X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolseminar: Dagsorden


Svar
dRxLdRxLSkrevet 12/04-04 20:09, rettet 12/04-04 21:08 
Noget af det jeg savnede mest ved P:R arrangementerne var mere organiseret indhold. Så det vil jeg prøve at sparke lidt gang i.

Personligt vil jeg bruge det meste af R:P 4.1 til at føre dRxLaX op til version 1.0 og jeg håber selvfølgelig på at kunne gøre brug af deltagerne til at teste alt det nye og evt. løbende forbedre det med de gode forslag der måtte komme.

Men jeg... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
101 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 18/04-04 07:23, rettet 18/04-04 07:25 
jeg nød det også, også selv jeg smuttede ved 16 tiden.

især var det et plus at det var 2d fighters/shooters som var det der blev gamet mest.

det var rart at kunne sætte ansigt på kidcaffeine(stavet rigtigt?) og jmog, der var 3 jeg ikke fik navnene på, men jeg var nu heller ikke god til at præsentere mig, så det er vist lidt selvforskyldt.

da jeg kom hjem så var mit shikigami 2, psyvariar2(+dogtag) kommet.

og til sumez, netto lukkede også kl 17.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
psychomantispsychomantisSkrevet 18/04-04 09:06 
Tak for et hyggeligt møde, det var et godt initiativ. Jeg var en af dem der gik tidligt, men jeg håber jeg kan få gjort bod på det, en eventuel anden gang. Jeg synes desuden der manglede lige et enkelt fjernsyn eller to, men når man ikke selv kan medbringe kan man jo heller ikke forvente andre gør.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/04-04 10:32 
Jeg ærger mig ret meget over, at jeg skulle gå så tidligt, og at jeg ikke fik tid til at komme tilbage senere på aftenen. Det andet arrangement jeg skulle til, trak desværre ud. Men jeg håber da på, at der kommer en chance til :)

Det var rart at få sat navne på, selvom der var et par stykker jeg ikke fik hilst på. Min absolut største skuffelse var dog, at MOTW blev pillet ud af konkurrencen i sidste øjeblik, nu hvor jeg havde brugt aftenen før på at sidde og terpe det :)

Desuden, så er jeg nu helt overbevist om, at jeg skal have mig en Saturn - Radiant Silvergun osede af stil :)
JuggernautJuggernautSkrevet 18/04-04 10:44 
Jeg takker også af efter en hyggelig dag. Dog gik jeg tidligt omkring 1500 tiden. Som Psycomantis nævner, kunne der godt have været brug for 1-2 fjernsyn ekstra. Det havde unægteligt gjort det lidt sjovere for os newbies. Det skal bare koordineres lidt bedre til næste gang. Havde jeg haft bilen, havde jeg selvfølgelig også taget mit eget med. Ingen kritik :)
Sjovt at hilse på folk herinde fra, selvom det blev lidt kortvarigt for nogle af deltagerne (Sumez:) og et meget fint initiativ af Le Roof og dRxL at prøve at få stablet et arrangement på benene. Mere af den slags tak :)

JAA: Du var der åbenbart men jeg aner ikke hvordan du ser ud. Havde dog taget min Super Grafx med men fik aldrig testet den æv...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 18/04-04 11:29, rettet 18/04-04 11:30 
Yub, det var sgu cool nok!

Jmog: Det lå der da jeg gik ved 12-tiden, og er nok ikke blevet fjernet siden :)

Edit; Udover det var Donkey Konga rigtigt fedt, og jeg overvejer klart at købe det, men hvordan er levetiden? Bliver det ensformigt?
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 18/04-04 11:54 
Jmog>
Daniel, da i ryddede op faldt i vel ikke over mit Donkey Konga? Huskede trommerne, men glemte spillet. Bare giv det til Hauke. Jeg ser ham nok i den næremste fremtid.

Jeg tog DK med hjem. Så må der vist snart være animeaften eller noget lignende :)
SumezSumezSkrevet 18/04-04 13:23, rettet 18/04-04 13:26 
Juggernaut
JAA: Du var der åbenbart men jeg aner ikke hvordan du ser ud. Havde dog taget min Super Grafx med men fik aldrig testet den æv...

Han kom desværre meget sent. Jeg ville også gerne have snakket mere med ham.
Ærgrer mig også over at jeg ikke fik spillet Typing of the Dead, det er lang tid siden, jeg har spillet det (det er kun sjovt når man er to). Til gengæld var Tales of Destiny 2 en positiv overraskelse, synd det ikke findes på engelsk. :(
Og tak fordi jeg kunne låne Gradius III+IV :)

KidCaffeine>
Desuden, så er jeg nu helt overbevist om, at jeg skal have mig en Saturn - Radiant Silvergun osede af stil :)

Bling bling!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 18/04-04 14:25 
Selv tak da. Det var jo derfor jeg tog det med. Kunne ikke være bekendt at skride uden at sige hej og så nævne det med spillet. Jeg håber I nød det :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 18/04-04 15:51 
Rites>
Edit; Udover det var Donkey Konga rigtigt fedt, og jeg overvejer klart at købe det, men hvordan er levetiden? Bliver det ensformigt?

Levetiden er lidt ligesom Samba De Amigo. Man hiver det frem af og til, men i længere perioder spiller man det nok ikke fast (bortset fra i starten). Det slår dog store kegler i multiplayer, hvor man altid kan finde lysten til det.

Var det forresten dig jeg spillede Typing of The Dead mod?
JmogJmogSkrevet 18/04-04 15:55 
Sjovt, konsolseminar havde fuldstændig samme effekt på mig som det sidste konsoltræf i København: Det vækker en ubændig lyst til 2D-spil i mig. Denne gang var det Shikigami 2, Zero Gunner 2 og Ikaruga, der fangede min opmærksomhed. Det første jeg gjorde, da jeg kom hjem i nat, var at lede på Ebay og diverse forrretninger efter dem :-)
NaieraNaieraSkrevet 18/04-04 15:58, rettet 18/04-04 15:59 
Hvordan var Psyvariar 2 så? (Lyder jo til at Shikigami 2 kunne gå an). Man må jo hellere snuppe dem mens Lik Sang stadig har dem....
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 18/04-04 16:09 
Fik desværre ikke prøvet Psyvariar selv, men det så da godt nok ud til at jeg også skal have det :-). Oh happy day, det kan fås på japansk Xbox.
NaieraNaieraSkrevet 18/04-04 16:15 
Til August...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 18/04-04 16:20 
Jmog>
Var det forresten dig jeg spillede Typing of The Dead mod?

Ja
» a winner is you «
JmogJmogSkrevet 18/04-04 16:51 
Naiera>
Til August...

Har ikke noget mod at vente. Desuden så har jeg ikke en chippet PS2, så der er ikke meget at rafle om.
NaieraNaieraSkrevet 18/04-04 17:12 
Er PS2 og Xbox-versionerne så meget bedre, end Dreamcast-versionen?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 18/04-04 17:23, rettet 18/04-04 17:31 
Juggernaut>
JAA: Du var der åbenbart men jeg aner ikke hvordan du ser ud. Havde dog taget min Super Grafx med men fik aldrig testet den æv...



Jeg kom først klokken 19, så der har vi forklaringen :) Jeg fandt hurtigt ud af, at du allerede var forsvundet, så dér stod jeg og flæbede med mine HUcards (jeg er ok nu). Det undrede mig faktisk lidt, at så mange gik tidligt.
dRxLdRxLSkrevet 18/04-04 17:38, rettet 18/04-04 17:40 
Naiera>
Er PS2 og Xbox-versionerne så meget bedre, end Dreamcast-versionen?

Svjf. så skyldes preferencen at hans Dreamcast ikke normalt er sluttet til, mens Gamecuben (måske også xbox'en) er på 24/7.

Du kan forresten læse lidt om hvad jeg synes om psyvariar her:

altså her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 18/04-04 18:49 
Dreamcasten kan uden problemer sluttes til - det er bare et spørgsmål om at sætte scartkablet i switchboksen. Gamecube og Xbox har dog den store fordel at de begge er sluttet til projektoren via component. Da jeg endnu ikke har en VGA-box til DC'en foretrækker jeg at købe Xbox og GC-udgaver (forudsat at spillene er ens).

Desuden er Playasia lidt billigere med Psyvariar 2 til Xbox.
NaieraNaieraSkrevet 18/04-04 19:01, rettet 18/04-04 19:01 
Lik Sang har jo gratis forsendelse, og det hele ryger igennem deres EU-afdeling...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 18/04-04 19:19 
Gratis forsendelse - det er rigtigt. Havde glemt det. Det er dog ikke alle varer, der ryger igennem EU-afdelingen. Det virker ret tilfældigt.
NaieraNaieraSkrevet 18/04-04 19:27 
Jeg har kun hørt, om spil sendt med deres gratis forsendelse, at de kom igennem EU-afdelingen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/04-04 20:07 
Det er også min erfaring
JmogJmogSkrevet 18/04-04 22:03 
Okey, så er det måske kun hardware der er i risikogruppen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-04 22:10 
Naiera>
Lik Sang har jo gratis forsendelse, og det hele ryger igennem deres EU-afdeling...

Ahva har de...? Jeg har da lige bestilt nogle småting fra dem, og jeg skulle da af med 4-5£. (Deres afdeling i EU)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 18/04-04 22:40, rettet 18/04-04 22:40 
Gratis forsendelse på SPIL.

Det kan så tilføjes, at jeg selv har prøvet det to gange. Det ene var et amerikansk PS2-spil, og det andet var et japansk GC-spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 18/04-04 23:50 
JAA>
Jeg kom først klokken 19, så der har vi forklaringen :) Jeg fandt hurtigt ud af, at du allerede var forsvundet, så dér stod jeg og flæbede med mine HUcards (jeg er ok nu). Det undrede mig faktisk lidt, at så mange gik tidligt.

Jeg håber du er kommet dig :) Det var sjovt at være der og møde alle folk, men som skrevet tidligere manglede der 1 eller 2 ekstra tv så alle kunne være beskæftiget. Jeg håber dog du kommer til næste træf. Både så vi kan få drøftet et par ting og samtidig få testet Super Grafx'en. Jeg aner ikke hvordan du ser ud, så det kan være at vi render rundt i mængden og glor. Dette skete her i lørdags. Le Roof og Sumez kunne jeg kende, men de andre banditter anede jeg ikke hvem var. Noget med at hilse: Jeg hedder Brian....aaarrghh mener Juggernaut osv :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 19/04-04 01:27 
Jeg kunne heldigvis genkende dig fra dit profilbillede. :)

Jeg håber på meget mere PC Engine næste gang. Der findes jo sindssygt mange shooters til den, hvis man gør det i import. Det er som jeg siger på mange måder forgængeren til Saturn.
Jeg har formentlig også en del flere shooters til maskinen næste gang vi ses. Lige nu har jeg kun Gate of Thunder, som jeg ikke har kunnet tage mig sammen til at spille, men det skulle efter sigende være ret godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 19/04-04 08:36 
Jeg tager selvfølgelig min PCE med næste gang hvis det er ønsket. Så er der rent faktisk også mulighed for at jeg når at købe et par titler til den.

Det burde næsten være et must for hver deltager herinde at skaffe sig et profilbillede. Specielt hvis man er deltager til træffene. Ved godt at det var mit første "kom-sammen" herinde fra, så jeg er nok den sidste til at skulle råbe op. Men jeg kunne da sagtens genkende et par enkelte netop ud fra det billede de har smidt på eller også ved at have kigget lidt i gallerierne inden.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 19/04-04 08:57 
Jammen jeg stiller gerne lokalet til rådighed igen, men vil gerne have at andre går ind og indvolverer sig lidt mere.
Dvs. at alt hvad man så dernede af AV udstyr var noget jeg havde kunnet fremskaffe. Det må kunne gøres lidt bedre næste gang.

Det jeg håber på er at hvis vi er her, så er det nogle andre end jeg der tager det praktiske ansvar (på samme måde som det var Le Roof der havde lavet _alt_ med at arrangere det her arrangement), og så skal jeg selvfølgelig nok stille lokaler, et enkelt fjernsyn, min dejlige 20"VGA og evt. min iMac til dem der gerne vil holde sig opdateret mht. nettet til rådighed for arrangementet.

Og så vil jeg også gerne sige tak for den gode stemning, og jeg var glad for at kunne slappe nogenlunde af under arrangementet, selvom, eller måske netop fordi, både dRxLaX programmering og det meste af dagsordenen gik fløjten.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 19/04-04 10:15 
Jeg skulle lige til at spørge om hvordan changeloggen så ud for dRxLaX her efter træffet.

Der er jo nogen der sidder inde med en gammel udslidt version. :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 19/04-04 12:52 
Det er godt på vej, jeg er bare lidt presset mht. tid og det har desværre vist sig at de tidlige udviklingsbiblioteker som dRxLaX koden er baseret på, er i en endnu dårligere forfatning end jeg huskede det. Så alting tager lidt længere tid end jeg regner med fordi jeg hele tiden løber ind uventede problemer med dårlige biblioteker.

Nå men hvorom alting er så vil version 1.0 byde på følgende forbedringer:

rigtig pause menu med spillet i baggrunden

teamplay (point per overlevende skib)
-indebærer også at man kan overføre kraft til angreb eller til sin makker indtil man ikke har mere end han har

planlagte menupunkter:
game options:
-mine pris
-teamplay (de 3 muligheder +shifting), partner kill penalty bør være en variabe, man kan aldrig gå under 0.
-life decrease/predator mode
-starting positions (1-2-3-4, shifting)
-screen settings
-set screen size
-show borders
-colour scheme NTSC/RGB
-quit

player options:
-mulighed for at vælge klassisk asteroids styring.
-handicap
-quit/join
-game settings(?)

scoreboard menu
-play next round
-view replay
-save replay (if cable is attached)


Hvad det alt sammen dækker over inde i mit hoved må du vente med at se indtil det kommer "på gaden" ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 19/04-04 13:08 
dRxL>
det meste af dagsordenen gik fløjten.

Told you so :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 19/04-04 13:46, rettet 19/04-04 16:43 
Nu fik manden jo også lige en 3 timers lur, fordi han havde tømmermænd (vækkede ham kl. 8 lørdag morgen med gråd i stemmen ;)).

Anyway, jeg vil da også gerne lige sige tak for et sjovt lille arrangement. Nogle af mine højdepunkter var iøvrigt Shikigami no Shiro II (DC), Donkey Konga (GC) + Elevator Action Returns, som helt sikkert bliver mit næste Saturn spil :)

Glemte dog helt at få spillet Metal Slug 3 (AES) igen, nu hvor jeg endelig havde chancen + fik heller ikke så meget tid til Sumez' Famicom, da det hele pludselig blev lidt hektisk.

Derudover synes jeg at vi havde nogle ret tætte konkurrencer, hvoraf jeg desværre tabte 2D fighter konkurrencen til Hauke - igen!!! :(
45 kampe ialt (fordelt på SF3: 3rd Strike, KOF98 og CVS2) hvor vi hver især vandt følgende antal: 3of19 12, Le Roof 11, dRxL 9, Darklynoon 9, KidCaffeine 4 og Jmog 0.
Måtte nøjes med at trøste mig over at jeg var ubesejret i KOF98...

dRxLaX turneringen blev også et tæt opgør. Denne gang med JAA, hvilket var noget af det sjoveste jeg længe har været ude for. Da vi var halvvejs (og Daniel smuttede) stod der 5, 10, 5 til JAA over mig og Jmog. Pludselig vendte det hele på en tallerken og JAA fik monster stryg. Efter lidt desorientering, kom JAA dog igen, men marginalerne var denne gang på min side og det hele endte med Le Roof 20, JAA 18 og Jmog 13.

Det eneste negative jeg kan sige om arrangementet (udover mengel på TV'er), var at mig og Per blev vækket af en eller anden halvsur gamel mand og hans hund, kl. 7 søndag morgen :@

PS. Daniel: Jeg tror måske at 95% stolene godt kunne trænge til et søm eller 10 i den nærmeste fremtid? :P
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 19/04-04 15:30 
Jeg ærgrer mig også over at være gået glip af dRxLaX konkurrencen, Elevator Action Returns, Metal Slug 3(selvom jeg har spillet det masser af gange efterhånden, det skal lige prøves igen) og Shikigami 2 (som så ret fedt ud).
Det er selvfølgelig også ærgerligt at jeg ikke fik pisken med hjem. :(

Og ja, flere tv'er næste gang. Jeg har bare ikke de bedste muligheder for at stille mit til rådighed, hvis det foregår på Amager.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 19/04-04 16:23 
Juggernaut>
Jeg tager selvfølgelig min PCE med næste gang hvis det er ønsket. Så er der rent faktisk også mulighed for at jeg når at købe et par titler til den.

Du burde næsten investere i et par SuperGrafX-only titler, men de er vist ikke så nemme at få fat på/ikke vildt gode (Ghouls 'n Ghosts er selvfølgelig).
Men jeg har lige købt Darius Plus, hvilket understøttes af både normal PCE og SuperGrafX. Det skal nok være interessant at se på din maskine.

SuperGrafX spil
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/04-04 17:06 
Le Roof>
Måtte nøjes med at trøste mig over at jeg var ubesejret i KOF98...

Nyd det mens du kan, jeg er gået i intensiv træning ;)
dRxLdRxLSkrevet 19/04-04 18:11 
angående fighter konkurrencen vil jeg lige indskyde at i hvert fald 4 af mine nederlag var meget knebne og at jeg tror jeg ville have klaret mig lidt bedre hvis jeg ikke havde været ude og bumle natten forinden ;-)

Jeg mener dog at konkurrencens udfald på nogenlunde realistiske vis afspejler styrkeforholdet mellem mig, 3of19, Le Roof og Darklynoon hvad 2D fightere angår.

Det vigtigste er at vi har det sjovt når vi spiller, og det er jo ikke fordi hverken jeg eller Morten er walkovers for de to andre. Ud af 45 kampe vil det nok bare typisk se sådan ud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/04-04 18:23 
Jeg vil lige indskyde, at jeg aldrig havde prøvet CvS2, og mit KOF er meget rustent. Men der er nu alligevel ingen tvivl om, at jeg har mødt mine overmænd.

(på nær dRxL) ;)

Mht Darklynoon, så gav det mig nærmest en tåre i øjet, da jeg så hvor flot han spillede med en almindelig controller. Jeg er åbenbart ikke den eneste der bedst kan lide den.
dRxLdRxLSkrevet 19/04-04 18:30 
KidCaffeine>
Men der er nu alligevel ingen tvivl om, at jeg har mødt mine overmænd.

(på nær dRxL) ;)

så skal du snakke ordentlig knægt, jeg var jo bagstiv og havde kærlighedssorger da du fik den knebne sejer i KoF98 ;-)

Mht Darklynoon, så gav det mig nærmest en tåre i øjet, da jeg så hvor flot han spillede med en almindelig controller. Jeg er åbenbart ikke den eneste der bedst kan lide den.

Så skulle du se ham spille med fighter pad eller ardade stick, så græder man af medynk med ham ;-)

resultaltskema fra fighter-konkurrencen
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/04-04 18:39 
dRxL>
så skal du snakke ordentlig knægt, jeg var jo bagstiv og havde kærlighedssorger da du fik den knebne sejer i KoF98 ;-)

Kneben/smuk, kald den hvad du vil :)
Men du siger bare til, jeg kan slå dig kun ved brug af light punch og taunt ;)
dRxLdRxLSkrevet 19/04-04 18:44 
Man skal ikke undervurdere styrken af light punch... =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/04-04 18:56 
Et velplaceret light punch kan som bekendt gøre underværker ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 19/04-04 20:32 
Sumez:

Jeg har tænkt på at nuppe et par af de ekslusiv titler til maskinen. Hvor lang har jeg til næste træf? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 19/04-04 21:39, rettet 19/04-04 21:40 
Tja, hvor lang tid går der før vi får lyst til at gentage succesen? :)
Fordelen er jo at der ikke skal det store arrangement og transport tværs over Danmark for at stable disse små møder på benene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 19/04-04 21:47 
Det har du selvfølgelig ret i. Tænkte mere på det "store" træf?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 19/04-04 21:50 
Nemlig Sumez. Så jeg synes bare man (nogle andre end jeg) skal begynde at planlægge allerede nu, og så lægger jeg gerne hus (plus det løse) til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 19/04-04 22:44 
Jeg vi da gerne stå for planlægningen, hvis det skal være.
Vil meget gerne bakke op omkring arrangementer som disse.

Ang. næste P:R-arrangerede konsoltræf (Juggernaut), afhænger det meget af om vi kan finde lokaler på Sjælland (jeg mangler stadig at høre nogle personer), men vi vil gerne gå efter 3-4 om året.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 19/04-04 22:48 
P:R kunne for min skyld gerne være her på kollegiet, men jeg tror en del af dem der var til stede vil skrive under på at lokalet desværre er lidt for lille til 20-30 mennesker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 20/04-04 08:08, rettet 20/04-04 08:21 
Lokalet var fint til de mennesker der nu var der i lørdags. Men en 20-30 stykker....Ja med mindre det bliver rykket udenfor :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
101 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig