X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cdon.com


Svar
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 13:20 
Hvordan er Cdon.com at handle med? Altså deres danske afdeling... Er de hurtige? Kommer varen i flot stand? Og evt. andet jeg bør vide?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/04-04 13:22 
Det er snart meget længe siden jeg har handlet hos dem, og ifølge mine venner der handler der, er det blevet meget bedre med tiden. Men mit første og sidste køb hos dem var en CD jeg ventede 6 måneder på at få
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/04-04 13:24 
Sidst jeg bestilte derfra, gik det hurtigt og kun ved 1 af de 3 cd'er jeg købte, var coveret smadret. Det var sikkert også PostDK's skyld.
Home is where the hardware is..
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 13:28 
Hvor længe siden er det du bestilte Søgaard?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/04-04 13:29 
2-3 år siden, lol :)
Home is where the hardware is..
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 13:39 
Heh, der er ikke nogen der lige for nyligt har bestilt?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/04-04 13:52 
Jeg købte et par CD'er på cdon.com for et par måneder siden og der fejlede deres service ikke noget. Jeg kan ikke præcist huske hvor lang tid det tog for varerne at ankomme, men standen var ihvertfald helt fin.
(...)
RitesRitesSkrevet 18/04-04 13:54 
De er dårlige til at give leveringstidspunkt og overholde det, men hvis de har det på lager og sender når de skal, så fungerer alt fint.

Har bestilt hos dem tre gange og en af gangene gik der en uge før jeg fik det.
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 13:59 
Okay, lyder sådan set okay, i forehold til min første oplevelse med Axel Music. Heldigvis var det bare deres system der var ved at blive lavet om :)
SumezSumezSkrevet 18/04-04 14:25, rettet 18/04-04 14:25 
Jeg har købt fra dem flere gange. Det er udmærket service. Hvis en cd ikke er på lager sender de dem de har, og sender den sidste senere, når de får den, uden at tage mere for porto.
Vær opmærksom på at alle deres DVD'er er svenske udgaver, så hold jer til musik-cd'er. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/04-04 14:27 
Bestilte også en CD for et par måneder siden, og det gik uden problemer. Kom i løbet af få dage...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/04-04 14:57 
OT: Nu vi er ved emnet om online CD forretninger, er der så nogen der kender nogen lignende forretninger, men som har et større udbud af CD'er end cdon.com?
Helt præcist leder jeg efter en cd der hedder The Stings of Conscience med Unearth, men kan ikke finde den på cdon eller lignende forretninger.
(...)
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 15:02 
Har du tjekket din lokale Moby Disc?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/04-04 15:37 
Jeg må så indrømme, at jeg ikke har hørt om Moby Disc. Er det bare mobydisc.dk?
(...)
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 16:00 
De har lige fået nyt site, så ikke helt opdateret. Er nemmere for dig at gå ned i en af deres butikker, de har så meget liggende.. ;)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/04-04 16:08 
Desværre ligger der ikke nogen "Moby Disc" i det hul af en by jeg bor i :)
(...)
MarcusMarcusSkrevet 18/04-04 17:28 
Jeg har også haft et par handler med Cdon, inden for ca. 5 måneder. Det fungerede ganske udemærket.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/11-11 21:28 
Er jeg den eneste der ikke kan komme videre i deres konkurence, der hvor man skal skrive om den bedste julegave :=C

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/11-11 21:35 
"Give julegiver"?.... It's a trap!!!
AV Intelligent Terminal
HulleHulleSkrevet 03/05-12 15:51 
Nogen der har en rabatkode til CDON de ikke skal bruge?
Kan evt. bytte med lidt Club Nintendo koder, online pass til Dragon Age 2 (PS3), Rage Anarchy Edition bonus koder (PS3).
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
scavengerscavengerSkrevet 03/05-12 16:25 
Jeg tror ikke der er nogen gyldige rabatkoder på CDON i øjeblikket, andet end på Hard-Rock merchandise, og den kan kun bruges indenfor den kategori :-/
Nemo me impune lacessit
HulleHulleSkrevet 03/05-12 17:44 
Det er også bare et forsøg. Af og til modtager dvalende kunder en kode med 50,- i rabat, det kunne være en havde en som ikke skulle bruges :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 03/05-12 18:17 
Lige præcis. Jeg havde en 50,- kode liggende indtil i går - hvor jeg selv brugte den. Jeg får dem af og til, når jeg ikke har handlet hos CDON i længere tid.
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 03/05-12 19:02 
Jeg modtager dem sjovt nok ikke længere, selvom der går rigtig lang tid imellem at jeg handler der.. Ahh well, jeg må vente eller handle et andet sted hvis ingen her vil af med en.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
scavengerscavengerSkrevet 03/05-12 19:22 
Så handler jeg der sgu nok for ofte, jeg har aldrig fået sådan et tilbud :-)
Nemo me impune lacessit
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/05-12 04:01 
scavenger>
Så handler jeg der sgu nok for ofte, jeg har aldrig fået sådan et tilbud :-)

Oså længe siden jeg sidst modtog en :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig