X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Se en Warthog i Bella Center...


Svar
danniman2002danniman2002Skrevet 20/04-04 12:25 
Jeg var lige i Bella centeret forleden og se biludstilling. Der kunne man på Peugeot´s stand se en ny koncept bil kaldet Hoggar. Jeg tror at nogle udviklere hos peugeot i
Frankrig har spillet lidt for meget Halo, for den ligner til forveksling en Warthog fra Halo. Bedøm selv...

(Bær lige over med mig hvis det har været oppe før ;) )

Warthog/Hoggar
Xbl-gamertag: "badman DK"
PlaykidPlaykidSkrevet 20/04-04 12:57, rettet 20/04-04 12:57 
Jeg kan ikke se den pga. skolens firewall, men jeg er ret sikker på det er samme model som boomtown også viste engang, dog ikke i forbindelse med Bella centeret:)
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 20/04-04 13:27 
Hvori ligger ligheden? Er det fordi de begge har 4 hjul eller præcis hvad går de efter?

Jeg tror da nok man kan finde dune-buggies der ligner warthog'en mere end den der, og mon ikke det skyldes at warthogen er modelleret over et grundlæggende dune-buggie design?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 20/04-04 15:25 
Det er en fransk mand der har spillet Halo, har selv set det før kan dog ikke huske hvor, og de bliver jo også nød til at lave den sådan så at der overhovedt er nogen der gider købe den.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
PlaykidPlaykidSkrevet 20/04-04 15:39 
Det var den jeg havde set, men jeg synes den ligner mindre og mindre for hver gang jeg ser den.
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 20/04-04 15:55 
Der er et billede hvor de har stillet Hoggar and Warthog, over hinanden. Der er da lidt ligheder, især fronten, men ikke mere end på en anden buggy. Detsvære at det jo kun en concept dune buggy, som om den kommer i produktion er jo ikke til at vide. Men den er sikker sjov at køre i, det er alle dune buggy´s.

Hoggar and Warthog
NaieraNaieraSkrevet 20/04-04 16:01 
Samme link......
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 20/04-04 16:05 
Sådan en ville jeg sgu gerne køre rundt i :)

-Hvis det danske vejr altså ikke var så elendigt.
» a winner is you «
DarkenDarkenSkrevet 20/04-04 16:30 
bare hvis nogen var interesseret:

Det gamle Boomtown link
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 20/04-04 19:25 
gad vide hvor meget den bil ville koste hvis den kom på det danske marked(eller hvis den overhoved kommer)...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig