1. |
|
Et skridt tilbage i forhold til 2'eren. Singleplayerdelen er nu klasseløs, og man kan køre alle de 23 championships i samme bil, hvilket fjerner udfordringen i at lære de forskellige biler at kende. |
19/12-05 |
6/10 |
2. |
|
Ikke særlig nyskabende nej, men der kommer alt for få spil som Kameo. Kun længden, den linære struktur og enkelte kameraproblemer, trækker for alvor ned. |
02/01-06 |
7/10 |
3. |
|
For sin tid er grafikken i Zelda langt fra fantastisk, men kraften er tydeligvis brugt på indhold. Spillet var utrolig innovativt, og den nu så brugte "sandkasse" opbygning ses tydeligt. |
13/01-06 |
8/10 |
4. |
|
Et af de spil, jeg har brugt mest tid på nogensinde. Når først man opdager, at byen ændrer sig med døgnet og årstiden, er der ingen vej tilbage. Man vil samle alle insekterne, alle fossilerne osv osv |
16/01-06 |
7/10 |
5. |
|
Et forsøg på at kombinere beat'em up med stealth, der bare er alt for simpelt i både kampsystem og baneopbygning. så kodeordet for dette spil er i sandhed "trivielt". |
20/01-06 |
4/10 |
6. |
|
Indy-stemningen er i top, men spillet fejler på tåbelige grafiske fejl, og en alt for lineær opbygning. Samtidig ville spillets banedesign have passet bedre i f.eks et Mario spil. |
20/01-06 |
5/10 |
7. |
|
Forbedrer nogle ting fra det første spil, men enkelte fejl er stadig med. Singleplayerdelen er alt for kort, til gengæld er der masser af underholdning på Live - og så er det billigt. |
20/01-06 |
7/10 |
8. |
|
Næsten inbegrebet af replayability. Find videoklippene på nettet af hvordan solodelen skal løses, og få blod på tanden. Multidelen er som skabt til et skummende krus øl. Eller lignende. |
21/03-06 |
9/10 |
9. |
|
Kid Icarus er uden tvivl den NES serie jeg helst så genoplivet i 3D og moderne konsoller. |
30/08-06 |
8/10 |
10. |
|
Kommer rigtig tæt på hvordan rent faktisk føles at spille bordtennis. Bliver udfordrende/frustrende svært alt efter temperament. Der er stortset kun én spiloplevelse, til gengæld er den næsten perfekt |
15/09-06 |
7/10 |
11. |
|
W40K universet er spændende og så oplagt at digitalisere, desværre tilbyder Firewarrior ikke meget nyt som FPS. Der bliver lånt fra Halo til formen, men banerne er kedelige og AI'en er elendig. |
15/09-06 |
4/10 |
12. |
|
Et prisværdigt forsøg på at kombinere action og strategi. Desværre bliver de to dele lidt for simple til, at det rigtigt er sjovt. Grafikken er meget svingende, men lyden er til gengæld ret god. |
15/09-06 |
5/10 |
13. |
|
Et sandkassespil i det vilde vesten. Hovedspillet er underholdende nok med en fin historie, men sidemissionerne er for få og simple. Grafikken svinger meget og AI'en er virkelig langt fra next-gen. |
15/09-06 |
6/10 |
14. |
|
Et sandkassespil med ræs, en blanding af arkade og sim. Spillet oser af atmosfære og køreglæde. For alle dem, der har spillet GTA udelukkende for at køre rundt i byen. Live delen dog utilfredstillende |
19/11-06 |
8/10 |
15. |
|
Kort og ensformigt. Flot grafik opvejer ikke en klodset kontrol, der ofte ikke lader en gøre dét man har lyst til. Den venlige AI er meget ringe og musikken er fuldstændig intetsigende. |
19/11-06 |
7/10 |
16. |
|
Et ganske udemærket spil, især til målgruppen. Gør kærligt grin med filmklassikerne. Satser dog lidt for meget på replay, for det er for simpelt og egentlig ikke særlig sjovt at spille igennem igen. |
06/12-06 |
6/10 |
17. |
|
Fantastisk underholdende, ren arkade og svært at lægge væk. Tunet endnu mere til Xbox Live end forgængerne. Lidt mere nyskabelse ift. tidligere titler ville give en højere karakter. |
06/12-06 |
8/10 |
18. |
|
Flot og underholdende bud på action adventure i første person. At spille som Kong leder tankerne hen på Prince of Persia, så det måtte der gerne have været mere af, for spillet bliver lidt ensformigt. |
06/12-06 |
7/10 |