X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PostDK spørgsmål...


Svar
HankyHankySkrevet 13/04-04 18:54 
Et hurtigt spørgsmål i dagens anledning...
Bringer PostDK ikke pakker ud idag???
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 13/04-04 18:57, rettet 13/04-04 18:57 
jo de bringer ud idag jeg har ihvertfaldfået post
HankyHankySkrevet 13/04-04 18:58 
Darn .. hvorfor dælen har toAd så ikke modtaget min pakke !
Eller jeg fået mine egne pakker som var sendt i lørdags ..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DizzyDizzySkrevet 13/04-04 19:06 
Der har jo pga påsken ophobet sig en del post, hvilke gør at noget post tager 1-2 døgn længere om at komme frem.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
HankyHankySkrevet 13/04-04 19:07 
Ok.. så satser jeg på pakken imorn :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/04-04 19:15 
Jeg fik heller ikke en pakke i dag som RJK havde sendt i lørdags. Der var også en anden pakke hvor der gik ca en uge før jeg fik den her for nylig. Synes der har været mange forsinkelser her på det seneste.
dRxLdRxLSkrevet 13/04-04 19:49 
I har det ikke fra mig (sådan starter alle b rygter ;-)) men jeg har hørt at det skyldes at ledelsen presser citronen i firmaet for at maksimere overskuddet lige inden virksomheden skal sælges.

Det indebærer bla. porto-stigningerne som vi oplevede her fra januar af men vigtigere endnu at alle postruter er blevet gjort endnu større end de var i forvejen (da jeg arbejdede for dem var de allerede lige i overkanten).
Medarbejderne er presset så hårdt at alle der har andre muligheder flygter så snart de kan, og de har umanerligt svært ved at skaffe afløsere og ekstra hjælp.

Takket været regeringens privatiseringsindsats er Post.dk pt. en synkende skude, og det kan meget vel være fordi de simpelthen er groft underbemandede at de ikke kan få tingene til at fungere som i gamle dage.

Det næste bliver at man nedlægger landpostbudene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 13/04-04 21:15 
Jeg håber bare på at jeg snart ser noget til den pakke, Boomtown sendte til mig i midten af februar.......
.....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FourDFourDSkrevet 13/04-04 21:22 
Hader PostDK...
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
DizzyDizzySkrevet 13/04-04 23:19 
så skulle du prøve nogle af de andre posttjenester i udlandet. Jeg tror vi skal være glade for postdanmark. Men det er dog rigtigt at man har sparet en del på postsorteringen, således at breve/pakker lige skal en tur omkring et andet postdistrekt :(
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/04-04 23:43 
Har intet at klage over. Vi har selvfølgelig heller ikke så mange alternativer, hvis pengepungen også skal overleve.
Home is where the hardware is..
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/04-04 09:20 
Sumez>
Jeg håber bare på at jeg snart ser noget til den pakke, Boomtown sendte til mig i midten af februar.......
.....

...men som Post Danmark har smidt væk... skal lige tilføjes ;)
SumezSumezSkrevet 14/04-04 14:23 
Ja, jeg er meget taknemmelig for den support jeg har fået fra King Chaos/Boomtown i sagen, desværre har Post Danmark været mindre skarpe til at overholde hvad de lovede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 14/04-04 15:38 
Lige fået et par DC-spil ind af døren idag. Selvom Overstock havde pakket dem pænt ind, var det ene cover godt smadret og så snart den blev pakket ud af folien, røg plasticstykker en masse af..
SumezSumezSkrevet 14/04-04 15:54 
Det er ganske typisk for DC-spil. Mit Virtua Fighter 3tb fra Overstock (til 30kr :P) var til gengæld i perfekt stand, selv de små dutter der holder cd'en på plads, sidder stadig fast. Det er næsten uhørt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 14/04-04 17:05 
Et stort problem er også at når man ikke er hjemme at postbudet gør sig blå i hovedet for ikke at skulle ned og aflevere pakken/brevet på et posthus...

(gæt hvem der i en kort periode har været postbud? =)

og nej, jeg "jokkede" ikke på brev-pakker for at kunne få dem ind af døren, men jeg kender nogle der nok skal gøre sit bedste for at klare det + jeg har hørt fra dem at nu(/snart) skal de ud med brev/pakken TO gange før de må aflevere den på posthuset.... ikke en videre go deal for boble kuverter.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HankyHankySkrevet 14/04-04 17:53 
Hmm, pakken røg heller ikke ind af døren idag
Tror jeg ser om jeg ikke kan få fat i et T&T Nummer.
Har før oplevet at en pakke er forsinket ..og når man
så tjekker hvorhenne i landet den er... er den ankommet til det lokale posthus, de har bare ikke fået bragt den ud -.-
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/04-04 19:09 
Hanky>
..og når man
så tjekker hvorhenne i landet den er... er den ankommet til det lokale posthus, de har bare ikke fået bragt den ud -.-

Dette er et problem vi og vores kunder har konstant! Det er så langt ude!
HankyHankySkrevet 15/04-04 15:10 
Yeha
Endnu en dag, endnu ingen pakke.
Er ved at blive i tvivl om nøden i det heltaget har sendt mig pakken som han siger...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 15/04-04 15:18 
Sumez>
Jeg håber bare på at jeg snart ser noget til den pakke, Boomtown sendte til mig i midten af februar.......
.....

Det virker altså ret underligt. Jeg mener vi bestilte nogenlunde samme tid, da du gav mig linket, og jeg fik altså mine spil ca 2 dage efter jeg havde bestilt dem.
SumezSumezSkrevet 15/04-04 17:32 
Ja, jeg går heller ikke ud fra at det er hver gang man bestiller fra Boomtown at PostDK laver lort i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/04-04 20:03 
Næe, men generelt mener jeg, man skal holde øje med sit T&T
HankyHankySkrevet 15/04-04 20:16 
... Hvis ham som har sendt pakken så bare vil give en T&T nummeret :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig