X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chrono Trigger


Svar
montequillamontequillaSkrevet 13/04-04 18:15 
Er der ikke nogle erfarende Chrono Trigger gamere, som har et godt tip eller en god kombination af caracters mod den allersidste boss Lavos.

Jeg har prøvet uendelig mange gange at klare ham med Crono, Marle og Lucca hvor jeg laver "Confuse" med Crono og "Antipode 3" med Marle og Lucca.

På for hånd Tak!
We Trust In You Epoch!
WehnerWehnerSkrevet 13/04-04 18:19, rettet 13/04-04 18:27 
Bare brug Cronos Luminaire i stedet for, så burde det gå. Afhængig af din level selvfølgelig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
montequillamontequillaSkrevet 13/04-04 18:22 
Jeg er Level 45 med Crono og med de andre. Det er mulig at der er nogle quests som jeg ikke har klaret, kan du nævne nogle i de forskellige verdener.
Den Lavos jeg snakker om er ikke når han hele tiden skifter Attack Mode, men når man er inde i hans skjold og evt. også ham den sidste Alien fyr.
We Trust In You Epoch!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/04-04 18:38 
Det er i hvertfald en rigtig god ide at klare de der sidequests man kan klare til sidst. Der får man nogle rigtig fede ting. Men som Wehner siger så er det også en god ide bare at bruge en masse Luminarie, især hvis du har den item så den næsten ikke koster noget MP at bruge.
ChronoChronoSkrevet 13/04-04 18:51 
Jeg ville nok medbringe Robo og Ayla sammen med Crono. Luminaire med Crono. Robo og Ayla bruger Beast Toss eller Ayla bruger Triple Kick og Robo Heal Beam.

Men jeg mener ikke der er nogen direkte dårlige kombinationer, det kommer mest an om de har lært deres techs og har det rigtige udstyr. Og så skal du selvfølgelig bruge den rigtige taktik :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 13/04-04 21:07, rettet 13/04-04 21:08 
Jeg synes ikke der er nogen god taktik eller kombination af folk. Man skal bare sørge for at have en god heal-all, og så skal man heller ikke kimse ad Marle's Haste.
Ellers er det bare at bruge alle sine stærkeste angreb. Det kampen egentlig går ud på at besejre er den lille dims til højre. Angrib ham i midten indtil han forsvinder, og dimsen til højre fjerner sit forsvar, og brug så alle dine bedste angreb indtil den sætter sit forsvar op igen, og gentag processen.
Dimsen til venstre behøver man slet ikke bekymre sig om.

Jeg kan forresten slet ikke anbefale at bruge triple techs, men hvis du har en god en, der targeter en enkelt fjende, kan den sikkert godt være brugbar et par gange. Men generelt, er de ikke meget værd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/04-04 22:13 
Chrono + Marle + Robo's triple tech (Life Line) er nu ellers temmelig god.
SumezSumezSkrevet 13/04-04 22:26 
Nåja, men dem der bare gør skade på en fjende, hjælper ikke så meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig