X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ROS til ElGiganten!


Svar
john1983john1983Skrevet 05/04-03 18:01 
Hej allesammen.

Jeg skriver her med ROS til ElGiganten. Har hørt mange som aldrig vil handle med dem, men dette som jeg nu fortæller viser da at de har KUNDESERVICE!

Jeg købte for 5 mdr siden en PCer hos dem, som jeg VAR glad for, og huskede at spørge om netkort og om den kunne opgraderes. Det kunne den sagtens og der var netkort i sagde ekspedienten, men da jeg så her 4 mdr efter skulle prøve at spille netværk var der intet netkort i. UPS. Når men jeg tænkte at det kunne jeg jo så bare få sat i når jeg skulle opdaterer den og det havde jeg så tænkte mig at skulle nu, men får af vide at den ikke kan opdateres på grund af det slim-line model den er bygget efter ikke tilader det uden hvis du køber dig et "low-profile" kort som er MEGET svært at fremskaffe.

Jeg kontakter så ElGiganten og begrunder min skuffelse og nu har de så tilbudt mig at bytte computeren ud med en ny til samme pris.

DETTE MÅ KALDES KUNDESERVICE!!
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/04-03 18:29 
Hehe! Hvordan kunne du overse at der ikke var netkort i?

Men ellers, god service..
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/04-03 18:35 
Godt at har du haft en god oplevelse.

Tillad mig at nævne en ting, jeg ikke er så glad for:
ordet "en PCer"
Det hedder en PC, en CD, en DVD, en MC osv
Man bruger kun endelsen "er" i flertal.
En bil - flere biler.

Om det så hedder flere PCer, eller PCere skal jeg ikke gøre mig klog på.

Hav en fortsat god aften.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
LWSLWSSkrevet 05/04-03 18:47 
Mon ikke "PCer" er lydsprog af en jysk accent? Jeg kender en "mindre bemidlet" jyde, som altid får sin accent med i sine indlæg hint og her.
Eksempelvis: "internette"
Jeg tror han prøver at stave til en "internet-eh" lyd. ;)

Men hvor Off-Topic er vi nu? he he
MadsMadsSkrevet 05/04-03 18:52, rettet 05/04-03 18:52 
Det er en sammentrækning af Internet-Anette, Internette ;)
Hører den selv tit.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
john1983john1983Skrevet 06/04-03 13:58 
Søgaard >
Hehe! Hvordan kunne du overse at der ikke var netkort i?

Men ellers, god service..

ved ikke en skid om computere, så derfor...
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
MosterMosterSkrevet 06/04-03 14:53 
Skal vi lige runde den af, med lidt grammatik ;)
PC er engelsk - Personal Computer - og derfor vil det ikke være korrekt at sætte en dansk flertals endelse på ( PC'er ) Det må i givet fald så hedde PC's - og det siger vi da ikke, vel? ;)

Ja ja, off-topic. Så nok om det.
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/04-03 15:09 
Jeg kaldte da også min N64, for en N64'er.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
tastasSkrevet 06/04-03 15:15 
Den går faktisk også på dansk - Personlig Computer.
Og så kan man da godt sætte en dansk endelse på? :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
quadquadSkrevet 06/04-03 15:30 
Computer bliver jo ikke mere dansk af at sætte personlig foran :)
MosterMosterSkrevet 06/04-03 15:38 
Neeej, for det hedder jo ikke en Personlig Computer'er ( PC'er ) ;)
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
OmenOmenSkrevet 06/04-03 16:38 
Jeg synes også ElGiganten fortjener ros for der priser, oftest er de det billigste sted med en masse produkter.

Dog vil jeg sige at jeg sjældent har ventet så længe på at få hjælp af en ekspedient som jeg ALTIG gør i deres butikker...
Vote Ficus!
valiantvaliantSkrevet 06/04-03 18:19 
Jeg var på et tidspunkt ved at købe 27 spil her på forum,
prøvede at sammenligne Elgigantens priser med hvad jeg kunne købe dem til andre steder.
Elgiganten var meget billigere med nogle af spillene, men tog jeg sættet som en helhed var elgiganten bestemt ikke billigst, det man sætter til på gyngerne tjener man på karusellerne.
Moralen må være at man skal se sig for.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig