X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell: PT - FEJL!


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 20/04-04 20:19 
Hey..

En af mine venner har lige købt sc:pt til pc. Vi installerede det sammen og det gik helt fint. Efter installationen startede spillet op og gik ind i formenuen (der hvor man vælger melle multiplayer, credits og singleplayer). Vi valgte singleplayer og den gik igang med at loade (loading skærmen kom frem), men før spillet rigtig når at starte op kommer der en fejlmeddelelse der siger noget lign. det her: Cannot find cd: close all your emulators/eller emulator programs and re-start the game (kan ikke huske den præcis ordret). Vi lukkede alle programmerne på taskbaren, men det hjalp ikke. Så prøvede vi ad-aware, og lukkede alle de programmer og ting den fandt, men det hjalp heller ikke. Så om-installerede vi spillet, men det hjalp heller ikke. Så prøvede vi multiplayer - samme resultat. Han har haft demoen installeret og den kørte gnidningsfrit, så det hele er lidt mystisk. Hans pc burde ikke have nogen problemer med at køre det (1800 mhz amd athlon, 512 ddr, gf 4 ti 4200).
Så jeg aner ikke hvad vi skal gøre!!! Jeg har ikke kunnet finde lignende fejl andre steder, men jeg ville høre om i havde en ídé eller har prøvet noget lignende??
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
PapandPapandSkrevet 20/04-04 20:40 
Fjern Daemon-tools hvis du har det installeret...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
GatmanGatmanSkrevet 20/04-04 20:40 
Prøv at starte spillet med en No-CD-crack/Fixed EXE i stedet.

Hvis det virker afgør det dog ikke om det er CDen eller drevet, der er noget juks...
KTCKTCSkrevet 20/04-04 21:14 
Den brokker sig sikkert også over Alcohol, hvis du har det inde. Latterligt, at et spil skal blande sig i, hvilke programmer man har liggende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DizzyDizzySkrevet 20/04-04 23:23 
utroligt at der stadig bliver lavet spil som kun dur hvis cd'en sidder i det første cd drev. Det er f***** dårlig programmeringsarbejde.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
KTCKTCSkrevet 20/04-04 23:39 
Jeps, Psygnosis var især ret slemme til det i sin tid. Men umiddelbart ser det jo ud til at dette er en anden form for beskyttelse, der simpelthen bare sætter hælene i, hvis man har en cd-rom emulator installeret.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 21/04-04 07:06 
Jeg går stadig ind for at konsolspil skal spilles på konsol. Det der er vel Guds måde at give mig ret på :)
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig