X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Phantasy Star Online CARD Revolution


Svar
3of193of19Skrevet 12/04-04 09:37 
Er der nogen andre end mig herinder der spiller det?
Fik det lige i lørdags. Jeg er overrasket hvor fedt det er og glæder mig til at spille det online fra kommende weekend af.
psychomantispsychomantisSkrevet 12/04-04 10:22 
Venter til pal udgaven kommer. Så jeg ikke skal betale to gange HL.
AndyAndySkrevet 12/04-04 11:38 
Jeg venter oss' til PAL;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/04-04 13:33 
De ting jeg indtil videre har læst om spillet, har dræbt min lyst til spille det.

På ingen måde synes jeg at Magic TG på en konsol virker interessant.
Jeg havde håbet, at det ville betyde langt mindre end titlen lægger op til, men nej.
Alene det at kampene er turbaserede, så står jeg af.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 12/04-04 13:38 
SeventhSun>
På ingen måde synes jeg at Magic TG på en konsol virker interessant.

Til gengæld kan det anbefales på PC:

http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/magiconline
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 12/04-04 15:15 
Hvad har du da læst Seventh Sun?
Indtil videre er jeg meget tilfreds med spillet. Spilsystemet er dybt nok til at man faktisk skal passe på og tænke sig godt og grundigt om. Spillet er meget velbalanceret, så at selvom man har en masse stærke kort, kan man ikke bare blindt smide om sig med dem og vinde. Man kan maksimalt have Creatures/Equipment på bordet til 8 ATK point (mana/whatever), så der er ofte bedre at equippe flere små kort, så man kan angribe oftere, end et stort, som fylder al pladsen.
P.g.a. de forskellige Story Character kort (12 på hver side) er der endnu flere muligheder til at stykke decks sammen.
Kort der er for stærke eller svage redigeres i online delen for at bevare balancen.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 12/04-04 15:17, rettet 12/04-04 15:17 
Wehner> Ja hvis man er parat til at smide penge lige ud af vinduet.
WehnerWehnerSkrevet 12/04-04 15:41 
Nu kommer det jo så _helt_ an på, hvor god man er til spillet.

Selvom jeg er langt fra mine velmagtsdage, har jeg, de perioder jeg har spillet, sagtens kunnet få det til at løbe rundt. Og hvis man gider købe/sælge/bytte en anelse, så kan man også opbygge et pænt overskud. En overgang var jeg over 600 tix (en ticket = $1).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GakuGakuSkrevet 12/04-04 15:46 
Svovlmunk>
Wehner> Ja hvis man er parat til at smide penge lige ud af vinduet.

Modo betalt for min xbox.
WehnerWehnerSkrevet 12/04-04 15:47 
Modo = Magic Online Digital Objects - Magic Onlines kælenavn.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 12/04-04 16:25 
Gaku, ja som sagt, penge ud af vinduet ;)

Ej, jeg synes bare det er noget pjat at betale penge for digitale kort, men tillykke til jer som alligevel kan nå at tjene penge på det.
dRxLdRxLSkrevet 12/04-04 17:20 
Jeg synes slet ikke det er så ringe endda med et turbaseret online spil, vel at mærke hvis man rykker samtidig og ikke skal vente på hinanden.

Det er den eneste måde man kan være sikker på at lag ikke dræber fornøjelsen, og der findes da også ganske mange rigtig gode turbaserede spil (bare tænk på alle brætspillene ;-))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig