X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead or Alive: Ultimate


Svar
KjartMANKjartMANSkrevet 21/04-04 19:25 
Jeg har spillet DOA 3 rigtig meget og spiller det også stadig en del. Og ser rigtig meget frem til Dead or Alive Ultimate. Men jeg blev godt nok lidt skeptisk da jeg fandt ud af at det var DOA og DOA2, bare med forbedret grafik, hvorfor bruger de ikke DOA3? Og hvad kommer det til at betyde for gameplayet, så som, er nogen tricks man ikke kan fra 3'eren, og vil nogen af karakterene ikke være med?

Nogen der kan hjælpe mig her?

Jeg er stadig ved godt mod, og glæder mig rigtig meget til det. Specielt til at spille online. Hvem af jer skal jeg regne med at se online når det engang udkommer? Hvad er den forventede dato egentlig?

mvh
KjartMAN.
zAcuzAcuSkrevet 21/04-04 21:35 
Det lyder VOOOOOLD fedt... men kommer det ikke kun til Xbox?!?! nå - har siddet og kigget lidt, og jeg kom frem til noget her !

Dead or Alive Ultimate
also known as:
DOA Ultimate
Dead or Alive Online
Dead or Alive Online (JPN)


Formerly known as Dead or Alive Online, this compilation contains both the original Dead or Alive (released on SEGA Saturn) and the sequel Dead or Alive 2. DOA2 has been upgraded significantly with improved graphics, faster gameplay, and eight brand-new environments. Team Ninja also added new episodes from the characters' past that reveal more about their storylines. But the biggest upgrade to the two fighters is the fact that they will be fully playable over Xbox Live. And it wouldn't be Dead or Alive if there weren't tons of hidden costumes to unlock for the team's large cast of characters.

Kilde: IGN

håber det kan bruges =)

Mvh
Zacu
enfenenfenSkrevet 22/04-04 07:38 
Dead Or Alive: Cronus(4) er den egentlige efterfølger til DOA3.
What is the Matrix?
KjartMANKjartMANSkrevet 23/04-04 21:51 
zAcu>
Det lyder VOOOOOLD fedt... men kommer det ikke kun til Xbox?!?! nå - har siddet og kigget lidt, og jeg kom frem til noget her !

Dead or Alive Ultimate
also known as:
DOA Ultimate
Dead or Alive Online
Dead or Alive Online (JPN)


Formerly known as Dead or Alive Online, this compilation contains both the original Dead or Alive (released on SEGA Saturn) and the sequel Dead or Alive 2. DOA2 has been upgraded significantly with improved graphics, faster gameplay, and eight brand-new environments. Team Ninja also added new episodes from the characters' past that reveal more about their storylines. But the biggest upgrade to the two fighters is the fact that they will be fully playable over Xbox Live. And it wouldn't be Dead or Alive if there weren't tons of hidden costumes to unlock for the team's large cast of characters.

Kilde: IGN

håber det kan bruges =)

Mvh
Zacu

Havde allerede kigget på IGN, men kunne ikke rigtig finde svar på mine spørgsmål der. Men tak alligevel. Det lyder som om jeg godt kan regne med at møde dig til sin tid :) Det ser nemlig voooold fedt ud!!

Dead Or Alive: Cronus, er jo endnu længere ude i fremtiden, så det vil jeg slet ikke bekymre mig om endnu.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig