X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Butikker i Kbh.


Svar
KeenKeenSkrevet 22/04-04 18:07 
Jeg skal til Kbh. her d. 3 tror jeg nok og jeg tænkte på om jer derovre fra kunne sige hvor de gode konsol butikker ligger...
SumezSumezSkrevet 22/04-04 18:22 
På nettet. EB og Game har intet at byde på udover dyre priser. Og så vidt jeg har hørt skal man til Jylland før deres brugtpriser er mindre end nypriserne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 22/04-04 18:39 
Bortset fra at Game i fields har noget de andre ikke kan tilbyde. Service fra Rolf West som tidligere ejede Gameplay i Esbjerg. Flinker mand.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 22/04-04 19:38 
Jeg har fundet en hel del gode deals på ældre/obskure PS2 titler i EB på Fisketorvet.
KeenKeenSkrevet 22/04-04 19:45 
Så er det jo bare ærgeligt at jeg ikke har en Ps2

Jeg leder efter nogle gode tilbud til Xbox og Psx...
SumezSumezSkrevet 22/04-04 19:51 
PSX-spil er så godt som det eneste, jeg bruge EB Games til. Deres brugt-priser på PSX-spil ligger mellem 50 og 100kr, og det hænder at man finder en titel, man aldrig før har set i Danmark. F.eks. fandt jeg for nylig Strider 2 i Fields.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 22/04-04 19:52, rettet 22/04-04 19:52 
Jeg tror ikke jeg kommer meget længere end strøget ligger der overhovedet noget deromkring, ligger der ikke en eb games???
NaieraNaieraSkrevet 22/04-04 19:59 
Sumez>
F.eks. fandt jeg for nylig Strider 2 i Fields.

Den har blandt andet Bilka altså haft læssevis af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 22/04-04 20:06 
Det ændrer vel ikke på at jeg aldrig har set den.
Men i Jylland kan man jo også få SodaStream maskiner og brugte spil i EB til mindre end 400000kr. Det er helt utroligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 22/04-04 20:07 
Knight Keen>
Jeg tror ikke jeg kommer meget længere end strøget ligger der overhovedet noget deromkring, ligger der ikke en eb games???

Jo. Der ligger flere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 22/04-04 20:09 
det lyder fint, hvad ligger der ellers (har ikke været der i evigheder)
crying outcrying outSkrevet 22/04-04 21:00 
Sumez>
Det ændrer vel ikke på at jeg aldrig har set den.
Men i Jylland kan man jo også få SodaStream maskiner og brugte spil i EB til mindre end 400000kr. Det er helt utroligt.

SodaStream !! Det er da den med Ole Olsen på reklamen, ik' ;)

(sorry .. lidt OT)
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 22/04-04 21:32, rettet 22/04-04 21:33 
Sumez>
Det ændrer vel ikke på at jeg aldrig har set den.

Der er stor forskel på at "man" aldrig har set den i Danmark, og at du aldrig har set den i Danmark. F.eks. har den været nævnt nogle gange i "Aktuelle spiltilbud".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 22/04-04 21:55 
"man" refererer til samme "man", der finder et brugt spil i EB. Jeg skrev ikke at det aldrig var set i Danmark, så ville det jo næppe være endt i EB.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CalleCalleSkrevet 22/04-04 21:56 
Han kan jo godt have set den i udenlandet men ikke danmark. Så hans udtalelse var da helt korrekt.
KeenKeenSkrevet 22/04-04 22:03 
helt korrekt
LessCDTLessCDTSkrevet 22/04-04 22:16 
Der er jo en EB på Falkoner Allé...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
NaieraNaieraSkrevet 22/04-04 22:21 
Calle>
Han kan jo godt have set den i udenlandet men ikke danmark. Så hans udtalelse var da helt korrekt.

Knight Keen>
helt korrekt

Nej, det var den ikke. Han skifter mellem "man" og "jeg", og får det til at lyde som om at Strider 2 aldrig har været at finde i Danmark. Han har skrevet lignende før, hvor det var ligeså tydeligt at han mente, at spillet ikke var at finde i Danmark, såen generelt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 22/04-04 22:23 
jeg tror jeg skal ha fat i et kort :)
KeenKeenSkrevet 22/04-04 22:27, rettet 22/04-04 22:28 
Det kan MAN da godt... ligesom jeg kan sige "man" i den her sætning
SumezSumezSkrevet 23/04-04 00:30 
Naiera>
Han har skrevet lignende før, hvor det var ligeså tydeligt at han mente, at spillet ikke var at finde i Danmark, såen generelt.

Jeg har godt nok aldrig påstået at spillet ikke var til at finde i Danmark. Men tillykke med dit fund i Bilka da. Faktum er at jeg aldrig har set spillet andre steder, og der er generelt god mulighed for at finde brugte PSX spil man (den person, der finder dem, for pokker) eller ikke har set nogen steder. Er min pointe klar nok nu?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 23/04-04 01:30 
Knight Keen>
Jeg skal til Kbh. her d. 3 tror jeg nok og jeg tænkte på om jer derovre fra kunne sige hvor de gode konsol butikker ligger...

CyberCom på Falkoner Allé har en del brugte spil, og skulle i følge Rites sælge deres brugte spil billigere end EB (det er længe siden, jeg har været der selv, men han må jo vide det, da han har arbejdet der :)).
DarkenDarkenSkrevet 23/04-04 03:34, rettet 23/04-04 03:34 
well det er det samme som EB... "super billig - **** NB OBS **** kun på udvalgte titler ****", så lad være med at blive skuffet, hvis du vælger at kigge der ind (deres ps1 spil er helt i vejret)

Det der gør EB det hele værd, er at de har disse her "3 for 2" mærkater på nogle af de brugte spil, der kan man lave nogle ok deals (min sidste var soul reaver2/blood omen2/beyond good n evil for ca en 130 pr/stk alle mint cd'er )

Grund til jeg siger dette, er at både hvad jeg har fået afvide og selv har snakket med game shops i jylland, er priserne i KBH rimmelig høje =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 23/04-04 04:00 
Jeg må desværre ærgre dig med at meddele at Soul Reaver 2 gik for 150kr inkl. forsendelse på dvdoo for over halvandet år siden, og Blood Omen 2 for et par måneder siden blev solgt for 50kr i Fantask. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 23/04-04 13:55, rettet 23/04-04 14:30 
ja og der er 1000 andre tilbud jeg har misset, 130 pr/stk for de spil er stadig en god handel i min bog, selvom tiltider er QXL deals nok er de bedste =D

edit og så var det GC Blood omen2 der var tilbud på
(ifølge den post i spiltilbuds tråden) =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KeenKeenSkrevet 04/05-04 19:41, rettet 04/05-04 19:41 
For lige at komme tilbage til emnet: ville jeg bare sige at jeg ikke rigtigt fik tid til at se så mange spilbutikker, egentlig kun Fona og EB games(fandt en) på støget og der blev kun lige købt et par plakater i eb games...
RitesRitesSkrevet 20/06-04 20:15 
Darken>
Grund til jeg siger dette, er at både hvad jeg har fået afvide og selv har snakket med game shops i jylland, er priserne i KBH rimmelig høje =\

Bull...

Det har ingen grobund i virkeligheden, whatsoever.

Men husk også København's bedst og næstældste gameshop - CyberCom på Falkoner Alle ;)
» a winner is you «
DarkenDarkenSkrevet 20/06-04 22:53 
rites, har handlet med et par shops i jylland over telefonen.
CC har nogle ret krydderet priser når man tænker på at det ikke er andet end ganske almindelige konsol spil de har.. det er helt sikkert værd at kigge forbi, bare man ikke forventer for meget.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 21/06-04 11:27 
Så snakker vi om to forskellige ting.

CC har vejl. priser, give or take 10kr.
» a winner is you «
DarkenDarkenSkrevet 21/06-04 12:50 
yep jeg snakkede om brugte titler ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig