501. |
|
Ved at fjerne præcis de ting der gjorde forgængeren unikt og sjovt, er 2'eren reduceret til en halvhjertet Zelda-klon. Stadig et udmærket spil, men bl.a. frustrerende bosskampe trækker ned. |
Sumez |
1 |
5,8/10 |
502. |
|
Forestil dig at det originale Castlevania 64 var blevet gennemtestet, og dette ville være resultatet. Bedre styring og kamera gør underværker, og løfter spillet fra ringe til faktisk ganske godt. |
Sumez |
4 |
5,7/10 |
503. |
|
Spartan X med kast, og kastet bliver der med alting, det er virkelig underholdende. Men også janky som kun Data East kan gøre det. |
Sumez |
4 |
5,7/10 |
504. |
|
Som Capcoms andre Disney-spil virker det forhastet og ret halvhjertet, trods en solid produktionsværdi. Især som en 2'er fremstår det utroligt uambitiøst, uden nogen tilføjelser. |
Sumez |
3 |
5,6/10 |
505. |
|
Sjovt spil med en fantastisk kælen for detaljerne. Men som i alle senere Kirby-spil, eksisterer de fleste mekaniker for helt at forbigå de fleste af spillets udfordringer, der derfor er alt for nemt |
Sumez |
3 |
5,6/10 |
506. |
|
Et godt forsøg på at lave et MMORPG baseret på FF-elementer, men spillet skiller sig ikke ud fra mængden på andre punkter end de små plot-elementer. Jeg savner også større fokus på community/RP. |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
507. |
|
LucasArts laver som altid gode adventurespil, men jeg vil nok mene at The Last Crusade hører til i den lidt tamme ende. Har dog sine charmerende punkter. |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
508. |
|
Klar en forbedring over '94. Man kan nu vælge sit eget hold, og amerikanerne er erstattet af Iori, samt et par gamle kendinge. Spillet skiller sig dog stadig ikke ud på samme måde som efterfølgerne. |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
509. |
|
Nærmest maskinel Dragon Quest-klon, genskaber næsten alle byggeklodserne fra forbilledet, men intet af hvad der gør den serie så speciel. Labyrintiske dungeons er spændende, men meget langtrukne. |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
510. |
|
Fantastisk idé, drønkedeligt spil. Alle opgaver kan løses med en helikopter og et reb. |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
511. |
|
Hæderlig Mega Man-like. Fin underholdning hvis man kan lide NES-spil som Batman, Kage eller Raf World, men har ikke rigtig noget unikt at byde på. Meget irriterende menu til meget simple funktioner |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
512. |
|
"Spirituel" efterfølger til Galaxy Fight. Stilen er ændret drastisk, og spillet er betydeligt lettere end "forgængeren". Det fjerner klart noget af charmen, men gør spillet mere spilbart. |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
513. |
|
Underlig puzzle-platformer i umanerligt langsomt tempo. Man holdes i hånden, men alligevel kan nogen puzzles være ugennemskuelige pga. dårligt design, og touch-styringen er dum og unødvendig |
Sumez |
2 |
5,4/10 |
514. |
|
En traditionel arcade memorizer-platformer med utroligt meget variation og generelt sympatisk design. |
Sumez |
3 |
5,3/10 |
515. |
|
Gør ikke noget som efterfølgerne ikke har gjort bedre eller ligeså godt, men er alt i alt virkelig velstøbt og næsten perfekt designet. Spilleglæde som ikke mange andre end Konami kunne dengang. |
Sumez |
6 |
5,2/10 |
516. |
|
Meget simpel stop-and-go platformer designet primært omkring fælder der varierer fra sjove til uinspirerede, ligesom sværhedsgraden også svinger voldsomt mellem frustrerende og "alt for nemt" |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
517. |
|
At gøre powerups til inventory er en sjov idé der føjer større konsekvenser til spillet, men selve banerne er desværre kedeligt udført, og fjendernes AI er irriterende. |
Sumez |
2 |
5,0/10 |
518. |
|
Sjovt platformspil der fungerer meget bedre end sine søskende på N64'eren, men udmærker sig ikke i forhold til bedre spil i genren. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
519. |
|
Hyggeligt lille forsøg på at give Bomberman et action-RPG, men holdes tilbage af kedelig udforskning og konstante påkrævede besøg i menuen for at håndtere alle de ting man finder. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
520. |
|
Meget veldrejet platformspil. Et af de bedste til den gamle GB. Dog temmelig tyndt. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
521. |
|
Unikt, og hyggeligt at sidde med i korte ombæringer. Frustrerende på alt for mange punkter til at være bedre end middelmådigt, men det er alligevel så speciel en oplevelse, at den ikke bør undværes. |
Sumez |
7 |
5,0/10 |
522. |
|
Ikke helt hvad man forventer ud fra navnet. Det meste af tiden går med at udforske sunkne skibe og lign. Føles lidt som et gyserspil, men udviser aldrig nogen umiddelbare trusler |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
523. |
|
Fungerer mekanisk godt, men reduceres lynhurtigt til den samme gentagende process med at skubbe de samme tre fjender ud af skærmen. Man burde kunne forvente meget bedre af et Capcom beat'em up. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
524. |
|
En meget interessant fighter med en flot stil. Spillet er ekstremt svært og kræver at man er meget inde i det for at have nogen chancer overhovedet. Men for os der ikke er, er det svært at tage fat på |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
525. |
|
Point for at de har fjernet hit points og item collection delen, og givet spillet en mere arcade-agtig struktur. Desværre er Kai-udgaven stadig baseret på unfair og kedeligt leveldesign. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
526. |
|
De originale kampe gør Kaze Kiri væsentlig sjovere end normale beat'em ups. Men det er ensformigt, og muligheden for at fortsætte hvor man døde fjerner al udfordring. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
527. |
|
Absolut en klassiker, og allerede i '94 var der gode figurer med, men der er for meget Fatal Fury over styringen for min smag, og de fastlåste hold medfører meget irritation. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
528. |
|
Virker på mange måder som et tilbageskridt fra forgængeren. Kedeligt lineært design, ugudelig backtracking, mere 2-dimensionale områder. Men stemning er der og spillet føles som et imponerende eventyr |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
529. |
|
Sikkert et ganske udmærket spil, men kvaliteten fra de tidligere X-spil, er forsvundet fuldstændigt. Spillet er bygget forvirrendea op, og banedesignet er intetsigende. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
530. |
|
Ekstremt uambitiøst og klichepræget, bringer praktisk talt ingen idéer af sine egne. Styring er ok velgjort, men fjender er meget amatøragtigt designet. Ekstremt nemt. |
Sumez |
2 |
5,0/10 |
531. |
|
Til tider så dragende og nervepirrende som en god dungeon crawler skal være. Men spillets mekaniker er ikke særlig interessante, og det bliver hurtigt super ensformigt. Irriterende, snarende end svært |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
532. |
|
Hyggelig platformer med mange sjove idéer og unik styring. Men desværre også utroligt buggy og generelt utestet med en ekstremt ujævn sværhedsgrad |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
533. |
|
Har enkelte gode idéer der til tider løfter spillet fra pøblen, men plages af tvivlsomt banedesign, og utroligt mange irriterende fejl. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
534. |
|
Topmålet af generisk. Veludført men gør intet for at udfordre eller skille sig ud. Hvis det havde været længere ville det være et godt eksempel på genren - men som det er, glemmes det hurtigt. |
Sumez |
2 |
5,0/10 |
535. |
|
Langt værre end originalen. Banedesignet er kedeligt og uinspireret, alt for mange autoscrollers hvor man bare sidder og venter. |
Sumez |
3 |
5,0/10 |
536. |
|
Morsomt spil, hyggeligt soundtrack. Gør intet forkert, men har heller ikke de store ambitioner. Underholdende, men ikke decideret godt. |
Sumez |
7 |
5,0/10 |
537. |
|
På trods af enkelte charmerende elementer, domineres spillet af tåkrummende dårlig historiefortælling, mangel på frihed, en forvirrende struktur og tilsyneladende et ekstremt begrænset budget |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
538. |
|
Et velgjort spil, men udmærker sig ikke særligt. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
539. |
|
Et ganske godt RPG med Shadowgate interface, men SaGa-agtige kampe. Et udmærket valg hvis man VIL have et strategibaseret, japansk RPG til den gamle Game Boy. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
540. |
|
Meget hyggeligt point n click, uden reelle puzzles. Prøver at være et detektivspil, men forærer dig løsningerne |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
541. |
|
Føles som 25% af et helt spil. Tre kedelige autoscrollers og et elendigt minigame, kun én rigtig platformer-bane, og den er allerhøjst middelmådig. Produktionsværdien er langt foran resten af spillet |
Sumez |
2 |
5,0/10 |
542. |
|
Ligner på papiret en opgraderet udgave af det fantastiske SNES-kapitel. De nye tiltag fungerer også helt fint, men grund-gameplayet er frustrerende og langt fra de gamle spils genialitet.. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
543. |
|
Blandingen mellem Castlevania og mere fremadrettet action er ikke en dårlig opskrift, men det til tider komplet idiotiske level design ødelægger fuldstændig stemningen. Kunne have været rigtig godt. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
544. |
|
Fantastisk start på en genre - oplevelsen af ukendte områder og faren ved at udforske dem er meget mere reel end i nyere RPG'er. Objektivt er det dog svært at anbefale et spil så afhængigt af grinding |
Sumez |
3 |
4,7/10 |
545. |
|
Lige minimalistisk nok, spillets overworld føles uinteressant, mens dungeons er ensformige og meget langt fra Zelda-seriens kreativitet. Det er umuligt ikke at sammenligne med langt bedre spil. |
Sumez |
3 |
4,7/10 |
546. |
|
En stor forbedring over det tidligere NES-spil, men akavet styring gør at man alt for tit bliver fanget af egne bomber. |
Sumez |
2 |
4,6/10 |
547. |
|
En perfekt repræsentant for hvad spil gik ud på i 1985, før folk fik øjnene op for hvad man kunne med en hjemmekonsol. Men trods et simpelt koncept fænges man af at slå sin egen score igen og igen. |
Sumez |
2 |
4,6/10 |
548. |
|
Elendigt programmeret spil fuld af irriterende fejl og visuelle glitches. Det grundlæggende sidelæns action-gameplay er sjovt, men udforskning i de ensformige top-down områder er kedeligt |
Sumez |
2 |
4,6/10 |
549. |
|
Hele spillet igennem prøvede jeg at overbevise mig om at det var godt. Men det er bare et ELENDIGT eksempel på et adventurespil der bæres frem af kedelige brainbenders. Slutbossen er fire-på-stribe... |
Sumez |
4 |
4,5/10 |
550. |
|
Stereotypisk og tandløs formel-WayForward. Masser af genkendelige elementer fra f.eks. Shantae, men level design er nærmest ikke-eksisterende, og hver eneste backtracking føles formålsløs |
Sumez |
1 |
4,3/10 |