1051. |
|
Ikke det letteste spil at komme ind i, grundet en kompliceret styring og kampsystem. Meget tiltalende for dem der har tiden. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1052. |
|
En af mine personlige favoritter. Rent spilmekanisk er det mærket af tiden. De mere kunstneriske aspekter der danner spillets overflade, kan tiden heldigvis ikke røre ved. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1053. |
|
Næsten ingen indhold. De par baner der er, kan underholde i en begrænset periode. |
Bede-x |
14/01-06 |
5/10 |
1054. |
|
Det buldrer og det brager, så man næsten ikke kan se, hvad der forgår på skærmen, spillet tilsyneladende opslugt af sig selv. Ingen spændingskurve, ingen klimakser. Blot gentagelse på gentagelse. |
Bede-x |
14/01-06 |
4/10 |
1055. |
|
God fart og drev i kampene, men ikke så dybt som man håber på. Karakter designet er på en gang både frastødende og underligt betagende. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1056. |
|
Sammenblandingen af diverse fighter spils kampsystemer og karakterer gør oplevelsen ubalanceret. Alligevel et must for enhver AM2 fan. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1057. |
|
Meget overfladisk, liniært og statisk. Kompetent, men også glemt det øjeblik man slukker for maskinen. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1058. |
|
Sega forsøger sig igen med at få Daytona til at virke på konsol. Spillet er mere omfattende og flottere. Denne gang er det handlingen og soundtracket, det går galt med. |
Bede-x |
14/01-06 |
5/10 |
1059. |
|
Lækker opsamling der nu er overgået af senere opsamlinger på andre formater. |
Bede-x |
14/01-06 |
8/10 |
1060. |
|
De simple fængende pop numre er nok til, at jeg kan se gennem spillets mange fejl. Det vil andre nok ikke kunne. |
Bede-x |
14/01-06 |
5/10 |
1061. |
|
Sega har en evne til at lave simple arkade spil med skjult taktisk dybde, som holder sig forbløffende godt over tid. Virtual On er ingen undtagelse. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1062. |
|
Pyt med de mange gentagelser. Pyt med monologerne som unødvendigt trækker tiden. Pyt med at det kan være fuldkommen uoverskueligt. Det er altsammen en del af charmen. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1063. |
|
De mange alternativer gjorde Last Bronx til et ret overset og nok unødvendigt spil. Stadig i den gode ende. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1064. |
|
Klarer sig stadig godt i genren, selv om efterfølgerne er bedre. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1065. |
|
Med den rette modstander en gribende intens og kompetetiv oplevelse. Et spil hvor kampene og mulighederne der i lever videre og analyseres, når man ikke spiller. Kunne man bare spille over nettet... |
Bede-x |
14/01-06 |
8/10 |
1066. |
|
Ufokuseret design. Udviklerne har haft for travlt med at demonstrere, hvor meget man kan have på en CD. Resultatet bliver flere forskellige skydespil/perspektiver, der alle ligger under middel. |
Bede-x |
14/01-06 |
4/10 |
1067. |
|
En forsættelse der vender alt på hovedet og dermed ødelægger det gode fra originalen. |
Bede-x |
14/01-06 |
4/10 |
1068. |
|
Et oplæg tæt på massemarkedet og for mange opdateringer har fået hardcore gamers til at rynke på næsen af Tony. Kvaliteten i de tidligere udgaver er dog meget tydelig. Bedst demonstreret her. |
Bede-x |
14/01-06 |
9/10 |
1069. |
|
Folk siger at dybden er der. Grundet kedsomhed har jeg ikke kunnet finde den. Var der nogen der sagde gimmick? |
Bede-x |
14/01-06 |
5/10 |
1070. |
|
Stor æstetisk oplevelse da det kom. Idag er det musikken som holder bedst. |
Bede-x |
14/01-06 |
4/10 |
1071. |
|
Virker udemærket i singleplayer, så længe man tager gode pauser, når spillet bliver for monotont. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1072. |
|
Grundstammen trækker spillet langt. Det bliver bare aldrig mere end hvad man først tænker, når man ser det: Street Fighter med monstre. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1073. |
|
En svag konvetering af et glimrende spil. Der er stadig en del og hente, men hvorfor ikke hente det på PC? |
Bede-x |
14/01-06 |
5/10 |
1074. |
|
For identitetsløs til virkeligt at blive bemærket, det fungerer ikke desto mindre upåklageligt, selv om det er for simpelt. |
Bede-x |
14/01-06 |
5/10 |
1075. |
|
Lidt ekstra fnidderfnadder ændrer ikke på grundoplevelsen, som er magen til DC udgaven. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1076. |
|
Ikke en hardcore fighter for eliten. Mere en party fighter man hygger sig med, når vennerne kommer forbi. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1077. |
|
Ligesom Kameo befinder vi os i familie spil zonen. Her er der ingen puzzles, som er for svære og monstrene besejres med kun få slag. Afslappende underholdning. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1078. |
|
Hvor det første Zelda spil var en uformet granitblok, er det her den færdige skulptur. Et tidsløst mesterværk. |
Bede-x |
14/01-06 |
10/10 |
1079. |
|
Glimrende udspil der fint kan begå sig i de finere kredse, selv om folk har tendens til at tro andet. Dybde er erstattet med umiddelbarhed, men det er også en kvalitet. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1080. |
|
Stadig lige charmerende, men også overgået på alle punkter - loadetid undtaget - af Xbox udgaven. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
1081. |
|
Gode baner - både nye og fra Snes udgaven - kombineret med seriens bedste handling, skaber et meget fængende spil, der kun bliver bedre, hvis man deler oplevelsen med andre. |
Bede-x |
14/01-06 |
8/10 |
1082. |
|
Fire grå nuancer? Til at lave et af verdens bedste action/adventures. Et spil som kan sammenlignes med de store versioner og komme ud af sammenligningen med hovedet løftet højt. FIRE GRÅ NUANCER? |
Bede-x |
14/01-06 |
9/10 |
1083. |
|
De få tilføjelser til color udgaven bidrager ikke meget til spillet, men det er heller ikke nødvendigt. |
Bede-x |
13/01-06 |
9/10 |
1084. |
|
Alle de grundlæggende Zelda elementer forfindes her, men teknikken har sat for mange begrænsninger på oplevelsen. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
1085. |
|
Rigtigt godt da det kom, undervurderet af eftertiden og nu for gammelt til at gøre sig bemærket. |
Bede-x |
13/01-06 |
4/10 |
1086. |
|
Virkeligt godt det meste af vejen. Der skal bare samles for mange objekter på banerne, hvilket bliver trivielt. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
1087. |
|
Skiller sig ud fra mængden, både æstetisk og med de unikke kampe. Et spil af den slags man ikke glemmer. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
1088. |
|
Bedre konvetering kunne man ikke håbe på. Exhumed er mere atmosfærisk og nok også bedre, men når det kommer til humor og stil er Duke kongen. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
1089. |
|
Man skøjter for meget rundt, når man går og områderne skal udforskes lidt for grundigt i sidste halvdel af spillet. Ellers sjovt og meget tilfredsstillende. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
1090. |
|
En længere oplevelse end forgængeren og også en bedre. Alle de basale elementer fungerer og man kan blive helt besat af at lede efter alle heltene. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
1091. |
|
Der er fortaget så mange nedskæringer for at få spillet til at køre på Snes, at det næsten ikke er spilbart længere. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
1092. |
|
Slutter næsten før det når at gå i gang. Ærgeligt, for kvaliteten er der. |
Bede-x |
13/01-06 |
6/10 |
1093. |
|
Meget velfungerende, men savner dybde. Spillet kan snildt gennemføres på en time eller to, og der er ikke andre modes end singleplayer. |
Bede-x |
13/01-06 |
6/10 |
1094. |
|
Man føler sig konstant distanceret fra sit fly og har ingen fornemmelse for køre linjer. AI'en snyder groft både med våben og catch-up. Banerne ligner hinanden. Skuffende. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
1095. |
|
Singleplayer er bedre i Saturn/PC versionerne, men N64 udgaven overrasker ved at indeholde en velfungerende - omend billedmæssig restriktiv - co-op mode. Lidt for sløret mange steder. |
Bede-x |
13/01-06 |
6/10 |
1096. |
|
Sammenlignet med andre spil i serien, ikke så godt, som man havde håbet. Sammenlignet med andre spil i genren, stadig ganske fantastisk. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
1097. |
|
Ikke så magisk som Nintendos egne udspil. Heldigvis er Zelda formlen magisk nok i sig selv. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
1098. |
|
Kart racer fyldt med glæde og energi, både i singleplayer og den skjulte co-op. Slutbossen er godt nok afsindigt svær. Multiplayer kun lige godkendt. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
1099. |
|
Præget af mange af de problemer som kendetegnede tidlige 3D spil. Ikke nogen katastrofe, mere en skændsel mod seriens navn. |
Bede-x |
13/01-06 |
5/10 |
1100. |
|
Den dejlige eventyrstemning og veldesignede baner som "Tresure Trove Cove", gør det til en fryd at tage på opdagelse med bjørn og fugl. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |