X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Amazon.co.uk - Kan ikke sende til DK??


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/04-04 11:45 
Jeg har set nogle interessante brugte spil på amazon.co.uk, men når jeg registrerer mig og prøver at købe dem, så påstår siden, at de ikke kan sendes til mig her i Danmark, selvom der højt og tydeligt står, at Amazon sender til hele Vesteuropa. Logger jeg så ind på en anden måde, så skriver den ikke denne advarsel...?

Hvad skal jeg tro? Har nogen af jer fået tilsendt brugte varer fra Amazon?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MarcusMarcusSkrevet 13/04-04 11:58 
ja, jeg tror det afhænger af varerne.
Jeg købte noget fra markedspladsen for kort tid siden hvor de sagtens kunne sende her til.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/04-04 12:35 
Hmm.. Ok. Kan man på nogen måde se, hvilke varer der godt kan komme til DK?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ninja copninja copSkrevet 13/04-04 15:58 
Der står alt fald "international delivery" under de sælgere, der gerne skulle sælge internationalt inde på oversigten over sælgere for den pågældende brugte vare.
dRxLdRxLSkrevet 13/04-04 16:13, rettet 13/04-04 16:14 
Jeg har købt nogle DVD'er fra dem der vistnok var brugte, det gik fint. De kom fint frem. Prøv at køb dem og se hvad der sker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/04-04 01:05 
Sådan noget crap... Nu ville jeg blæse på dem og bare bestille Nuclear Strike til N64 for knap 10£, men jeg kan simpelthen ikke få lov til at færdiggøre bestillingen, da jeg får at vide, at spillet ikke kan sendes til min adresse. Selvom jeg trykker 'Continue' sker der ikke noget.

Skal jeg virkelig få spillene sendt til en adresse i UK, og så få dem sendt hertil derfra?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
The DaneThe DaneSkrevet 14/04-04 02:34 
Prøv at lægge et link, så vi kan se hvad der egentligt står ved ordren. For normalt står der om personen sender ud af UK eller om det er inden for EU (eller længere ud).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/04-04 11:14 
Man skal registrere sin adresse, inden den kommer med beskeden.

Nuclear Strike 64 på Amazon
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 14/04-04 11:51, rettet 14/04-04 11:52 
Der er ingen af de sælgere der sender internationalt. Når de gør det står der "International delivery available" under sælgerens navn. Når de ikke gør det står der ingen ting.

Se nedenstående link som eksempel.

Eksempel
JmogJmogSkrevet 14/04-04 12:11, rettet 14/04-04 12:13 
Mysterious>
ja, jeg tror det afhænger af varerne.

Når Amazon er sælgeren, så sender de alt internationalt (muligvis bortset fra elektronik - er ikke helt sikker). Når det er privatpersoner, der benytter Amazon Marketplace, så er det op til sælgeren.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig