X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sporup Arcade Museum sæsonåbning 2004


Svar
RJKRJKSkrevet 13/04-04 04:26, rettet 13/04-04 04:31 
Sporup Arcade Museum åbner sæsonen lørdag den 8. maj på traditionel vis. Det vil sige masser af arcadespil og lidt grillpølser og cola, hvis vejret arter sig. Der er åbent fra 12:00 til 18:00.

Blandt de nye spil der kan opleves i denne sæson er titler som Centipede, Gyruss, Gradius, Qix, Three Wonders og Sorcer Striker. Det vil også være muligt at spille linkplay med mindst fire spillere i Virtua Racing på åbningsdagen.

Vi glæder os til at åbne igen og håber at mange fra Play:Right også vil kigge forbi i år. Vi ses.

Se mere på http://www.arcademuseum.dk]museets website[/LINK]" target="">museets website.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/04-04 07:09 
Så mangler vi bare, at Kbh afdelingen åbner :D
JuggernautJuggernautSkrevet 13/04-04 09:14 
Kæresten og jeg skal til Skanderborg Festival og jeg satser meget på at kigge forbi inden da :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Zzap!Zzap!Skrevet 13/04-04 21:04 
Hvad for nogle mønter tager maskinerne (bare så jeg ved hvad jeg skal veksle til, hvis nu min vej skulle falde forbi engang.)?
Born to kill space
HardballerHardballerSkrevet 13/04-04 21:05 
Kunne forestille mig at det bare koster at komme ind.. Eller hva?
RJKRJKSkrevet 13/04-04 21:06, rettet 13/04-04 21:07 
Primært 2-kroner, nogle 5-kroner. Ellers kan der selvfølgelig veksles.

Entré er gratis. Vi kunne have gjort det omvendt, men som folk der har gjort i arcade ved, så forsvinder meget af charmen, hvis spillene er gratis (uendelige continues = kedeligt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 13/04-04 21:18 
Ja, lad os spille vores SU op på Metal Slug i stedet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 14/04-04 02:29 
Der kan vel laves nogen mønter som man kan få udleveret ved indgangen eller lignende. For ellers er det da rigtigt, at det sjove går væk når man blot kan fortsætte selvom man rent faktisk er "død".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MarcusMarcusSkrevet 14/04-04 11:50, rettet 27/04-04 22:33 
RJK>
Entré er gratis. Vi kunne have gjort det omvendt, men som folk der har gjort i arcade ved, så forsvinder meget af charmen, hvis spillene er gratis (uendelige continues = kedeligt).

Så sandt, så sandt. Jeg overvejede også at lade venner betale i en periode, både for deres og min skyld.
quadquadSkrevet 14/04-04 14:32 
Problemet jo selvfølgelig hvor hurtigt en masse penge kan blive spillet op, f.eks. i en maskine med Metal Slug ;p

Men med de summer vi skal betale for spillene nu til dags, er kvaliteten per givet mønt nok en del større hos Rune.
dRxLdRxLSkrevet 14/04-04 14:47 
Og så skal I tænke på at det jo ikke er gratis at drive et arcade museum. Hverken i anskaffelse eller drift.

Jeg går ikke ud fra at RJK nogensinde vil kunne få de penge der er brugt på anskaffelse tilbage ved indtjening fra maskinerne, men så kan man i det mindste gi' lidt til strømmen.

Når jeg er derude plejer jeg at bruge uhæmmet løs af mine medbragte kontanter (+hvad jeg kan låne af RJK ;-)) netop med ovenstående forhold in mente.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 14/04-04 14:56 
Selvfølgelig Daniel, men snakken gik mere på entré kontra at betale direkte i maskinerne.
RJKRJKSkrevet 14/04-04 15:16 
Jeg ved ikke helt, hvad vi diskuterer :) Som sagt så er alle, der har forstand på tingene, enige om, at betaling per spil er den bedste løsning.

Fakta er, at de fleste der kommer er ret hardcore og ofte spiller 20+ minutter per to kroners spil. Hvis man ikke er ret god og partout vil gennemføre et spil ved at bruge en masse credits, så bliver det selvfølgelig dyrere, fordi spillene generelt er ret svære mod slutningen. Men det er jo ens eget valg. Selvom man insisterer på at gennemføre Virtua Racing på Hard, så bliver det vist ikke meget dyrere end en biografbillet ;)

Samlet set er det ikke ligefrem en pengemaskine, det her og de få penge der kommer ind, forsvinder ikke bare ned i et sort hul...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 14/04-04 15:18 
Den Batsugun gennemførsel var forresten pænt dyr ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 14/04-04 15:27 
Arh, det var vist kun omkring halvtreds kroner :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 14/04-04 15:29, rettet 14/04-04 15:35 
Pengene værd anyway. Jeg regner dog med at købe konverteringen i år, så jeg holder mig nok fra at spille arcadeudgaven d. 8.

Men under alle omstændigheder glæder jeg mig gevaldigt. Håber selvfølgelig også at se nogle andre herfra, og at vejret er godt så vi kan få noget at spise ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FizbanFizbanSkrevet 14/04-04 15:31 
Det er jo klart.
Vi kommer som de andre gange =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
solid snakesolid snakeSkrevet 14/04-04 16:01 
har i åben på kr. himmelfartsdag? torsdag den 20 maj
det er jo en helligdag, så hvis i har kommer jeg der
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 14/04-04 16:04 
Det har vi.

(Selvom det er min føsdag ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 14/04-04 17:20 
Heldigt.... fordi jeg kan nok ikke komme den 8 maj.
Da det er min fødselsdag.
Og normalt arbejder jeg om torsdagen.
Holder i aldrig åben i nogen weekenden?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 14/04-04 18:04 
Jo. Groft sagt 1-2 gange om måneden. Men det planlægges først undervejs. Følg med i kalenderen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 14/04-04 23:35 
dRxL>men så kan man i det mindste gi' lidt til strømmen.
Bare af nysgerrighed, hvordan har du egentlig klaret strømproblemet RJK? Har du fået installeret et direkte kabel fra en højspændingsmast eller hvad?
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 14/04-04 23:42 
(Jeg er meget dårlig til strøm, men forsøger at forklare det, som jeg nu kan)

Det har vist sig ikke at være så stort et problem, som vi oprindeligt troede. Dvs. udgiften er selvfølgelig et problem :) men ikke selve belastningen. Det hele er strategisk fordelt ud på de tre grupper og med de størstmulige sikringer etc., har vi endnu ikke oplevet problemer, selvom alt er tændt samtidig. For en sikkerheds skyld bliver andre størmslugende ting dog slukket under fx åbningen (herunder et styks P:R-server).

Så bare der ikke er tordenvejr som sidste år, såeh... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 15/04-04 10:47 
Offtopic>
Jeg (mener,jeg) så på TV2 Østjylland en fjernsynsudsendelse
udefra jer (formåer jeg). Var det din far som samlede på alle
de der elektronikdele (printplader etc.)?
Hvis ja, har det noget formål (udover bare at samle)?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 15/04-04 14:20 
Printpladerne er selve spillene :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 15/04-04 15:10 
Ahh.. (:
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/04-04 17:45 
Jeg har føsdag d. 25, så kunne vi jo holde fælles føsdag, hvis det var någet? ;D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
LessCDTLessCDTSkrevet 24/04-04 15:13 
Så jer lige i politiken her til morgen ... ^^
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
dRxLdRxLSkrevet 27/04-04 21:10 
Hvem er MHO og hvor langt kom han da han fik rekorden i r-type?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 27/04-04 21:16 
Michael Holst-Olesen, så vidt jeg kan se. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 08/05-04 19:51 
Hvem var det der filmede derude idag? (og sikke mange der tog billeder).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 08/05-04 21:32 
Det var http://www.playright.dk/forumprofil.php?id=586]Ulf[/LINK]" target="">Ulf som optog til noget svensk dokumentar omkring spilmediet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 11/05-04 13:08 
Og så er der kommet lidt billeder op fra arrangementet, taget af hhv. undertegnede og SkyblazeR.

Sporup Arcade Museum sæsonåbning 2004 (RJK)

Sporup Arcade Museum sæsonåbning 2004 (SkyblazeR)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 11/05-04 13:40 
Det skal lige siges at vi griner AD Gauntlet, og ikke med det. ;)
Det er nok det spil, der fik lov til at stå med flest u-udnyttede credits, fordi folk blev trætte af det før de døde :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/05-04 14:47, rettet 11/05-04 14:47 
Havde det nu bare været Teenage Mutant Ninja Turtles III: The Manhattan Project i four-player... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 11/05-04 15:07, rettet 11/05-04 15:38 
Jeg kan se hadet og foragten i mine øjne på Gauntlet billedet.

Nu hvor vi har haft haft rimelig success med at køre til sporup og tilbage igen, burde man måske overveje om der ikke kunne blive tid til en decideret P:R samling i sporup i løbet af sommerferien.

evt. kunne RJK lægge have til et par telte i et par dage?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 11/05-04 15:11 
Selvfølgelig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/05-04 18:57 
Kan nøjes med et liggeunderlag på 'Shooter Street'... ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig