X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan det sælges?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/04-04 18:48 
Jeg har et Coolermaster kabinet, beklædt med Magic Fleece fra www.webconsult.dk, 1 blæser i fronten og en 300 Watt PSU, som dog muligvis ikke fungerer helt optimalt (mistænker den for at slukke min computer, men det er dog ikke særlig ofte. Meget sjældent, faktisk)

Det befinder sig i Kbh, og da det er så besværligt at sende, ville det være en klar fordel hvis det blev afhentet.

Jeg ville lige høre, hvad i mener man kan få for det, og hvor det vil være bedst (og hurtigst) at sælge?
CalleCalleSkrevet 22/04-04 18:55 
Jeg er da muligvis interesseret, har du evt. et billede?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/04-04 19:32 
Det er sådan et her:

Hos Coolermaster
kooikkooikSkrevet 22/04-04 22:09 
Hvad skal det koste?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/04-04 22:44 
Tjaaa, hvad mener du er en fair pris for det? Er det noget du evt kan afhente, hvis du ender med at købe det?
jaesjaesSkrevet 23/04-04 01:34 
Ellers så prøv forummet på edbpriser.dk. Det er et genialt sted at sælge hardware, pga. det store antal brugere.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 23/04-04 07:05 
Tak for tippet

Jeg venter lige med at prøve det. Det ville være lækkert, hvis det kunne sælges til nogen herfra. Her ved man jo om folk er til at stole på eller ej :)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/04-04 21:28 
Kooik, Calle - Det var ikke noget alligevel?
CalleCalleSkrevet 26/04-04 21:35 
Hehe jeg har været væk i weekenden og får først set på det nu, kabinettet er helt sikkert interessant men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det der beklædning er for noget, jeg har aldrig hørt om det før.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/04-04 22:16 
Ah, okay :)

Jeg har linket til dæmpningsmåtterne hos webconsult.dk, hvor de er købt

... og her er de så
CalleCalleSkrevet 26/04-04 22:23 
Ok så det er bare sådan noget der puttet indeni....men hvor meget havde du tænkt dig at du ville have for sådan et kabinet?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig