201. |
|
Old school vertical Shooter med et græsk mytologisk tema. God styring og sværhedsgrad, undtagen sidste boss som er overdrevet cheap, efter 20-30 forsøg har jeg stadig ikke fået nakket ham indnu. |
T.L.O |
1 |
5,8/10 |
202. |
|
Flot grafik for sin tid og det første Shmup spil på DS'en. Forusiglig gameplay gør spillet til en søvndyssende oplevelse, når aldrig at helt genskabe hvad man forventer af shmups genren, men prøver. |
T.L.O |
3 |
5,6/10 |
203. |
|
Ensformigt og lidt kedeligt, grafikken er heller ikke vidre pæn. Når man tager i betragtning at Super Street Fighter II The New Challengers udkom samme år er der ikke meget love at hente. |
T.L.O |
2 |
5,4/10 |
204. |
|
Navnet på spillet snakker for sig selv. Helvedes ild i form af skud, fjender og uretfærdig sværhedsgrad smadrer ens psyke totalt. Grafikken er weird til tider men ellers ok, musikken er ret nice. |
T.L.O |
1 |
5,0/10 |
205. |
|
Et udemærket forsøg på at bringe Shmup genren til DSiWare shoppen, desvære er spillet for let og point systemet for kedeligt. Prisen er dog overkommelig men spillet virker lidt ufærdigt. |
T.L.O |
1 |
5,0/10 |
206. |
|
Spillet var sjovt i Amiga dagene, men er bare ikke noget specielt i dag. Det er svært at holde fatningen og samle små kaniner og bogstaver i flere timer. Grafikken er ellers meget charmerende. |
T.L.O |
1 |
5,0/10 |
207. |
|
Spillet er virkelig dårligt i forhold til Pc engine udgaven, som på mange punkter er en rimelig underholdende lille titel.. Dårligt banedesign, forfærdelig ringe musik i visse baner. |
T.L.O |
1 |
4,3/10 |
208. |
|
Spillets udfordringer er det samme, som man møder i det virkelige liv; rengøring, madlavning, arbejde mv. Dog er det meget sjovere end det virkelige liv. De mange udvidelser giver spillet holdbarhed. |
Søster Salsa |
1 |
7,3/10 |
209. |
|
Udmærket, lettilgængelig, men også udfordrende strategi-spil med enkelte platformsbaner. Mest for Asterix-kendere. |
Søster Salsa |
1 |
5,8/10 |
210. |
|
Så er der mulighed for at holde fest derhjemme og få en masse nye venner. Det koster dog en frygtelig masse penge, og man skal jo også passe sit arbejde. Bedst er de mange nye møbler, tapet osv. |
Søster Salsa |
1 |
5,8/10 |
211. |
|
Lego møder Mario Kart - ikke særlig orginalt, men det gør heller ikke noget, for Lego-elementerne er godt integreret, og så er det ganske sjovt. |
Søster Salsa |
2 |
5,0/10 |
212. |
|
Let og meget forsimplet udgave af SimCity, mest for de yngste. Men det er dog stadigvæk sjovt at bygge forskellige byer, selvom der ikke er meget udfordring i at bygge burgerbarer og legepladser. |
Søster Salsa |
1 |
4,3/10 |
213. |
|
Hvis man keder sig i sit lille hus, er der mulighed for at komme ud og møde nye Simmer, men bibringer ikke noget egentlig nyt til hovedmissionerne. Giver dog lidt variation |
Søster Salsa |
1 |
4,3/10 |
214. |
|
Enormt stemningsfuldt og charmerende action-adventure spil med fede dungeons og mindeværdige karakterer. Her 22 år senere føles spillets verden dog en smule tom og knap så storslået som dengang. |
SøgAArd |
29 |
8,9/10 |
215. |
|
Fremragende efterfølger til OoT. Spillets wonky og spooky stemning er et frisk pust. Noget sværere end forgængeren, og til tider decideret frustrerende, men spillet er hele tiden fængende! |
SøgAArd |
14 |
8,8/10 |
216. |
|
Bedre kendt som Captain Tsubasa. En suveræn blanding af fodbold og RPG. Du følger drengen Robin igennem diverse turneringer, alt imens dine spillere bliver bedre. Eneste minus er den store heldfaktor. |
SøgAArd |
1 |
8,0/10 |
217. |
|
En dynamisk Mario Kart klon med både dybde og charme. Sværhedsgraden ligger på grænsen mellem det fornuftige og umulige, hvilket gør denne titel tilgængelig for alle. |
SøgAArd |
5 |
7,3/10 |
218. |
|
Et uoverskueligt og halvtamt spil, der prøver at komme i kontakt med din indre jæger, hvilket tildels lykkes. |
SøgAArd |
3 |
5,9/10 |
219. |
|
En klassisker og trendsætter indenfor party-genren. Let tilgængelig multiplayer underholdning, som stadig ikke er overgået af dets efterfølgere. |
SøgAArd |
4 |
5,5/10 |
220. |
|
Klart den svageste titel i serien, men stadig grundpille for et godt koncept. Mega Man universet er på en og samme tid både cool og cute. Spillet mangler variation. |
SøgAArd |
3 |
5,3/10 |
221. |
|
Klart den svageste titel i serien, men stadig grundpille for et godt koncept. Mega Man universet er på en og samme tid både cool og cute. Spillet mangler variation. |
SøgAArd |
3 |
5,3/10 |
222. |
|
Ingen agent værdig. Stod fortjent i skyggen af det suveræne Goldeneye. Gnidret grafik og udynamisk gameplay var med til at skrive denne skændsel direkte i glemmebogen. |
SøgAArd |
1 |
3,5/10 |
223. |
|
Det bedste Live spil til dato, selv ikke Xbox 360 spil har endu begrejstret mig så meget som RTCW gjorde og stadig gør. |
Syrefox |
8 |
6,4/10 |
224. |
|
Mega Man X2 er et rigtigt godt spil som alle, der kan lide Mega Man, burde eje. Rigtigt godt banedesign, og Grafikken er yderst delikat. Spillet som helhed er dog alt for let. |
Svovlmunk |
2 |
7,6/10 |
225. |
|
Stort set det samme som forgængeren. Der er dog én ekstra tank man kan købe. Hvis man kan lide etteren, er dette spil dog et sikkert køb, og vil fænge én i mindst lige så mange timer. |
Svovlmunk |
2 |
7,1/10 |
226. |
|
Smukt RPG. Grafikken er noget af det bedste set på SNES, og musikken er også god nok, men ikke noget specielt. Jeg manglede dog mere dybde i class-systemet, og spillet bliver en del ensformigt. |
Svovlmunk |
2 |
7,1/10 |
227. |
|
Rigtig godt strategi spil, i stil med Civilization. Skønhedsfejl hist og her, og der mangler lidt dybte i teknologierne, men som helhed et godt og holdbart spil. |
Svovlmunk |
1 |
6,5/10 |
228. |
|
Et simpelt puzzle spil som stadig kan nydes. Forbavsende morsomt når man sidder et par stykker om det, og et spil alle kan være med på. Let at lære men hundesvært at mestre. |
Svovlmunk |
1 |
6,5/10 |
229. |
|
Et utrolig underholdende "lege" program. Det er ikke super godt til nogle af delene (tegning, musik, etc), men formår at underholde utrolig meget med sin uovertrufne charme. |
Svovlmunk |
3 |
6,5/10 |
230. |
|
Det bliver til tider ret langtrukkent, med kedelige angrebsmønstre, men i andre baner brillierer det til gengæld. Spillet har sin charme, men Darius Gaiden er stadig bedre. |
Svovlmunk |
1 |
5,0/10 |
231. |
|
Det dårligste SNES spil må uden tvivl være dette her. Man kører rundt i sin tank i en kedelig sort arena og samler flag, og undgår fjendtlige tanks - og det var det. |
Svovlmunk |
1 |
2,0/10 |
232. |
|
Spektakulært puzzle-spil! Simple mekaniker muliggør vidt forskellige puzzles der aldrig ser genbrug trods det store antal. Jeg er målløs over hvor længe det fortsætter med at smadre forventningerne |
Sumez |
1 |
8,8/10 |
233. |
|
Hvis 10/10 virkelig repræsenterer et "perfekt" spil, så kan intet spil ramme betegnelsen bedre end den mest velpolerede implementering af Tetris der nogensinde vil blive lavet. |
Sumez |
1 |
8,8/10 |
234. |
|
Utroligt habil og gennemtænkt shooter, især for en 8bit-platform fremstår det exceptionelt. Fair, varierende og relativt langt. Savner dog lidt genspilningsværdi udover højere sværhedsgrader. |
Sumez |
2 |
8,4/10 |
235. |
|
Udfordrer 3'eren om pladsen som bedste klassiske Mega Man oplevelse. Geniale bosser, godt level design, stigende sværhedsgrad og endnu mere finpudset end forgængerne! |
Sumez |
2 |
8,4/10 |
236. |
|
Jeg var mange år om at lære at elske GH, men når først man lærer spillet godt at kende, suser man gennem det med en eksplosion i r*ven og overraskes konstant over de uhørt kreative bosskampe! |
Sumez |
10 |
8,4/10 |
237. |
|
Konstante sjove setpieces gør Contra HC utroligt mindeværdigt. Mister lidt på genspilninger pga forudsigelige bosser med masser af safespots og downtime |
Sumez |
3 |
8,3/10 |
238. |
|
Mere et gyserspil end originalen. Egentlig en perfekt opskrift på hvordan et *moderne* Resident Evil spil burde være |
Sumez |
4 |
8,2/10 |
239. |
|
"Ophavsmand" til et utal af klassiske spilcitater. Gilbert og især Schafers humor kommer godt til udtryk, og spillets puzzles er noget af det bedste, der er set i genren. |
Sumez |
9 |
8,2/10 |
240. |
|
En ny målestok for hvordan en open world-formel skal håndteres for at undgå trivielle gentagelsesbaserede quests. Til gengæld tager seriens egne styrker skade af en ensformig og alt for stor verden. |
Sumez |
8 |
8,1/10 |
241. |
|
Absolut et genialt og hysterisk morsomt adventurespil, der revolutionerede genren og stadig i dag viser vejen. |
Sumez |
9 |
8,1/10 |
242. |
|
Æstetisk og UI-mæssigt et kæmpe skridt tilbage i forhold til 5'eren, og ubdredelse er for dominerende en taktik, men derudover er det designmæssigt en fantastisk god polering af seriens grundkoncept. |
Sumez |
2 |
8,0/10 |
243. |
|
Trods en indledningsvis hård indlæringskurve, er spillet ikke nær så svært som man skulle tro, men genskaber spilglæden fra de to første NES-spil i serien med overraskende perfektion |
Sumez |
2 |
8,0/10 |
244. |
|
Fantastisk oplevelse, og en af de bedste fortællinger jeg har set i et spil. Eneste bagside af medaljen er en uheldig historieudvikling der dog først kommer til at have indflydelse på efterfølgeren |
Sumez |
5 |
8,0/10 |
245. |
|
Formår at genskabe samme spilglæde som det bedste fra serien på trods af flere skridt væk fra arcade-formatet. Langt sværere end forgængerne, men absolut ligeså godt. |
Sumez |
1 |
8,0/10 |
246. |
|
Bedre gameplay, flottere områder, og langt bedre historie gør 2'eren på alle måder til et meget bedre spil. Lider desværre stadig af stærke problemer med at formulere det moralske tema det prøver på |
Sumez |
9 |
8,0/10 |
247. |
|
Forfriskende platform/shooter med rigtig sjovt gameplay der føles som om det burde være meget mere udbredt. Lidt ensformigt pga. strukturen, men positivt med en fail-state der føles betydningsfuld! |
Sumez |
2 |
8,0/10 |
248. |
|
Enkelte svagheder bliver hurtigt overdøvet af en ret fantastisk intern mytologi, med spændende setpieces og noget af det mest gennemarbejdede pixel art jeg har set siden Metal Slug! |
Sumez |
1 |
8,0/10 |
249. |
|
Nærmest Fez 2. Bemærkelsesværdigt og imponerende, er ligeglad med om du går den rigtige vej gennem spillet. Blander for mange forskellige spiloplevelser sammen, men i det mindste er de alle gode. |
Sumez |
2 |
8,0/10 |
250. |
|
For 12 år siden fulgte BK blot tidens klichéer. Kigger man på det i dag synes det er sætte standarden. Hvad blev der dog af denne genre? Jeg savner de store, åbne platformsspil med fokus på opdagelse |
Sumez |
9 |
7,9/10 |