X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem samler/spiller Magic/Pokemon TCG?


Svar
AndyAndySkrevet 15/04-04 22:48 
Davs,
jeg vil bare høré om der er nogle der spiller Magic The Gatering/Pokemon Trading Card Game?

Jeg spiller begge, i Pokemon bruger jeg et Entei/Magcargo deck og i Magic et nice
Elver deck:D

Men er der nogle der samler/spiller på det? Isåfald vil i bytte/sælge jeres kort(Ja måske spille?)

Mvh. Andy
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/04-04 23:09 
Jeg sælger en del. Du kan se dem her:

Tidligere Pokemon TC-tråd
AndyAndySkrevet 15/04-04 23:24 
Ok, men det var ikke lige dem jeg var "looking for" hehe;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 15/04-04 23:25, rettet 15/04-04 23:25 
Her er mit Magic deck forresten:

"No-name";)

Creatures:25
4x Llanowar Elves
4x Birds Of Paradise
2x Thorn Elemental
2x Elvish Piper
3x Werebear
2x Vine Trellis
1x Phantom Nishoba
1x Entwine Crocodile
1x Kamahl, First Of Krosa(Der kommer 2 mere:D)
2x Yavimaya Enchantress
1x Nantuko Mentor
1x Ivy Elemnetal
1x Wellwisher

Spells:15
4x Giant Growth
2x Monstrous Growth
2x Tranquility
1x Elvish Guidance
1x Elven Cache
2x Reclaim
1x Tormods Crypt
1x Living Terrain
1x Whispercilk Cloak

Lands:20
17x Forest
1x Mishra's Factory
1x Treetop Village
1x Rushwood Grove

Har ALDRIG tabt en kamp med det:D vildt ikke?!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 15/04-04 23:35 
Og hvis der er nogle der har nogle af Power 10 kortene vil jeg VILDT gerne have fat i dem:

Power10:
1x Ancestral Recall
1x Timewalk
1x Timetwister
1x Black Lotus
1x Ruby Mox
1x Sapphire Mox
1x Pearl Mox
1x Jet Mox
1x Emerald Mox
1x 1996 World Champion(Som om at i har den?:P

- De 10 sjældneste kort i Magic TCG..
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 15/04-04 23:43 
Personligt ville jeg nu aldrig give 1000+ kr for et stykke pap (Black Lotus) som bare er blevet trykt i en maskine.

Anyway, jeg spiller også MTG :)
dpldplSkrevet 15/04-04 23:43, rettet 15/04-04 23:44 
Jeg spiller da Magic...

er igang med et 12post deck. Som med en ok hånd har 2 11/11 ude i 4 runde (eller andre onde monster). Men selvfølig har jeg da også et par onde spells til vis jeg ikke for min tooth and nails :P

Min deck liste:
Grøn/hvid/rød udgaven:
63 kort
Lands(21)
3 Windswept Heath
4 Cloudpost
4 Plains
6 Forest
4 Mountain

Creatures(15)
1 bosh
2 Darksteel Colossus
4 Birds of Paradise
4 Solemn Simulacrum
1 Leonin Abunas
1 Platinum Angel
2 triskelion

Spells(27)
2 Fireball
4 Oblivion Stone
3 Mindslaver
4 Naturalize
4 Tooth and Nail
4 Reap and Sow
4 Sylvan Scrying
2 decree og justice
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AndyAndySkrevet 15/04-04 23:52 
Det er da meget dejlig sygtdet dersens deck:) tror nemt et Tooth And Nail deck kan tæske mit;) anyways har du nogle af de P10 kort?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 15/04-04 23:53, rettet 15/04-04 23:57 
Svovlmunk>
Personligt ville jeg nu aldrig give 1000+ kr for et stykke pap (Black Lotus) som bare er blevet trykt i en maskine.

Anyway, jeg spiller også MTG :)


Nej, men så er der jo os idioter der har så mange penge at de ligegodt kan købe den;)

Har du forresten nogle af P10 kortene?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
dpldplSkrevet 15/04-04 23:57, rettet 15/04-04 23:58 
P9 kort.... er du syge. jeg er ikke millioner :P


Altså 12post deck er menig skulle klare lidt af hvert....
Derfor der er tons af dyrer spells (mana). Fordi Jeg i 4 runde kan lave omkring de 12 mana... hvilket er ret meget

Men vis jeg er lidt uheldig med at få de 4 cloudpost ud. Kan det sgu give problemmer... Men normalt er det ikke svær at få dem ud. Da der er 12 måder at gøre det på (derfor 12post)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AndyAndySkrevet 15/04-04 23:59 
Oki, lyder godt;)

Med hensyn til P9/10, ja, det er jeg vel..
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
dpldplSkrevet 16/04-04 00:15 
men hey. men vil meget gerne eje lidt P9

Men lige nu må jeg nøjes med kort som tolarian academy (elsker det land)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AndyAndySkrevet 16/04-04 00:16 
Hehe oki;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CronossCronossSkrevet 16/04-04 00:22, rettet 16/04-04 00:26 
Det eneste kort jeg har, er Blacker Lotus. Ved ikke helt om det er et godt kort :)

EDIT: Ohh, det er faktisk ikke så billigt som jeg troede. Nogle der vil købe? :)
AndyAndySkrevet 16/04-04 00:26 
Den er så'n Bob-bob, hehe. Ej den er et af de Bedste Kort fra serien "Unglued"..
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CronossCronossSkrevet 16/04-04 00:31, rettet 16/04-04 00:32 
Jeg vil gerne sælge hvis du er interesseret.

Kortet er i perfekt stand, og sidder i lomme.
AndyAndySkrevet 16/04-04 00:33 
Har du overhovedet ikke andre?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CronossCronossSkrevet 16/04-04 00:35 
Tror jeg ikke.
Jeg spillede i 1996-1997, og det er nok ikke lige de kort man synes er fede nu. Så vidt jeg husker spillede jeg et Ild/Vand deck der var ret cool.

Blacker lotus har jeg bare fået af en ven for sjov. Jeg troede ikke at det var godt, men efter at have søgt lidt er det vist rimeligt cool.
AndyAndySkrevet 16/04-04 00:41 
Ok, men hvis du finder nogle andre - så sig lige til..!:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 16/04-04 00:45 
Jeg synes nu de gamle kort er de fedeste. De nye kort er jo sådan set bare en udvikling af at det er svært at finde på nye kort hele tiden, så i stedet laver de vildere monstre til mindre mana.. Jeg kender mange som er stoppet med at spille pga dette.
dpldplSkrevet 16/04-04 00:53 
Altså nu er det ingen problem med at du spillede i 96 og 97. Der er altid gode kort i hver serie (nogen er det godt nok ikke ret mange i, men der er nogen)... Men kan nu ikke huske hvilke der var i 96/97 :(


en ting der er synd ved Unglued, er de ikke tilladt at spille med :( (PS. Unglued 2 kommer jo til oktober :P )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 16/04-04 00:55 
Svovlmunk:
Der er sgu ikke mange af de nye kort, der har en stor betydning på type1 (som er der du må bruge næsten alle kort)....

Kortene bliver generelt mindre "broken" nu om dags. End førhen(hvor der er tons af broken kort)...
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PaenPaenSkrevet 16/04-04 07:35 
jeg spiller også en smule magic, men jeg har dog ingen P9 kort, det er jeg for nærig og uheldig til :/

men prøve da denne link, mens siden stadig er oppe.

inferno - der kan du muligvis finde nogle P9 kort
Lóriens blade falder ikke forgæves
tastasSkrevet 16/04-04 07:41 
Svovlmunk>
Jeg synes nu de gamle kort er de fedeste. De nye kort er jo sådan set bare en udvikling af at det er svært at finde på nye kort hele tiden, så i stedet laver de vildere monstre til mindre mana.. Jeg kender mange som er stoppet med at spille pga dette.

Ja det er rigtig - hvis man ser på de 'gamle' dyr og dem som kommer med i udgivelser i dag, er det nærmest kammet helt over.
Jeg mener - jeg har et dyr med Protection from all colors ... Da jeg viste det til en gamle magic ven troede han nærmest på at det var et fake kort, det var simpelthen for vanvittigt. Det var aldrig sket i 'gamle' dage ... I Hvert fald ikke uden en kæmpe downside.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
MrCaseMrCaseSkrevet 16/04-04 08:05 
jeg spiller magic med kjæresten...
God morskab... skal vi i virkligheden til at tænke på at lave et lille magic-møde?...

Magic er en dejlig blanding mellem et tilfældigt kortspil, og et hardcore strategi-spil
Have you considered sucking less?
MarcusMarcusSkrevet 16/04-04 09:47 
Jeg ejer nogle pokémon kort, nok omkring 120 ialt tror jeg, det er vidst lige da de kom så der er ikke nogen nye der, de er selvfølgelig også til salg.
WehnerWehnerSkrevet 16/04-04 10:09 
dpl>
Svovlmunk:
Der er sgu ikke mange af de nye kort, der har en stor betydning på type1 (som er der du må bruge næsten alle kort)....

Menb der har nu faktisk været flere her det sidste års tid end det er set længe. Hvilket er en god ting.

Jeg har i øvrigt hele svineriet - P9, Beta dobbeltlande osv. og var engang temmelig god til spillet. Spiller ikke så meget lige pt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AndyAndySkrevet 16/04-04 13:16 
Vil du af med det?!?!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 17/04-04 09:53 
*bump*
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
WehnerWehnerSkrevet 17/04-04 12:02 
Nej. Desuden har du ikke råd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AndyAndySkrevet 17/04-04 12:13 
Æv bæv, men hvad ved du om det? om jeg har råd til det?

Du går jo ikke ligefrem og TÆLLER mine penge, vel?;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
HardballerHardballerSkrevet 17/04-04 12:35 
Du kan da købe min black lotus, hehe.. Ej, sælger den ikke..
Mht. at smide mit deck herop på (anden tråd) så kunne jeg ikke finde listen, så laver en ny engang.. Ved dog ikk hvornår det bliver, er igang med at male scooter :p
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/04-04 13:56 
Vi kunne sagtens lave et MTG arrangement i nær fremtid. Hvis folk altså er friske på det?
Home is where the hardware is..
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 17/04-04 14:18, rettet 17/04-04 14:19 
Hvis det bliver lige i nærheden, hvilket det nok ikke gør, så vil jeg da gerne være med til sådan noget. Men jeg gider altså ikke bruge 200 kr tur/retur på at komme hen og spille kort.
Men vi kan da bare aftale at dem som spiller MTG og kommer med til det næste konsoltræf tager kort med.
AndyAndySkrevet 17/04-04 14:29 
Ok, men jeg skal på ferie om en uge, skal være 2 en halv måned i Tailand og hold da helt kæft hvor jeg glæder mig

Håber ikke i holder træffet der..
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/04-04 14:55 
Svovlmunk>
Hvis det bliver lige i nærheden, hvilket det nok ikke gør, så vil jeg da gerne være med til sådan noget. Men jeg gider altså ikke bruge 200 kr tur/retur på at komme hen og spille kort.
Men vi kan da bare aftale at dem som spiller MTG og kommer med til det næste konsoltræf tager kort med.

Hvor bor du?
Home is where the hardware is..
AndyAndySkrevet 07/05-04 10:12 
Hardballer>
Du kan da købe min black lotus, hehe.. Ej, sælger den ikke..
Mht. at smide mit deck herop på (anden tråd) så kunne jeg ikke finde listen, så laver en ny engang.. Ved dog ikk hvornår det bliver, er igang med at male scooter :p

Sikker på at du ikke sælger den?:(
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/05-04 15:44 
Det er vidst nok en CE black lotus med firkantede hjørner. I hvert fald ikke den jeg vil gå efter, da den ikke må spilles til tours..
Home is where the hardware is..
AndyAndySkrevet 07/05-04 16:04 
Okay, men jeg kan godt bruge den alligevel:) er jo også samler, så den ville være nice til min samling.

Ved du om han har andre CE kort?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/05-04 18:29 
Du kunne jo prøve at spørge HAM :)
Home is where the hardware is..
biggiesbiggiesSkrevet 12/05-04 23:54 
CE kort er jo ikke andet end en meget dyr proxy
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/01-06 18:09, rettet 15/01-06 18:10 
Jeg spiller ikke...

Men ham her gør helt sikkert!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/01-06 18:13 
Er det en ham?! :o
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/01-06 18:20, rettet 15/01-06 18:21 
Nogle fra KBH og omegn, der spiller herinde fra?

EDIT: Magic!
Home is where the hardware is..
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/01-06 18:42 
Nej, men jeg har en hel Pokémon samling og rigtige mange sjælne som jeg vil af med, og jeg samler også på Yu-Gi-Oh Kort.
HankyHankySkrevet 15/01-06 19:24, rettet 15/01-06 19:26 
Born2Play>
Jeg spiller ikke...

Det var dog et sørgeligt syn *suk*
Jeg gætter på han er amerikaner (no hard feelings!)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 15/01-06 19:50 
Ej, c'mon man har da lov til at gå op i et eller andet sygt når man er barn :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig