X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jade Empire på IGN


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/04-04 12:33 
IGN har en 12 minutters film oppe, fra Jade Empire, indeholdende developer commentary og masser af ingame action.

Frameraten er håbløs, og det er ikke særligt betryggende at sidde og høre oplæseren fortælle, at denne "next generation Xbox optimized graphics engine" vil køre "silky smooth 30 frames per second", alt i mens spillet kører på skærmen og ser temmeligt kritisabelt ud (hvad den grafiske del angår).

Ydermere ser det tilmed ud til, at spillet har værre tearing end SC: Pandora Tomorrow og Metal Arms: Glitch in the System.

Bortset fra det, så ser spillet vel interessant nok ud, men li'som KoTOR begyndte at kede mig, så vil Jade Empire sikkert osse gøre det.

Et for rollespils fans'ene, går jeg ud fra.

Jade Empire
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-04 14:52 
Hvilken slags rollespil? Turbaseret?
Jeg var lige inde på gamespot og se screenshots, men de sagde intet om gameplayet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ninja copninja copSkrevet 15/04-04 15:53 
Det er realtime men med mulighed for at pause spillet. Det er ikke ligesom i Kotor, hvor dine stats bestemmer udfaldet; du har selv kontrollen over hvert enkelt slag mv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-04 16:06 
Hmmm... havde ellers håbet på et turbaseret :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 15/04-04 22:39 
...Heldigvis betyder frame raten ikke så meget i den slags spil, når det nu er i 3. person. Bare tænk på Zelda: OoT :)

Efter at jeg blev meget positivt overrasket over KotoR, så glæder jeg mig ret meget :)
OkottaOkottaSkrevet 16/04-04 12:02 
Frameraten betyder ikke noget i 3rd person spil?

Okay..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 16/04-04 18:21 
Det skrev jeg ikke.

Jeg hentydede til, at i spil som Zelda: OoT, Beyond Good & Evil, og andre spil med meget nærkamp, der plejer en dårlig frame rate ikke direkte at ødelægge spilleglæden.

Principielt synes jeg, at alle konsolspil skulle køre med en frame rate, der er så godt som låst ved enten 50/60 eller 25/30 fps, men jeg har lært at leve med, at sådan kommer det formodentlig aldrig til at gå :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig