351. |
|
Et mix af elementer fra Condemned, Borderlands og Dead Rising 2. Åbenlyst tiltænkt multiplayer, men fungerer faktisk helt fint alene også. Spillet er dog for langt og bliver kedeligt til sidst. |
18/01-12 |
6/10 |
352. |
|
En rigtig fin og unik oplevelse især i starten af spillet. Indeholder nogle gode puzzles, men spillets grafiske side er det eneste der til tider gør spillet svært at gennemskue. |
29/01-12 |
6/10 |
353. |
|
Jeg ville så gerne kunne lide det her, for det har et spændende og flot univers samt enkelte originale tiltag. Desværre er kontrollen med Wiimoten så elendig og langsom at det ikke er til at holde ud. |
02/02-12 |
4/10 |
354. |
|
Yderst charmerende spil med nogle rigtig fine idéer. Tidspresset gjorde meget for spillet, men var aldrig svært at overholde. Irritationsmomenter til trods fungerer kontrollen faktisk bedre end på GC. |
07/02-12 |
7/10 |
355. |
|
Selv hvis man ser bort fra de åbenlyse kamera og kontrolfejl er der et overvældende antal kedelige baner i et ellers rigtig godt spil. En bedrift at Mario er mere ucharmerende og træls end nogensinde. |
07/02-12 |
7/10 |
356. |
|
På alle måder en rigtig fin platformer og blandt de mest mineværdige Game Boy-spil. Lille minus at det som udgangspunkt er for nemt og for kort. |
11/02-12 |
6/10 |
357. |
|
Et positivt overraskende 16-RPG, der stadig føles enormt friskt i dag, trods mange random battles. Historien var fin, men det var universet og de mange små varierende elementer der holdt mig fanget. |
21/02-12 |
8/10 |
358. |
|
Middelmådigt udspil i Metal Gear-serien, der prøver alt for meget nyt, men fucker det meste op. CQC fungerer ad H til og kontrol og kamera er som altid helt i skoven. Historien er dog fremragende. |
07/03-12 |
5/10 |
359. |
|
Super 3D-platformer næsten på niveau med Rayman 2 på Dreamcast. En tand for hurtigt overstået og man får meget hurtigt samlet alle secrets. |
07/03-12 |
8/10 |
360. |
|
Samme spil med meget få ændringer og en nu lukket online-del. Det nye kamera er en kærkommen rettelse, men kontrollen er stadig skod. Kedsomhed til trods bør man ikke snyde sig selv for historien. |
07/03-12 |
6/10 |
361. |
|
Min personlige introduktion til serien. En meget velskrevet, men underlig historie er spillets største force og formår til dels at overskygge den ringe kontrol. |
20/03-12 |
6/10 |
362. |
|
En overordnet dårlig opdatering. Snake Tales, VR og Alternative Missions er ikke værd at bruge tid på. Grundspillet er det samme som altid. |
20/03-12 |
6/10 |
363. |
|
MGS2, men på Xbox. Hvis man har en Xbox og gerne vil spille MGS2 kan man købe dét her. Problem solved. |
20/03-12 |
6/10 |
364. |
|
Som simpel HD-genudgivelse kunne man næsten ikke forlange mere. Med få undtagelser ren 60fps goodness og tilsat surround-sound. Peace Walker og MGS2 er gode, mens MGS3 sjovt nok er ældet dårligst. |
20/03-12 |
7/10 |
365. |
|
Endnu engang hiver de velspillede personer og utroligt flotte cut-scenes een ind i en historie, der ikke er til at slippe før man har gennemført. Byen har, som altid, næsten for meget at byde på. |
27/03-12 |
8/10 |
366. |
|
Indeholder et par sjove numre, men ellers er der ikke meget indhold heri. Inputs fungerer ad helvede til og er i det hele taget en stor omgang randomness. |
31/03-12 |
3/10 |
367. |
|
Starten på Capcom's overlegne platformsdominans i 8-bit tiden. Dejlig høj sværhedsgrad som blev seriens kendetegn fremover. Overgået af efterfølgerne, men stadig rigtig godt. |
09/04-12 |
6/10 |
368. |
|
Bedre og flere bosskampe, samt mange nye påfund i banerne. Desværre en smule for let på den normale sværhedsgrad. Suveræn musik. |
09/04-12 |
7/10 |
369. |
|
Realistisk udført platformspil baseret på tegnefilmen. Meget let, men målgruppen i betragtning er det passende. Sjovt alene eller sammen med en ven. |
09/04-12 |
6/10 |
370. |
|
Meget veludført platformer med fabelagtig grafik og en sværhedsgrad som i gamle dage. Ikke uden irritationsmomenter og for meget af musikken er direkte forfærdelig. Bedst i single-player. |
18/04-12 |
7/10 |
371. |
|
Man må ikke lade sig snyde af genren eller det visuelle indtryk. Gentleman Goal er en af de absolut bedste fighters på systemet. Definitionen af arcade-bold, nemt at gå til og for alle. |
18/04-12 |
8/10 |
372. |
|
Rigtig fin port SEGA har lavet her. Spiller lidt som en simpel omgang Monster World, kontrollen sidder lige i skabet og musikken er fremragende. Dog alt for let hvis man bruger continues. |
19/04-12 |
7/10 |
373. |
|
Residente Vil 4 i rummet, blandet med lidt inspiration fra Event Horizon. Teknisk godt og med en fremragende lydside der giver gåsehud mens man spiller. En ringe menu og HUD er faktisk største minus. |
14/05-12 |
7/10 |
374. |
|
Falmer, selvfølgelig, i forhold til forbilledet, men formår alligevel at være et underholende platform-spil i de få timer det varer. Alt for let, men der kan unlockes en højere sværhedsgrad. |
07/06-12 |
6/10 |
375. |
|
Skuffende efterfølger til Mario 3. Monoton musik og en rædselsfuld grafik der tyder på at spillet nok var tiltænkt NES-udgivelse. Tager først fart mod slutningen, men der er det desværre for sent. |
11/06-12 |
5/10 |
376. |
|
MegaDrive mangler bestemt ikke gode platformspil og Rocket Knight er et af pragteksempelerne. Et spil med "Treasure-kvaliteter" og stor variation, ikke mindst i bosskampene. |
28/06-12 |
8/10 |
377. |
|
Med lidt tweaks fungerer skyderiet sådan set meget fint, men spillets kedelige leveldesign og evige kiksede forsøg på at variere gameplayet, ødelægger meget. Teknisk ad helvede til. |
07/07-12 |
4/10 |
378. |
|
Teknisk imponerende og dengang modig afstikker til etterens sRPG-form. Spiller som Assault-Suit lite med overfladiske RPG-elementer, der tillader en fin dybde. |
26/08-12 |
7/10 |
379. |
|
Lavet i Sonic Team's værste periode af spiludgivelser og resultatet er desværre derefter. Alt hvad der minder en smule om den fantastiske etter, er smadret og føles som en finger til de gamle fans. |
30/08-12 |
3/10 |
380. |
|
Spilhistoriens bedste manuskript og en utrolig ringe, men gennemført selvironisk historie gør Overkill unikt. Fint skyderi, men jeg savner rigtige lyspistoler. Move fungerer ikke meget bedre end Wii. |
03/09-12 |
6/10 |
381. |
|
Der er på alle leder og kanter kræset for detaljerne i Batman-universet. Så meget, at det virkelig skiller sig positivt ud fra andre spil i denne generation. Slatten GOTY genudgivelse. |
13/09-12 |
7/10 |
382. |
|
Masser af indhold til en billig penge. Teknisk burde det være bedre. Kører 60frames, men er ikke uden tearing. Lidt for ensformigt og slet ikke uhyggeligt, desuden ALT for let på normal. |
10/11-12 |
6/10 |
383. |
|
En forfærdelig AI og en ringe kontrol og kamera gør Ico pisse irriterende at spille. Giver et fint indtryk efter man har gennemført, men noget specielt godt spil er det ikke. |
15/11-12 |
6/10 |
384. |
|
Unik oplevelse og en fin historie, men også det mest frusterende spil jeg nogensinde har spillet. Dårlig kontrol og kamera og jeg hader den fucking hest og den elendige AI. Super lydside! |
18/11-12 |
5/10 |
385. |
|
To anderledes spil der fortæller nogle unikke og gode historier med få virkemidler. Som spil fungerer de dårligt og især SotC nærmer sig ofte det uspillelige.Begge er dog klart en gennemspilning værd. |
18/11-12 |
5/10 |
386. |
|
Tydeligt tilbageskridt i forhold til toeren. Man savner flere overraskelser undervejs og de mange korridor-løbe-sektioner er forfærdelige. Forbandet flot og ganske solidt spil ellers. |
14/12-12 |
6/10 |
387. |
|
Positiv oplevelse med et væld af originale idéer til gameplay og spilkontrol. At pigen skifter tyngdekræften frem for bare at flyve gør hele forskellen. Lidt rodet historie, men ellers fint indtryk. |
25/12-12 |
7/10 |
388. |
|
Mange gode tiltag og spillet fungerer ganske godt som open-world, men forstår også at dele spillet op i mindre baner på de rigtige tidspunkter. Den gode historie udebliver desværre denne gang. |
25/12-12 |
7/10 |
389. |
|
Sikke en fanservice SEGA yder her! Det føles fuldstændig som om de har lavet spillet kun med mig i tankerne. På alle måder bedre end etteren. Mange tak :) |
04/01-13 |
8/10 |
390. |
|
Et forfærdeligt "spil" der ville egne sig meget bedre som anime da historien og universet er udmærket. Helt sikkert langt bedre som tilskuer end som spiller. ...you pressed the button! |
12/01-13 |
4/10 |
391. |
|
Det bedste traditionelle Mario-spil jeg har spillet siden Mario 3. Spækket med secrets og stort set fri for gimmicks. |
20/01-13 |
7/10 |
392. |
|
Ubehageligt tight gameplay i et af genrens bedste udspil. Nonstop over-the-top action hele vejen. At man i første gennemspilning flere gange ikke aner hvad der sker er største minus. Fantastisk musik. |
23/01-13 |
7/10 |
393. |
|
Fantastisk smukt univers og en sød historie gør spillet værdigt til at bære Ghibli-navnet. Trivielle fetch-quests og den totale mangel på udfordring forhindrer det i at være fantastisk, desværre. |
21/02-13 |
7/10 |
394. |
|
Virkelig tight gameplay og mange kreative idéer som kendetegner Treasure. Et spil der tåler flere gennemspilninger så man kan slå sine highscores. For det meste pænt, N64'eren taget i betragtning. |
16/05-13 |
8/10 |
395. |
|
Groft sagt er det Condemned med zombie-tema og online-funktioner der smager lidt af Dark Souls. En blanding der holder og viser at zombie-spil stadig kan byde på nyt. Sund indlæringskurve. |
16/05-13 |
7/10 |
396. |
|
En generisk 3rd person cover-shooter, med påklistret bullettime. Kontrollen er slap og gameplayet ensformigt. Det mangler flere af de gamle spils største kvaliteter og føles derfor slet ikke som MP. |
06/06-13 |
5/10 |
397. |
|
Hvis man ikke forventer Bayonetta-kvaliteter kan man fint hygge sig med det skrabede gameplay, de timer spillet varer. Den sjofle humor og fremragende musik overskygger alligevel de dårligste sider. |
09/06-13 |
6/10 |
398. |
|
Pawn- og til dels kampsystemet fungerer godt, mens resten af spillet er noget upoleret bras. Det næsten undrer mig, at jeg gad spille det igennem når det havde så få kvaliteter. |
28/06-13 |
5/10 |
399. |
|
Hvad der i starten virker som endeløst skyderi, ender med at blive en storslået oplevelse man sent vil glemme. Den små-geniale historie gør spillet til alt andet end et generisk FPS. |
15/07-13 |
8/10 |
400. |
|
Et spil jeg havde gode minder fra, men aldrig skulle være gået tilbage til. Hopperiet fungerer fint, men man er konstant afbrudt af evigt-varende kampe der plages af et forfærdeligt kampsystem. Bras. |
25/07-13 |
4/10 |