1201. |
|
Storslået fortælling, som på fin vis udnytter at være direkte efterfølger til GC-spillet, både historiemæssigt og spilmekanisk. Grundstenene er de samme som altid, men strukturen er frisk. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1202. |
|
Nok det mest ambitiøse spil i serien, både i omfang og fortælling. To generationer af helte, der er så sympatiske, at det er helt rørende. Indbygget dating-simulator. Fantastisk spil. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1203. |
|
Veldesignet og lige-til-sagen legeplads for snigmordere. De mange forskellige muligheder og udfordringer lægger op til utallige gennemspilninger af de enkelte baner. Fyldt med sjove detaljer. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1204. |
|
Agent 47 myrder løs på kreativ vis på en række meget store baner proppet med overraskelser og sjove detaljer. Underholdning og genspilningsværdi er i top men det er "bare" mere af det samme. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1205. |
|
Super 'tight' actionspil, som går lige til sagen og ved, hvad den vil. Fjenderne, og især nogle af bosserne, giver sved på panden, men det betaler sig at holde ud. Flot figurskaberværktøj. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1206. |
|
Utroligt godt design og en helt uovertruffen lydside gør, at det næsten bliver som en drøm at spille Pinball Dreams. Eksemplarisk demonstration af flipper-genren, der stadig holder fuldt ud i dag. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1207. |
|
Der kan siges meget om forskellige designvalg og udvalget af figurer, men i sidste ende fandt jeg SF4 enormt underholdende og, efter lidt tilvænning, meget flot. Online er godt, men kunne være bedre. |
Goodtimes |
9 |
7,3/10 |
1208. |
|
På alle måder et utroligt lækkert og vellavet spil, som bare føles helt rigtigt. De sværeste baner er næsten umenneskeligt svære, men til gengæld fungerer checkpoint-systemet perfekt. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1209. |
|
Begrænset i forhold til Civilization, og knapt så langtidsholdbart, men det er bestemt spændende at forhandle med indianere og rivaler, at handle med hjemlandet, og frem for alt, at kolonisere. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1210. |
|
Spændende fortsættelse på historien og med et nyt loot-system som gør kampene langt mere interessante. Gode dungeons og flere store verdener at udforske. Kunne dog bruge en smule mere gennemslagskraft |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1211. |
|
Meget underholdende og fængslende spil, som er rigeligt uhyggeligt, men alligevel ikke nær så meget gyser som forgængeren. Holder fint til i hvert fald to omgange. Den gale kunstner er fantastisk. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1212. |
|
Job-systemet er spændende og fungerer godt. FF5 indeholder nogle sjove bifigurer, men hovedpersonerne er temmelig uinteressante, hvilket lægger en ret stor dæmper på eventyret. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1213. |
|
Spændende og snedigt designet oldtidskrimi som er let at leve sig ind i. Relativt kort og begrænset, men det passer fint til formatet. Jeg var nødt til at se alle slutningnerne. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1214. |
|
Har sin helt egen stil, og har umiddelbart alt hvad der skal til for at skabe et godt RPG. Efter 50 timer udstilles genrens svagheder desværre tydeligt. Endeløs renden rundt og utallige kampe. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1215. |
|
Spændende og drabelig fortsættelse af StarCrafts historie med tilhørende fantastisk stemmeskuespil. Flere af missionerne hører til i den svære ende, og burde kunne tilbyde de fleste god udfordring. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1216. |
|
Interessant univers og meget stemningsfuldt, specielt på grund af den særdeles mindeværdige lydside. Mange gode og til tider meget intense missioner. Visse fejl gør dog noget af gameplayet besværligt. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1217. |
|
Dawn of War er efterhånden mere et real-time "taktisk RPG" end noget andet, men det fungerer glimrende, og kampagnen er rigtig god underholdning. Rart endelig at se Tyranids. |
Goodtimes |
2 |
7,1/10 |
1218. |
|
Umådeligt imponerende spil, der holder fuldt ud i dag trods de tekniske begrænsninger og som byder på virkelig godt banedesign hele vejen igennem. Lyd og grafik er meget charmerende. |
Goodtimes |
3 |
7,1/10 |
1219. |
|
Meget underholdende spil, som gør det til en fornøjelse at myrde folk. Det er dejligt befriende, at jeg kan udføre jobbet præcis som det passer mig. Avisen er en sjov detalje. |
Goodtimes |
3 |
7,1/10 |
1220. |
|
Stilsikkert spil med et unikt og sejt kampsystem, som fungerer rigtig godt og gør hele spillet til en frisk oplevelse. Har desværre nogle grimme bugs. |
Goodtimes |
3 |
7,1/10 |
1221. |
|
Et farverigt og overordentligt hyggeligt eventyr. De hurtige, actionbaserede kampe og meget lidt svulstige historie er et frisk pust i genren. Dog en del udvikling undervejs. Dana er et højdepunkt. |
Goodtimes |
3 |
7,1/10 |
1222. |
|
Dragunov er sej, og spillet kan sagtens byde paa rigtig fede kampe. Desvaerre drukner det ofte i naermest uendelige juggles, der reducerer den egentlige, sjove spilletid til et par sekunder per kamp. |
Goodtimes |
6 |
7,1/10 |
1223. |
|
Utvivlsomt et spil, som mange slet ikke kan snuppe, men for de, som kan, en meget morsom og underholdende oplevelse. Galskaben er uforglemmelig, og er især sjov, når man er flere om den. |
Goodtimes |
6 |
7,1/10 |
1224. |
|
Flot og imponerende verden med god stemning og en snedig historie. Masser af splat og action som ser fint ud, men som i sig selv ikke er det helt store. |
Goodtimes |
11 |
6,9/10 |
1225. |
|
Den høje fart er et friskt pust til genren, og skyderiet er underholdende. Spillets verden, historie og figurer er dog så intetsigende, at det næsten er en bedrift, men det trækker alligevel ned. |
Goodtimes |
7 |
6,9/10 |
1226. |
|
Virker på mange måder lidt tørt, trist og langsomt i forhold til sine nærmeste forgængere, og det er det også. Alligevel har FF8 sine egne spændende passager og sit eget fantastiske soundtrack. |
Goodtimes |
16 |
6,9/10 |
1227. |
|
Gameplayet fungerer lidt bedre, men når det kommer til stemning og historie, kommer det ikke op på siden af sin forgænger. Absolut spilbart, men overgået flere gange. |
Goodtimes |
5 |
6,9/10 |
1228. |
|
Grafik og lyd fungerer fremragende, og spillet er meget let tilgængeligt, selvom det kræver spillerens fulde opmærksomhed. Et rigtigt godt highscore-spil. |
Goodtimes |
5 |
6,9/10 |
1229. |
|
En fantastisk hyggelig og eventyrlig oplevelse. En skøn verden at gå på opdagelse i og en uroligt tiltalende stil, der virkelig viser, hvad spil også kan være. Desuden en formidabel lydside. |
Goodtimes |
4 |
6,8/10 |
1230. |
|
Spillets univers er sjovt og farverigt, og meget af dialogen virkelig morsom. Mange af gåderne er dog så svære, og til tider ulogiske, at det tager en del af fornøjelsen. |
Goodtimes |
3 |
6,8/10 |
1231. |
|
Intenst og flot eventyr, som underholder for fulde sejl både i actiondelen og gådeløsningsdelen. Masser af små udfordringer og ting at samle på, hvis man ikke kan få nok, men det kan man nok godt. |
Goodtimes |
3 |
6,8/10 |
1232. |
|
Ikke nær så imponerende som etteren, men gør sig alligevel godt på PSP, med meget fornøjelige kampe og nye muligheder. Bliver en smule ensformigt, men absolut anbefalelsesværdigt. |
Goodtimes |
3 |
6,8/10 |
1233. |
|
Plottet er både morsomt og overraskende, og de mange lokaliteter er interessante at udforske. Der er dog en række kedelige labyrinther og gåder. Helt fantastisk da det udkom. Stemningsfuldt! |
Goodtimes |
3 |
6,8/10 |
1234. |
|
Interessante rammer og en rigtig god stemning. Overgangen til 3d-styring ødelægger desværre meget, og gør gådeløsningen besværlig og langt mindre fornøjelig, end den plejede at være. |
Goodtimes |
2 |
6,7/10 |
1235. |
|
Historien og de mange interessante og sympatiske figurer gør spillet til noget helt særligt. Desværre hæmmes det hele af frygteligt mange ligegyldige kampe og meningsløs renden rundt. |
Goodtimes |
2 |
6,7/10 |
1236. |
|
Sjovt superheltespil med nogle ret anderledes superkræfter, og meget overbevisende figurer (hvis man kan holde Delsin ud). Har nogle småproblemer men alt i alt meget underholdende. |
Goodtimes |
8 |
6,7/10 |
1237. |
|
For mig drukner den fascinerende stil og lydside desværre fuldstændigt i noget af det dårligste gameplay jeg har oplevet. Figurernes lange monologer om ingenting blev desværre også trættende. |
Goodtimes |
4 |
6,6/10 |
1238. |
|
Formidabelt frustrerende spil, som alligevel formår at være dragende og fængslende. Konceptet er fantastisk, og charme og detaljer er der masser af. Udførelsen er dog på mange områder frygtelig. |
Goodtimes |
9 |
6,6/10 |
1239. |
|
Pænt underholdende skyderi med voldsomme eksplosioner og bosser. En del uheldige designvalg gør dog, at det aldrig bliver rigtig godt. Lange mellemsekvenser fortæller en meget uinteressant historie. |
Goodtimes |
6 |
6,6/10 |
1240. |
|
Det hele er sat rigtigt sammen denne gang, og Odyssey hæver sig til et højdepunkt i serien. Verden og stemning er god, kampsystem og figurudvikling fornuftig og rig mulighed for at snigmyrde. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1241. |
|
Dejligt lettilgængeligt og meget morsomt actionspil, som vinder rigtig meget ved nærmere bekendtskab. Combo-systemet er sjovt og udfordrende, og gav mig lyst til at spille banerne flere gange. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1242. |
|
Rigtig god udvidelse, der sådan set tilføjer alt det, der manglede. Særligt er de nye civilisationer veldesignede og bidrager meget til oplevelsen. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1243. |
|
Meget sjovt strategispil, der er let at gå til, men som alligevel byder på mange sjove tricks. På trods af de mange skuespillere, er historien ikke noget særligt. Multiplayer er meget underholdende. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1244. |
|
En fuldstændigt lineær fortælling krydret med en smule retssags-gameplay. Da lyd, grafik, stemning, det sære univers og de mange personer går op i en højere enhed ender det som en stærk oplevelse. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1245. |
|
Meget underholdende action-eventyr med et simpelt men velfungerende kampsystem, god gennemslagskraft, meget smagfuldt design og virkelig veldesignet opbygning. Og så kører det perfekt. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1246. |
|
Systemet er nærmest identisk med de nyere udgivelser, men det fungerer upåklageligt, bakket op af sympatiske figurer og en fin historie. Ganske udfordrende, hvis man absolut vil gennemføre 'perfekt' |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1247. |
|
Flot eventyr med fine detaljer og figurer. Kampene føles tunge i det, men Kratos er også en stor mand. En lang "interaktiv" mellemsekvens halvvejs inde tager næsten al pusten ud af spillet. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1248. |
|
Giver nye interessante muligheder, og er større end forgængeren. Enhedernes nye grafik er ucharmerende, og musikken er på et langt lavere niveau. Nogle af borg-typerne virker lidt uigennemtænkte. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1249. |
|
Byder egentlig ikke på noget nyt, men er i sig selv meget velfungerende og forholdsvis pænt. De forskellige racer virker gennemtænkte, kampagnen er underholdende (og lidt skør) og musikken er god. |
Goodtimes |
1 |
6,5/10 |
1250. |
|
En værdig efterfølger, der er forbedret på næsten alle punkter og med færre frustrationsmomenter. Historien er ikke helt så fascinerende som forgængerens, men det er stadig et spændende eventyr. |
Goodtimes |
3 |
6,5/10 |