X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameboy Advance butikker?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 12/04-04 02:49 
Er der nogen som har kendskab til nogle gode butikker, som forhandler Gameboy Advance spil?

Jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan finde de spil jeg er interesseret i, hos de butikker jeg kender til.

Kom endelig med nogle links til butikker.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-09 19:45, rettet 07/03-09 21:13 
Jeg genopliver lige dette gamle emne. Spørgsmålet er det samme som Okotta i sin tid stillede: Hvor finder jeg Gameboy Advance forhandlere? Spillene må gerne være brugte, men de skal være med catridge, manual og box.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 07/03-09 19:56 
GameStop plejer at have et fornuftigt udvalg af brugte GBA-titler.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/03-09 20:34 
overstock.dk har også et par GBA spil
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-09 21:12 
Jeg har givet tænkt på om det var i de fysiske butikker jeg skulle tage en kigger. Det vil jeg hvertfald prøve.

Overstock har umiddelbart intet interessant desværre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 08/03-09 11:27 
Hvilken spil er du da ude efter?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/03-09 12:10 
Beklager, havde ikke set du havde stillet et spørgsmål.

Tja alle dem, alle andre er interesserede i - de står på min ønskeliste ;) Dvs. det første Advance Wars og Fire Emblem, Steel Empire, Wario Land 4, Wario Ware, Super Mario Advance 1,3,4 og en del andre. Prisen skal selvfølgelig også være rigtig :)

Jeg har desuden en lille spekulation, efter at have været forbi Game og Gamestop butikkerne i Odense her til formiddag: Nintendo annoncere snart en ny Gameboy brandet håndholdt konsol. Jeg fik at vide i de butikker jeg var i, at det var slut med Gameboy Advance, og at de ikke solgte nogen produkter til konsollen længere - alle butikker var som støvsuget. Det ville være underligt hvis Nintendo helt opgav Gameboy, så mon ikke vi snart hører noget nyt? Eller er rygterne om Gameboy Evolution manet helt i jorden?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 10/03-09 18:54 
altså der er jo ds. Det er jo efterfølgeren. Altså det er jo en gameboy selvom den ikke hedder det.

Det er jo ligesom konsollerne N64, gamecube mm. Det er jo også efterfølge til hinanden.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 10/03-09 19:23 
Jeg var i en større kæde i dag, og lidt skræmmende havde de omkring fem gange så mange spil til GBA som til Xbox 360. Det siger dog mere om Microsoft-udvalget, men alligevel...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/03-09 20:28, rettet 10/03-09 21:38 
happyED>
altså der er jo ds. Det er jo efterfølgeren. Altså det er jo en gameboy selvom den ikke hedder det.

Det er jo ligesom konsollerne N64, gamecube mm. Det er jo også efterfølge til hinanden.

Men der var i lang tid efter udgivelsen af Nintendo DS snak om en 128-bit Gameboy der gik under navnet "Gameboy Evolution". Nintendo DS er jo nærmere et nyt produkt/brand med anderledes features end de klassiske features Gameboy indtil nu har tilbudt. Men som du nok hentyder til, har Nintendo DS efterhånden helt afløst Gameboy brandet.

Det er måske bare i Odense de har tømt butikken. Må jeg spørge hvor i landet du kiggede RJK?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig