X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bede-x

Vurderinger


6,2/10
Bede-x
542 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Vis kun:
# Titel Kommentar Dato Vurdering Sortering
1.
Final Fantasy: All The Bravest
Nok har de seneste kapitler i serien objektivt været af tvivlsom kvalitet, men det her er et helt andet niveau af elendighed. Et overgreb på seriens historik og dens fans som SE ikke kan være bekendt. 28/09-13 1/10
2.
Road Blaster
Som de fleste andre "Dragon's Lair" spil, stort set blottet for gameplay. 10/01-06 1/10
3.
Dragon Quest
Er svært at sætte pris på diverse QOL forbedringer og den frie måde man guides på, når det hele drukner i strategiløse random encounters og port'en hakker, så det er til at få hovedpine af. 10/01-21 2/10
4.
James Pond In The Deathly Shallows
Et skamløst cash-in på gamle spil minder med forstyrrende banner reklamer, der ikke kan fjernes og uden den nødvendige præcision i kontrollen. Fornærmende. 18/12-12 2/10
5.
Rambo: First Blood Part II
Galways musik er meget mindeværdigt, men når der kun er omtrent fem minutters gameplay, skal alt i spillet fungere optimalt for at det holder. Det gør det bestemt ikke her. 01/06-12 2/10
6.
Renegade
Trods originalens historiske betydning så er den for primitiv i dag og det er ikke blevet bedre i denne konvertering. Uegnet til input devicen og gennemført på 5-10 min. 25/05-12 2/10
7.
Lone Soldier
Et skoleeksempel på de udfordringer udviklerne stod overfor ved overgangen fra 2D til 3D. Demonstrerer hvor slemt det kunne gå, før man fik forståelse for 3D grafikkens integration i moderne spildesign. 15/05-12 2/10
8.
Double Dragon
Det er ikke kun, at genren er for primitiv og at værtsplatformen sætter for mange begrænsninger. Udførelsen i sig selv er heller ikke tilfredsstillende. 14/08-06 2/10
9.
Fatal Labyrinth
Man trættes hurtigt af de tilfældigt genererede dungeons. Andre af spillets elementer som fx bevægelsessystemet forundrer mere end det irriterer. En trist oplevelse. 12/01-06 2/10
10.
Shadow Of The Beast
Whittakers musik kan stadig nydes. Det samme gælder dele af spillets artwork. Resten er stort set til rotterne. 10/01-06 2/10
11.
Tomcat Alley
Interaktiviteten er stærkt begrænset, men spillet får et enkelt point for de pinlige video sekvenser, som ikke kan undgå og udløse spontan latter. 10/01-06 2/10
12.
The Mansion Of Hidden Souls
Lidt mere kød på end det typiske FMV spil. Ikke at det siger meget. Adventure genren er nok det sted, hvor FMV stilen gør sig bedst, men selv her, tager den mere end den giver. 10/01-06 2/10
13.
Shadow Of The Beast II
Den høje sværhedsgrad og flere sektioner med trial & error gameplay gør det svært og nyde Beast 2. Synd, da der tydeligvis ligger en del arbejde bag det. 10/01-06 2/10
14.
Dino Crisis 3
Kameraet gør spillet tæt på uspilleligt. Tilføjer man dertil fjender der respawner, backtracking og typiske Capcom survival horror puzzles, BLIVER spillet uspilleligt. 18/08-04 2/10
15.
Puzzle Bobble VS
Virker mest af alt som et 40 kr download spil. Dårlige farver gør det svært at se bobblerne. Samtidigt en yderst kort oplevelse, med få options. 23/03-04 2/10
16.
Kane & Lynch 2: Dog Days
Gør alt hvad det kan for at virke cool og filmisk, men det hele falder til jorden med den retarderede AI, den dårlige sigte mekanik, ineffektive våben og mange glitches. 09/11-17 3/10
17.
Harms Way
Taget i betragtning at det er produceret som en reklame, viser det sig at være en smule bedre og mere strategisk i multi player, end man tror. Selvfølgelig stadig dårligt og mangler indhold. 29/10-17 3/10
18.
Crysis
En bedrift at AIen er næsten lige så spilødelæggende som hvad Crytek præsterede i Far Cry. Frustrende sværhedsgrad, trælse køretøjskampe, kommunikerer elendigt og har håbløs joypad integration. 12/08-17 3/10
19.
Borderlands: The Secret Armory Of General Knoxx
Med så mange indholdsløse quests i standardpakken at man giver Ubisoft Game kamp til stregen, føles det fuldstændigt formålsløst med en udvidelse der tilføjer yderligere. 07/05-16 3/10
20.
Sonic Adventure
Kollisionsdetektionen, kameraet, adventure sekvenserne og styringen konkurrerer hårdt om, hvem der er dårligst. Umuligt at kåre en vinder, men elendigt er det. 30/10-15 3/10
21.
Far Cry
Høj sværhedsgrad, elendig telepatisk AI, dårlige hit reaktioner og følelsen af ufærdighed er definerende for oplevelsen. Virker som om de lavede miljøerne + kampsystemet og glemte at producere resten. 09/10-15 3/10
22.
Amazing Spider-Man, The (2012)
Den kompetente svingemekanik er eneste lyspunkt, ikke kun ved styringen, men også ved resten af spillet, der præges af kedelige og ofte gentagende missions- og fjendetyper, samt mange crashbugs. 19/05-14 3/10
23.
Licence To Kill
Overraskende varieret og egentlig også sjovt på en primitiv måde, men som mange spil fra perioden er det så kort, at man ikke når at danne et ordentligt forhold til det. 20/11-13 3/10
24.
Giana Sisters
Trods den nye grafik er indtrykket dårligere end originalen pga. animationsmangler, svagere kamera, grafikbugs og fordi der brydes med en af genrens grundaksiomer: kravet om pålidelig kontrol. 03/11-13 3/10
25.
Aralon: Sword And Shadow
Anstrenger sig for at efterligne Elder Scrolls spillene, men formår kun overbevisende at kopiere antallet af bugs. En rigtig pap verden og styringen er dårlig. 14/02-13 3/10
26.
The Cursed Crusade
De tekniske mangler overskygges af den elendige netkode som igen overskygges af det stive ikke responsive gameplay. Dertil tilføjes dårlige kameravinkler og sære sceneskift. Ufærdigt. 03/02-13 3/10
27.
Towers 'N Trolls
Man står over for svære valg for at opnå progression: Enten kan man grinde til man er ved at kaste op eller også kan man betale for blive stærkere. Alternativt kunne man finde noget andet at spille. 15/01-13 3/10
28.
Metroid
Ingen kort, ingen hurtig måde at få fyldt energi på, kort usårlighedsperiode ved kollision, ivrige fjendespawns og password save. Det første Metroid er et genialt koncept i frustrerende indpakning. 05/12-12 3/10
29.
Assault Heroes
Helt ekstrem langsom og enerverende pacing hvor spændingen suges ud af spillet sekund for sekund, indtil man ikke kan mere. Endvidere er der mekaniske fejl i forbindelse med perspektivet. 05/09-12 3/10
30.
Double Dragon
Et begrænset spil i en begrænset genre får en dertil hørende begrænset konvertering. Resultatet er ikke overraskende. 15/05-12 3/10
31.
Dark Savior
Et interressant forsøg på at bryde med lineariteten i spil, men udstiller også problematikkerne ved at forfølge den retning. Alt for eksperimenterende, ufokuseret og usikkert. 11/05-12 3/10
32.
Silpheed
Perspektivet er generende og der savnes adspredelse i fjendernes angrebsmetoder, der er alt for låste. Ellers delvist interessant rent teknisk. 08/05-12 3/10
33.
Two Worlds
Loot-gamers der kan lide at udforske, kan måske overkomme de tekniske fejl og det komiske stemmeskuespil og finde ind til kernen, som er et godt opgraderingssystem og en stor åben(klichepræget)verden. 14/02-11 3/10
34.
Bruce Lee
Så simplet og imødekommende, at det føles helt uskyldigt idag. Det er desværre også for simpelt og bliver let ensformigt. Underholder kun, hvis man har de nostalgiske briller på. 21/08-06 3/10
35.
Star Wars: Shadows Of The Empire
Kun første og sidste bane har nævneværdige kvaliteter. Resten er sløset spildesign i forskellige genrer. 21/08-06 3/10
36.
007: Agent Under Fire
Scripted og upoleret Bond spil, der sætter stil over substans. Sørgeligt, særligt set i forhold til hvad Rare opnåede med licensen. 14/08-06 3/10
37.
Sword Of Vermilion
De forskellige perspektiver fragmenterer oplevelsen. Ydermere irriteres man over den korte våben rækkevidde og det historiemæssigt simple oplæg. Musikken er spillets lyspunkt, omend ikke dets redning. 14/08-06 3/10
38.
Wreckless: The Yakuza Missions
Frustrerende design og grinagtig fysik. Burde metervare som dette ikke efterhånden mindst være middelmådigt? Heldigvis er oplevelsen kortvarig. 14/08-06 3/10
39.
Batman: The Movie
Flere forskellige spiltyper kombineres til et lille fem banet produkt, der ikke holder længere. Sammenlignet med Amiga versionen mere balanceret sværhedsgrad og ændrede køre/flyve sekvenser. 14/08-06 3/10
40.
Eternal Champions
Mange moderne fighterspil kunne lære en del af Eternal Champions: Det hjælper ikke, at fylde mængder af options, karakterer og ligende ind i spillet, hvis ikke selve kampsystemet er i orden. 03/08-06 3/10
41.
Batman Returns (1992 Sega)
Som MegaCD versionen uden køre sekvenserne og med væsentlig ringere lyd. 03/08-06 3/10
42.
The Legend Of Zelda
Alle de grundlæggende Zelda elementer forfindes her, men teknikken har sat for mange begrænsninger på oplevelsen. 13/01-06 3/10
43.
Killer Instinct
Der er fortaget så mange nedskæringer for at få spillet til at køre på Snes, at det næsten ikke er spilbart længere. 13/01-06 3/10
44.
Castlevania II: Simon's Quest
Tilfører serien mere dybde i et oplæg der tilnærmelsesvis minder om de mere moderne udspil i serien. Stadig for primitivt. 12/01-06 3/10
45.
Castlevania
Meget langsomt og trægt. Der går ikke lang tid fra man tænder til, at styringen eller måske nærmere heltens manglende mobilitet begynder at irritere. 12/01-06 3/10
46.
Dungeons & Dragons: Warriors Of The Eternal Sun
Underligt - mere end dårligt - er de skiftende synsvinkler. Spillets egenlige problemer er en for uengagerende rammefortælling og et dårligt kampsystem. 10/01-06 3/10
47.
D
Bortset fra at videosekvenserne er forbedret, er spillet nøjagtigt det samme som til Saturn. Lige mangelfuldt. 10/01-06 3/10
48.
D
Gåder af svingende kvalitet, krydret med atmosfærisk FMV. Der skal dog mere til og være et spil. 10/01-06 3/10
49.
Phantasy Star III: Generations Of Doom
Skuffede allerede da det kom, selvom generations strukturen fangede opmærksomheden. Kan næsten kun spilles af historisk interesse nu. 10/01-06 3/10
50.
Tekken
VF-klon der er alt for simpel i dag. Namcos full motion er det eneste, der er værd at nævne i et ellers kedeligt spil. 17/08-04 3/10
542 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »