X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Geforce FX 5200


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 13/04-04 23:10, rettet 13/04-04 23:11 
I de tests jeg har kunne finde står det i titlen nævnte kort faktisk til at klare sig noget bedre end et radeon 9200, og de påstår at det har dx9 understøttelse.

Hvad er jeres tanker om sådan et nVidia-kort?
Jeg må minde om at mit hovedmål er et kort der er lydløst og som kan trække spil i 800*800 eller måske liiige i 1024*768
Have you considered sucking less?
ninja copninja copSkrevet 13/04-04 23:36 
Personligt finder jeg det ikke godt nok - selv ikke til prisen. Selvom det understøtter DirectX 9, så er det i realiteten blot en gimmick. Prøv at se nogle test-scores for kortet i 3DMark 03, og du vil kunne se, hvad jeg mener.

Det kan ganske enkelt ikke yde efter behov i henhold til den teknologi, det er baseret på. Derfor vil nyere spil, der benytter de nyere DX9-effekter (og sikkert også DX 8.1 for den sags skyld), også køre væsentlig under det acceptable - faktisk vil mange kort, der benytter ældre teknologi, klare sig bedre i disse spil.

Det er ikke et fremtidssikret kort, det er ikke et kort til den seriøse gamer; det er et kort til den almene forbruger - eller dem, der skider på god performance i de nyeste spil.
VictorVictorSkrevet 14/04-04 17:00 
Jeg har selv det kort, og er da ok tilfreds med det, det kan køre BF1942 acceptabelt i 800*600 :-)

Hvis du finder det interresant må du gerne købe mit, skal alligevel have en nyt ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig