X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtua Stick med knækket print


Svar
Le RoofLe RoofSkrevet 20/04-04 00:36, rettet 20/04-04 09:18 
Hurra. Idag fik jeg så endelig mit lækre JAP Virtua Stick til min Saturn, og alt var fryd og gamen. Fik spillet lidt Shienryu og det hele kørte som en drøm...indtil jeg smed Street Fighter Zero 2 på!

Z knappen virkede ikke :(

Anyway, da jeg fik åbnet stick'et, fandt jeg ud af at printet var knækket ved Z knappen (se links). Nogen som kan fortælle mig hvor jeg skal lodde???

http://server6.uploadit.org/files/leroof-VS1.jpg
http://server6.uploadit.org/files/leroof-VS2.jpg

(der er godt nok en ebayer som får en sur mail efter denne omgang - først overcharger idioten mig med over £10 og derfefter finder jeg ud af ovenstående *grrrr* :@)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-04 00:39 
Du skal vel bare forbinde banerne? Kig evt. på de andre for at sammenligne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Le RoofLe RoofSkrevet 20/04-04 00:42 
Ja, OK. Vidste bare ikke om jeg bare kunne lodde direkte på banerne...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-04 00:46, rettet 20/04-04 00:49 
Jeg sender lige en email, med et billede.
Jeg vil tro at det er nemmest at forbinde de to punkter jeg har markeret med en ledning. Jeg syntes nemlig at det der ret svært at lodde på print plader.

Edit: Det er så to ledninger istædet for een.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Le RoofLe RoofSkrevet 20/04-04 01:23 
Yay - nu er der intet som virker (har ikke engang gjort noget endnu) :'(

Tror bare jeg smutter i seng og kigger på det i morgen igen...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Le RoofLe RoofSkrevet 20/04-04 01:59, rettet 20/04-04 02:00 
Tak for billedet :)

Andre som kan bekræfte Konsolkongens forslag???

Billede fra Konsolkongen
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 20/04-04 02:55 
Det ser rigtigt ud...
元気ですか。
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-04 02:57 
Men er der noget til at holde det brækkede print bag ved? Ellers hjælper det jo ik' så meget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 20/04-04 12:35 
Skrab forseglingen af omkring det brækkede sted og lod nogle kobber-strimler på, der samtidig kan virke styrkende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Le RoofLe RoofSkrevet 21/04-04 19:27 
Tak for hjælpen, gutter. Nu virker mit Virtua Stick over alt forvæntnig :D
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/04-04 19:57 
Godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig