X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samba de Amigo


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 14/04-04 17:17 
Hvad står Samba de Amigo plus 2sæt maracaer, ca. i for tiden? Og findes der ikke nogen uofficelle maracaer, som ikke var så dyre?
Der var noget med at nogen af sangene var låst på EU versionen, der skulle hentes en fil fra nettet, hvis det er tilfældet hvordan får man dem låst op i dag?
dRxLdRxLSkrevet 14/04-04 17:20 
Jeg har haft 1 sæt uorginale maraccas og jeg vil bestemt ikke råde dig til at købe sådan nogle. Dem jeg havde registrerede simpelthen ikke præcist nok.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 14/04-04 17:23, rettet 14/04-04 17:24 
Der er nogle sange, der ikke ER i EU versionen. Eller rettere, den senere udgave af spillet, ver. 2000 har alle sangene fra originalen samt mange flere, og er klart at foretrække. Men den er kun udkommet i Japan. Der er også en del sange i denne version, der skal låses op.

Der er nogle uoriginale maracas, der ikke virker med ver. 2000, men dem jeg har (Cha Cha Amigo) virker fint, og jeg har aldrig haft problemer med dem. Og de er temmelig billige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/04-04 17:28, rettet 14/04-04 17:29 
Jeg kunne aldrig finde på at købe andet end originale maraccas. Det kan anbefales at købe en Japansk udgave af det første spil, da det ikke koster en sk*d (hvor 2000-versionen kan koste kassen), og der er en håndfuld sange med, i forhold til EU-versionen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 14/04-04 17:36 
Køb dem her. Det er billigere end hvad jeg gav for mit seneste Neo Geo-spil ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/04-04 17:39 
De millioner man sparer på at købe et uoriginalt sæt maracas, kan man passende bruge på at købe 2000-versionen. ;)
Men ja, man skal bestemt passe på med uoriginalt hardware. Jeg har hørt mange dårlige historier som dRxL's, men jeg har nu været ret heldig med mine.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/04-04 17:46 
Når nu man kan få en Japansk standard-Samba og et sæt for omkring en tusse, ville jeg nu mene at man bare skulle spare lidt sammen til et originalt sæt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 15/04-04 12:25 
Hvilke sange kom ikke med i EU versionen? Prøvede Samba De Amigo(PAL) på det sidste konsol træf i kbh. og der var da en stor portion sange med.
Er der nogen butikker der staidg har nogle PAL udgaver på lager, eller skal man ud på Ebay?
NaieraNaieraSkrevet 15/04-04 12:26 
Du skal selvfølgelig på eBay.

Hvis ikke du vil betale VGI's priser...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 15/04-04 13:09 
Er VGI´s priser virkelig så slemme, eller hva´?
3of193of19Skrevet 15/04-04 14:26, rettet 15/04-04 14:30 
Greaseball>
Hvilke sange kom ikke med i EU versionen? Prøvede Samba De Amigo(PAL) på det sidste konsol træf i kbh. og der var da en stor portion sange med.

Da den japanske version blev udgevet var der nogle licens problemer med coverversionerne af Ricky Martin sangene. Sangene var på discen, men skulle låses op med en download fil senere. For at kompensere har den japanske version to ekstra sange, El Mambo og Mas Que Nada. Disse sange er i ingen af de andre udgaver, så ønsker man den "komplette pakke" kommer man ikke udenom at købe den japanske version af etteren og v 2000.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-04 10:48 
Ok lad mig se om jeg har fattet det her rigtigt? I EU versionen er Ricky Martin sangene der fra start men der er ikke de to sange El Mambo og Mas Que Nada? Men hvad blev der lagt til i v 2000, Tror dog helst jeg vil havde fat i en EU version da mit japanske er "lidt" rusten:)

Kender du nogen butikker der måske har en EU version på lager?
NaieraNaieraSkrevet 16/04-04 11:25, rettet 16/04-04 11:28 
Nej. Den koster også kassen på eBay. US og JP er dem der ligger i et realistisk prisleje.

Vi snakker i øvrigt om EU-versionen af det første spil. 2000 kom aldrig udenfor Japan.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig