X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 V.9+, gode priser? (og chip?)


Svar
DarkenDarkenSkrevet 14/04-04 19:50 
Hey hey søger lidt info... jeg hørt noget om ikke er så fed at chippe en gammel ps2 (og at mange ikke vil chippe en sådan)

så jeg tænkte på at vil købe en helt ny og få den chipped.. vil ikke slidecard, da jeg har læst det ikke er sundt for skuffe-motoren og så kan den ikke afspille PS1 import.

Igennem spil-priser fandt jeg denne hos mmvision:
Ripper II Gold Edition bootchip Installation: 1195
Sony Playstation 2: 1795
(3.032 ialt med fragt)

Det er slet ikke noget der haster, men jeg kunne godt tænke mig at høre om folk havde nogle gode fif og erfaringer der kunne smides efter mig. mmvision er nok lidt kryderet med prisen, men det med garanti (hvis man også køber maskinen der) lyder vel ok.

Jeg har ikke lyst til at købe en helt ny maskine, som en eller anden chip-installetør jeg har fundet i den blå avis, ødelægger og som bare siger "surt show" eller noget.

Så info om gode chipinstalletøre der giver en eller anden form for installations garanti, ville være velkommen.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 14/04-04 21:24, rettet 25/05-07 12:50 
PC Værkstedet har nogle billige priser. Gode erfaringer fra min og bekendtes sider, er så en anden ting...

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 15/04-04 03:12 
okies takker Naiera!
hehe se lige dette her:

"Garanti
Installationen foregår på 100% på vores ansvar, der ikke noget værre end når en uerfaren installatør brænder en Sony Playstation af. Dette er dog aldrig sket for os. Hvis der skulle være de mindste problemer, betaler vi alle omkostninger for at få den op at køre igen."

"Garanti
Installationen foregår 100% på vores ansvar, der ikke noget værre end når en uerfaren installatør brænder en Sony Playstation af. Dette er dog aldrig sket for os. Hvis der skulle være de mindste problemer, betaler vi alle omkostninger for at få den op at køre igen Der er naturligvis fuld garanti på selve installationen ligesom der er 1 års. garanti på den monterede boot-chip, eventuelle boot-cd'er er dog ikke omfattet af denne garanti."

hehe synes bare det var sjovt ^^ men er glad for at høre det med go erfaring, så den side er lige blevet bookmarked =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Alf81Alf81Skrevet 25/05-07 12:35 
Søgte lige lidt på emnet og fandt denne gamle sag af en tråd.

Har følgende spørgsmål ang. Chip til PSTwo. Hvilken chip er bedst? Og smider den NTSC spil op i 60Hz selvom det er en PAL maskine?

På forhånd tak.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 25/05-07 12:50 
Hvad skal du bruge en chip til? Hvis det bare er til import kan du godt nøjes med den billigste. Og ja, de smider alle NTSC spil ud i 60Hz selvom det er en PAL maskine.

Jeg har gode erfaringer med nedenstående, hvor jeg købte en af de færdiglavede maskiner, da den gamle PS2 stod af tidligere i år.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 25/05-07 12:57 
Takker.

Jeg tror jeg får meget svært ved at pille snitterne fra OdinSphere. Plus et par Cave shooters ;)
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig