en let omgang simpel FPS, der ikke rigtig er andet end en underholdende pauseklovn.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/05-04 14:11, rettet 23/05-04 14:13 
DeluxScan>
Men til sammenligning er f.eks. Halo da meget mere tomt.

Hov hov, siden hvornår er Halo blevet tomt, lige netop i Halo kan man da deltage i kæmpe kampe med 30-40 modstandere og diverse køretøjer ;) Ellers ved jeg ikke hvilket Halo du har spillet??! Og der er da masser af "secondary enviroment", faktisk har jeg aldrig set et spil med så mange detaljer, i hvert fald indendørs, og udenfor er da der masser af træer bakker, buske...
soon the world will be one big computer
enfenenfenSkrevet 23/05-04 14:45 
Halo har da nok nogle af de kedeligste indendørs baner jeg længe har set i et fps spil. Et par af dem er flotte, mens resten er kedelige og enkelte i designet - noget der bare skal gøres bedre i Halo2.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/05-04 15:32 
En busk eller to kan vel heller ikke kaldes spændende. Og jeg har da godt nok aldrig været oppe imod 40 modstandere i Halo.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/05-04 15:34 
Nogle af dem er triviele, men kedelige? De er super-super detaljerede. Sikkert en smagssag...
soon the world will be one big computer
enfenenfenSkrevet 23/05-04 16:11 
Ja, det er vel en smagssag. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at Halo stadig er et af de bedste fps spil, jeg har spillet.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 23/05-04 16:34 
Jeg vil også gerne skrive under på at Halo føles som et stort og ensomt sted. For meget plads og for lidt indhold.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 23/05-04 16:44, rettet 23/05-04 18:37 
Tilbage til emnet tak. Eller hold debatten om Halo i sammenhæng med Dead Man's Hand.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
TKTKSkrevet 23/05-04 18:26 
deluxscan: er der mange våben i dmh??? i videoen ser man nemlig mest en "shotgun" og en rovolver...?... ville bare høre om der var et bredt udvalg eller om der er en 4-5 stykker at vælge imellem...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/05-04 20:15 
Der er 9 i alt, men i single play kan man kun vælge 3 til hver mission: 1 revolver, 1 gevær og 1 shotgun. Der er 3 forskellige af hver slags.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
TKTKSkrevet 23/05-04 20:42, rettet 23/05-04 21:12 
okai.. Fedt! :);)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig