3501. |
|
Langt bedre end forgængerne med mange interessante - næsten rollespilsagtige - elementer og mere dyster stemning. En del tåbelige designvalg og alt for lette dødsfald forhindrer dog bedre vurdering. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
3502. |
|
Trods alderen er spilkonceptet stadig forfriskende og uopdyrket territorie. Historien er spændende og personerne velintegrerede, så man lever med de tekniske mangler og nogle helt urimelige bosskampe. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
3503. |
|
Originalitet i et kampspil. Og endda fra Capcom. Man tror det næppe... Godt og sjovt, men på alle måder overgået af 2'eren. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
3504. |
|
Bevarer forgængernes stil og overordnede charme, men uden at bidrage. Mange gåder er kun variationer over tidigere, og historien folder sig først ud til sidst, og svigter dermed oplæggets potentiale. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
3505. |
|
Det bedste af de klassiske spil i serien. Det hele hænger bedre sammen og der er ikke så mange åbenlyse svagheder. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
3506. |
|
Lyspistolgenrens hidtige højdepunkt, uden at det siger for meget. Overlegent i forhold til HOTD, men stadig for simpelt til, at det hænger ved. Link tæller op - hvis jeg kunne få det til at virke... |
RJK |
2 |
6,3/10 |
3507. |
|
Udmærket drejning af Bubble Bobble-konceptet og måske historiens sødeste spil. Dog noget irriterende kollisionssystem. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
3508. |
|
Teknisk primitivt, men der er noget fornøjeligt ved det gammeldags og mindre idiotsikrede spildesign. En stor del af Zelda-magien er der også blevet plads til. |
RJK |
8 |
6,2/10 |
3509. |
|
Savner helt forgængernes spænding og originalitet, og fremstår som langtrukken genbrug, uden nævneværdige pointer eller overraskelser. Uden en genial historie, ender det næsten som tidsspilde. |
RJK |
3 |
5,9/10 |
3510. |
|
Gameplaymæssigt er det godt nok kun en bleg kopi af Devil May Cry, men det audiovisuelle - upåagtet at det "bare" er lånt fra filmen - hæver oplevelsen voldsomt. Desværre noget ensformigt. |
RJK |
2 |
5,9/10 |
3511. |
|
Moderne Super Sprint med udmærket fysik. Meget underholdende i multiplayer - desværre ikke alene. |
RJK |
2 |
5,9/10 |
3512. |
|
Gennemført hack'n slash som leverer alt man forlanger af genren (bortset fra multiplay) og også tilføjer nyt. Romer-universet har sine begrænsninger, men det er rart med lidt afveksling fra fantasy. |
RJK |
2 |
5,9/10 |
3513. |
|
Tales-kernen fungerer fint, kampene er sjove og det klassiske setup er rart. Historien er dog ofte volapyk, sværhedsgraden lav og produktionskvaliteten middelmådig, så det er figurerne der redder det. |
RJK |
2 |
5,9/10 |
3514. |
|
Stilistisk overbevisende mix af gamle elementer på en ny og interessant måde. Det bliver utvivlsomt hurtigt ensformigt, men kombinationen af pistolspil og dansebevægelser er spændende - især i versus. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3515. |
|
Serien tro bydes der på masser af humor, drama og udspekulerede forbrydelser, men selvom spilmekanikken er blevet bedre, er oplevelsen ikke. Tempoet er alt for ujævnt og de fjernede retssager savnes. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3516. |
|
Velfungerende adventure der primært plages af ikke at være rigtigt unikt. Det er på mange punkter for hverdagsagtigt, omend det naturligvis også har sin charme. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3517. |
|
Utroligt ubalanceret, men stadigvæk sjovt. Og så er der jo også... Dolphins Rule! |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3518. |
|
Ligeså svært, som 2'eren er let. Virker frustrerrende, men det rigtig sjove ligger og lurer lige under overfladen. Håber jeg... |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3519. |
|
Typisk førstepersonsskydespil der bliver bedre undervejs, som det så småt adskiller sig fra inspirationskilderne. Heldigvis er der ikke meget af arcadeorginalen tilbage, udover lidt tiltrængt humor. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3520. |
|
Super Sprint om igen. Det er set før, men det bliver det ikke mindre underholdende af. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3521. |
|
Datidens Advance Wars, med mere dybde, men mindre historie og charme. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3522. |
|
Første halvdel er et usædvanligt flot, velproduceret og spændende JRPG, der formår at være klassisk og moderne. Desværre er anden halvdel en langtrukken omgang gentagelser med alt for meget grinding. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3523. |
|
Grundlæggende et kærligt gensyn med serien og genren, som da den var bedst. Kvaliteten af elementerne svinger en del, men figurerne er sjove og historien spændende - indtil den stopper brat halvvejs. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3524. |
|
I forhold til TC1 og 2 er "ærtebøssen" udskiftet med en tung maskinpistol, som gør spillet meget mere udfordrende og intenst. Fra start til slut finpudset og gennemarbejdet til et af genrens bedste. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3525. |
|
Virkelig god stemning, men mod slutningen går det lidt af sporet og de gameplaymæssige aspekter af gameplayet var også til at overse med en del ulogiske puzzles. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3526. |
|
Spilmekanikken og mulighederne er så velfungerende og endnu dybere end tidligere, men det føles som at spille det samme om igen. Figurerne er igen meget morsomme, men ikke seriens bedste. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3527. |
|
Den grundlæggende mekanik og universet er som altid meget velfungerende og finpudset, men historien er ligegyldig og bringer intet nyt til figurerne. For meget genbrug, nærmest venstrehåndsarbejde. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3528. |
|
En lille original perle, der for alvor kunne ødelægge et godt venskab. Afhængigheden af ens makker og elastik-fysikken er frustrerrende når man spiller skidt og perfekt når alting lykkes. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3529. |
|
Minder om Squares guldalder af JRPG'er, omend kun musikken til tider når samme kvalitet. Længden er overkommelig og udfordringen passende, men historien er fraværende og figurerne underudnyttede. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3530. |
|
Flot produceret RTS som det er fornøjeligt at sidde og level'e up med, omend det i længden bliver repetitivt og strategisk for simpelt. Sat i FFX- eller FFVII-universet havde været mere interessant. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3531. |
|
Med ligeligt simplistisk spilmekanik og historie føles det som et forsvundet Final Fantasy fra 1990, men beviser netop dermed genrens grundlæggende appel og hvad den ellers har mistet i udviklingen. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3532. |
|
Den halvdel der udgøres af kampe er velfungerende, men den anden halvdel der udspiller sig i mellem - dialog, historie og aktiviteter - er uengagerende tidsspilde, og milevidt fra forgængerens niveau. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3533. |
|
For sin tid enestående koncept, der dannede grundlag for mange sjove multiplayer-kampe og splattede soldater. Desværre for få baner, som er for nemme at huske udenad, hvilket skader balancen. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3534. |
|
Dejligt klassisk Sierra-adventure. Jeg husker stadig at have gennemført det klokken 6 om morgenen, efter at have siddet hele natten med det. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3535. |
|
Fartoplevelsen er ikke imponerende, men spillet har en - for arcade-racere - tyngde og realisme, der ofte savnes, uden at der er gået på kompromis med, at det stadig bare er sjovt. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3536. |
|
Et gennemgående solidt og velproduceret skydespil, selvom det hverken gør noget nyt eller lever op til genrens bedste. Gjort med respekt for serien, og imponerende for et amerikansk kabinet. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3537. |
|
Imponerende og til tider overvældende lyspistolspil, der for en sjælden gangs skyld gør det op for det simplistiske gameplay. Det er bare meget tilfredsstillende at nedlægge zombie-horder med en uzi. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3538. |
|
Blottet for originalitet og udfordring, men som ren og skær arcadeunderholdning er det bare direkte sjovt - ikke mindst takket været det meget velfungerende bevægelseskabinet. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3539. |
|
Fængende og spændende spil, der åbenbarer at genren savner titler i rum-miljø. Kampene er dog problematiske og man hjælpes alt for lidt, hvilket gør det uoverskueligt at samle op og vende tilbage til. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3540. |
|
Sammen med sin forgænger grundlaget for, at fodboldspil nogensinde blev sjove at spille. Er selvfølgelig overgået mange gange siden, men har stadig sin charme og det er stadig udfordrende. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3541. |
|
Orginalt og perfekt underholdning for to spillere, der er til puzzle/adventure-agtigt gameplay. Flere af opgaverne - som fx robåden - er noget af det sjoveste man kommer til at opleve i et spil. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3542. |
|
Har ikke originalens nerve, dybde eller mekanik, og lykkes kun i kraft af det første spil. Men set i sammenhæng og som fan service er det en berigelse for en af mediets mest mindeværdige fortællinger. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3543. |
|
Reparerer igen de ting der gik galt med 2'eren. Muligheden for at kreerere sine egne baner var genial. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3544. |
|
Typisk japansk SRPG, der ikke tilnærmelsesvis når fx Disgaea i dybde, humor eller originalitet, men det er generelt charmerende, hyggeligt og tilgængeligt - og det er meget velegnet til en håndholdt. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3545. |
|
Større, flottere og dybere end forgængeren, men knap så charmerende. Sværhedsgraden svinger en del og sex-fikseringen er malplaceret. Ellers stadig interessant og velfungerende. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3546. |
|
På én gang originalt og klichefyldt cyberpunk-eventyr, der på næsten alle områder udskilte sig fra resten af Sierras klassiske adventures. Bortset fra den dårlige teknik. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3547. |
|
Jeg ved ikke om det her er "originalen", men konceptet er i hvert fald både originalt, udfordrende og sjovt. Ikke mindst når man er to om at bygge rør, så samarbejdet virkelig kommer på prøve. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3548. |
|
Hvor underligt og ærgerligt at denne kombination af manager- og fodboldspil aldrig siden er blevet overgået. Jeg har savnet noget lignende lige siden Kick Off 2 vippede forgængeren af pinden. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3549. |
|
Utroligt nyskabende for sin tid, men også begrænset af at være det første i "gude-genren" og dermed begående alle fejlene. Om ikke andet fortjener Peter Molyneux sin status for dette. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3550. |
|
En velovervejet og veludført blanding af to fremragende serier for fans af begge, men det er hverken nær så udfordrende, spændende, sjovt eller rørende som det bedste fra advokaten eller professoren. |
RJK |
1 |
5,8/10 |