X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

morrowind


Svar
GanbarehGanbarehSkrevet 21/04-04 21:42 
Har undersøgt hos en expert forhandler i Varde om jeg kunne købe Morrowind. Men de sagde at det var et gammelt spil, og hvis jeg skulle ha' det, skulle de bestille det hjem fra Sverige. Så jeg kan ikke bytte det, hvis det ikke er det rigtige. Har dog set det inde på www.spilpriser.dk men ikke i en butik... hvis nogen har, så skriv lige. på forhånd tak..
JuggernautJuggernautSkrevet 21/04-04 21:46 
Cdwow har den almindelige (Classic udgave) til £16.99 og den nye udgave (Game of The Year Edition) til £25.99
Det kan klart anbefales at købe GOTY udgaven.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/04-04 21:55 
Ja GOTY er bedst på alle måder.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 22/04-04 00:12, rettet 22/04-04 00:12 
På min Xbox er GOTY dog ret irriterende, og den loader langt mere end i det originale spil.
Løsningen er at have en chippet maskine med en harddisk som man kan lægge spillet over på, men det er ikke alle der har dette.

Jeg bestilte desuden fra The Rage, og dette var faktisk både billigt og hurtigt.
DarkenDarkenSkrevet 22/04-04 01:38 
http://www.ebgames.dk/index.asp?lookup=morrowind

http://shop.boomtown.net/da_dk/shop/view.product.php?id=40054063001
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/04-04 07:10 
Jeg synes faktisk ikke at min GOTY udgave loader særlig meget mere end min originale? Sådan har jeg i hvert fald ikke oplevet det, men det er så også efterhånden lidt tid siden jeg har spillet originalen.

Til gengæld har jeg fundet ét sted, hvor spillet fryser ca hveranden gang jeg bevæger mig i det område. Det er lidt frustrerende, men ikke noget der tager glæden fra spillet
CronossCronossSkrevet 22/04-04 09:19 
Mellem Ebonheart og Vivec skal man være meget forsigtig, for der kan der komme Dirty Disc Errors. Dette problem kan også løses ved at lægge spillet over på harddisken.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-04 09:40 
Cronoss>
Mellem Ebonheart og Vivec skal man være meget forsigtig

Der er også to steder lige efter hinanden hvor den skal loade, det kan være at man nogle gange er så uheldig at man skærer vejen så godt af, at den ikke ved hvad den skal loade?
Jeg går meget nødig den vej, og hvis jeg skal... så gemmer jeg først.
Spiller nu: Phantasy Star IV
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 23/04-04 17:14 
Har kun prøvet en gang hvor at morrowind goty frys, kan dog ikke huske hvor.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig