51. |
|
Grundlæggende fint, men meget af banedesignet er ikke imponerende. Mørkt og svært at finde rundt, selvom det ikke har noget med spillets udfordring at gøre. Mange fejl i de danske stemmer. |
13/08-12 |
5/10 |
52. |
|
Egentlig et nydeligt spil med charme og god underholdningsværdi, hvis man er til den slags, men samtidig en meget frustrerende omgang trial-and-error, hvor styring og kamera er ens værste fjender. |
14/02-12 |
5/10 |
53. |
|
Meget interessante rammer for historien, som dog i sig selv ikke er noget særligt. Selvom kampene i sig selv fungerer godt, gør de mange bugs, at oplevelsen aldrig kan blive mere end middelmådig. |
29/11-11 |
5/10 |
54. |
|
Begge udvidelser er underholdende så længe de varer, og især Operation Anchorage byder på friske omgivelser. Der er dog egentlig ikke noget, der udmærker sig specielt. |
11/07-11 |
5/10 |
55. |
|
Ret traditionelt spil, som fungerer fint i sig selv, men som ikke rigtigt overgår forgængeren eller byder på ret meget nyt, andet end øjeblikkelige figurskift. Fin underholdning for fans af genren. |
20/02-11 |
5/10 |
56. |
|
Værd at spille igennem for de, der kan lide genren, men på ingen måde fantastisk i dag. |
28/08-10 |
5/10 |
57. |
|
Ikke engang specielt bemærkelsesværdigt for sin tid, og i dag svært at vende tilbage til. Indeholder dog en række sjove påfund. Det er, som om selve gameplay'et er lidt trægt. |
06/04-10 |
5/10 |
58. |
|
Musou Rage er en rar ting, og figurer er der masser af, men ellers er DW5 ringere end sine søsterserier på de fleste områder. Alligevel kan det være stærkt vanedannende for tilhængere af genren. |
30/01-10 |
5/10 |
59. |
|
Lægger godt ud, men nærmere bekendtskab afslører en række dårlige designvalg. Boss-kampe bevidst placeret langt fra save-rum? Projektiler så mørke at de dårligt kan ses? Kun for fans. |
03/07-09 |
5/10 |
60. |
|
Byder på en stor mængde indhold og er sådan set spændende designet, men mange af figurerne er for grimme, og kampsystemet er ikke flydende nok til at spillet kan hæve sig over middelmådighed. |
13/06-09 |
5/10 |
61. |
|
Det er sjovt nok, at man kan dreje sit våben og skyde i alle retninger, men ellers skiller spillet sig ikke specielt ud på trods af sit økologi-tema. |
03/06-09 |
5/10 |
62. |
|
Fint fantasy-hack'n'slash med hele fem forskellige figurtyper samt mulighed for at stige i levels på vejen gennem eventyret. |
02/06-09 |
5/10 |
63. |
|
Standard beat'em'up med selveste Captain Commando og andre fantasifulde figurer. Det fungerer fint nok, og der er både våben at lege med og robotter at gå ombord i, men intet udover det sædvanlige. |
27/05-09 |
5/10 |
64. |
|
Pænt underholdende skyderi med voldsomme eksplosioner og bosser. En del uheldige designvalg gør dog, at det aldrig bliver rigtig godt. Lange mellemsekvenser fortæller en meget uinteressant historie. |
10/03-09 |
5/10 |
65. |
|
Fint ridderspil der minder rigtig meget om Golden Axe. Alt fungerer glimrende, og level up-systemet er en god tilføjelse. Det er fedt, at man kan spille som Arthur, og bosserne er ret sjove. |
23/02-09 |
5/10 |
66. |
|
Fornuftig udvidelse, hvis man er vild med Samurai Warriors og bare vil have mere af det samme. Fire nye figurer og lidt ændringer hist og her. For de uindviede gør pakken ingen forskel. |
03/01-09 |
5/10 |
67. |
|
Historien, fortalt fra flere synsvinkler, og en lang række velfungerende figurer er spillets stærke side. Kampsystemet er ringe, og der er rigtig meget kedelig renden rundt. |
28/11-08 |
5/10 |
68. |
|
Visuelt byder Bujingai på de vildeste sværdkampe nogensinde, men gameplay'et er middelmådigt. Gackts vilde akrobatiske evner kan dog være ret underholdende. Sjovt ekstramateriale. |
19/10-08 |
5/10 |
69. |
|
Inderholder en del interessante steder og elementer, men i forhold til hovedspillet er denne udvidelse og afslutning ret skuffende. |
26/07-08 |
5/10 |
70. |
|
Ganske sjovt og ligetil, men også meget kort. Spillet har ingen historie; kun en upersonlig kamp mellem "os" og "fjenden". Teknik og styring virker fint. |
02/06-08 |
5/10 |
71. |
|
Fin udvidelse, som ikke ændrer noget grundlæggende. De nye kampagner er interessante og sværere end originalens. Den nye hær, Imperial Guard, er en god tilføjelse, og er sjovt designet. |
24/05-08 |
5/10 |
72. |
|
Uhyggen fungerer godt men alt for hyppige loadetider og enkelte dårligt designede elementer trækker ned. Jeg kunne også godt tænke mig noget mere gennemslagskraft i både kampe og historiefortælling. |
12/01-08 |
5/10 |
73. |
|
I sin tid virkeligt imponerende og solidt på alle punkter. I dag finder jeg dog efterfølgeren sjovere. Ikke stemningsfuldt nok til stadig at være særligt interessant. |
24/02-07 |
5/10 |
74. |
|
Spillets univers er sjovt og farverigt, og meget af dialogen virkelig morsom. Mange af gåderne er dog så svære, og til tider ulogiske, at det tager en del af fornøjelsen. |
08/02-07 |
5/10 |
75. |
|
Nydelig grafik, men næsten uden variation. Absolut ikke et spil, der byder på nogen overraskelser. Er man indstillet på ikke at lave andet end at skyde og se sej ud, må spillet siges at levere varen. |
24/01-07 |
5/10 |
76. |
|
Kan desværre slet ikke leve op til forgængeren. Kampsystemet er intakt, men stemningen mangler. Oplevelsen virker ikke nær så helstøbt og finpudset som tidligere, og SC3 ender med at ligne metervare. |
16/01-07 |
5/10 |
77. |
|
Den meget flotte præsentation er indbydende, og selv faldt jeg i en tid for spillets simple, uskyldige opbygning. Gameplay'et har desværre ikke rykket sig en meter siden 80'erne, hvilket er en skam. |
23/08-06 |
5/10 |
78. |
|
Farverigt og indbydende, og adskiller sig fra mængden med sit umiddelbart sjove kampsystem. Det hele bliver dog ensformigt længe inden det er slut, og spillets verden er ikke specielt interessant. |
11/08-06 |
5/10 |
79. |
|
Flot. Stemningsfuldt. Unikt. Desværre minder selve gameplayet mig om de dele af "Soul Reaver", som jeg helst havde været foruden. Gåde efter gåde bliver efterhånden til noget, der bare skal overstås |
15/08-05 |
5/10 |
80. |
|
Postal 2 tager pis på alt og alle og overskrider alle grænser. Udviklerne må virkelig have moret sig med at lave det. Der er masser af sjov gemt i Postal 2, men ikke ret meget godt gameplay. |
03/03-05 |
5/10 |
81. |
|
Man bliver skuffet, hvis man forventer et nyt Baldur's Gate. NPC'erne har ingen personlighed og historien er ikke bemærkelsesværdig. Kampene fungerer dog som de skal. |
03/03-05 |
5/10 |
82. |
|
Der er masser af gode ideer og eventyr i KH, men hovedparten af banerne er kedelige og forvirrende, og kameraet fungerer ikke ret godt. |
24/05-04 |
5/10 |
83. |
|
Charmerende figurer og verden trækker op i dette eventyr, som langt overvejende er veldesignet og tilgængeligt, selvom det ser hardcore ud. Mange valgfri sideopgaver er dog kedelige i deres udfordring |
25/04-23 |
6/10 |
84. |
|
Fin underholdning med en velfungerende fortælling som dog er meget hurtigt glemt igen. |
16/01-23 |
6/10 |
85. |
|
Gådeløsningen er ikke helt i top, og nogle steder i historien virker som om, der nærmest mangler noget, men bakket op af den gode lydside fungerer spillets fortælling og univers overraskende godt. |
06/07-22 |
6/10 |
86. |
|
Brugen af filmsekvenser mellem kapitlerne er morsom, og ender som spillets største styrke. Skyderiet og evnerne er middelmådigt og det bliver svært at se hvad der foregår. For meget insta-death. |
21/04-22 |
6/10 |
87. |
|
Fin og rimeligt afdæmpet interaktiv historie med gode figurer og fine detaljer. Temmelig kort og begrænset, men det passer fint til fortællingen. |
18/04-22 |
6/10 |
88. |
|
Flot og storslået spil med et fint kampsystem, interessant verden og mange gode ideer. Savner dog en samlet vision for hvad den egentlig vil være, og man kan godt mærke, at det er holdets første spil. |
28/08-20 |
6/10 |
89. |
|
Ambitiøst bud på NFS med flere figurer og en åben verden. Knapt så charmerende som forgængeren. Drift fungerer bedre end før, men for mange små designfejl og udvikleren har misforstået genren lidt. |
03/07-20 |
6/10 |
90. |
|
Fornøjeligt racerspil, med en historie fortalt med rigtige filmsekvenser, der er så tilpas platte, at de trækker op. Lidt trist at det altid er nat, og gruppe-drifting er ikke så sejt som det lyder. |
03/07-20 |
6/10 |
91. |
|
Hyggeligt og farverigt spil, der fortsætter stilen fra forgængeren med stærkt historie- og missionsdrevet byggeri. Meget omfattende og på længde med et fuldblods RPG. Mere en tur end en udfordring. |
15/05-20 |
6/10 |
92. |
|
Sjovt skydespil, som er svært at lægge ned før det er gennemført. Visse steder dog fuldstændigt idiotisk banedesign. |
19/12-18 |
6/10 |
93. |
|
Kører direkte videre fra hvor forgængeren slap, men formår at være endnu mere omfattende. Orkerne er som altid enormt sjove, og spillet underholder så længe det varer - men nu er det også nok. |
19/12-18 |
6/10 |
94. |
|
Flot, hyggeligt og byder på fin underholdning, men det føles mere som en film med begrænsede interaktive elementer, end som et spil. Om det er et problem, må være op til ens temperament. |
11/02-18 |
6/10 |
95. |
|
Fængende og indlevende fortælling med en række stærke scener. Mere en film end et spil, dog med visse muligheder for at påvirke udfaldet af begivenhederne. Næppe den store genspilningsværdi. |
03/01-17 |
6/10 |
96. |
|
Spillets univers er stadig stemningsfuldt og fantastisk. Gåderne er og var ikke alle i top, og styringen er i sig selv en udfordring, der kommer i vejen for selve gådeløsningen. |
28/12-16 |
6/10 |
97. |
|
Det veludførte pirattema og det sjove gameplay til søs er spillets store styrke. Historien virker både rodet og uinteressant. Masser af ligegyldige ting at samle på. |
28/12-16 |
6/10 |
98. |
|
Helheden fungerer, og muligheden for at se sine valg påvirke historien holder interessen fanget trods et meget trist kampsystem og uinteressante sideopgaver i de mange, men næsten ens, åbne områder. |
28/12-16 |
6/10 |
99. |
|
Byder på god action og nogle sjove detaljer, men mens hele overvågningskonceptet er interessant, er der ikke ret meget ved Watch_Dogs som står tydeligt i hukommelsen, når først det er gennemført. |
11/02-15 |
6/10 |
100. |
|
Kommer ikke op på siden af forgængeren, men er i sig selv et meget humoristisk og underholdende eventyr med mange sjove detaljer. Spilles mere for balladens skyld end udfordringens. |
27/05-14 |
6/10 |