X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

GameCubens Triumf


Reply
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/04-04 16:07 
Kan alle herinde huske da vi hørte disse bemærkninger her hver eneste dag??

"GameCube bliver den nye Dreamcast",
"CameCube er en børnekonsol",
"GameCube har ingen tredje parts spil"
"GameCuben overlever ikke hvis ikke den går online"
"Nintendo bliver opkøbt af Microsoft",
"G... Se hele indlægget
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
96 topic(s).
« < 1 2

Reply
OkottaOkottaSkrevet 13/04-04 18:42 
Wehner>
Og vi kridter banen op til at Bede-X kommer på og fortæller Naiera lidt om Robot on Wheels og Mischief Makers...

He he - du kom mig i forkøbet der :-)

Der er meget Naiera ikke ved om N64 spil åbenbart.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 13/04-04 18:46 
Jeg kan ihvertfald også stå inde for, at Beetle Adventure Racing og Pilotwings 64 var rigtig gode titler. Sidstnævnte er da lidt af en klassiker i min bog.
(...)
ABCDABCDSkrevet 13/04-04 18:55 
Naiera>
Ud af de spil du nævner, er det jo kun Sin & Punishment og Ogre Battle 64, der er noget ved. Du mener forhåbentlig ikke seriøst, at de andre er seriøst gode? Desuden kom ingen af de to førnævnte i Europa.

Det er den slags tåbelige og useriøse kommentarer man kan forvente sig af dig.

Jeg tvivler stærkt på at du overhovedet har spillet dem. I bund og grund er det jo kun et spørgsmål om at det er populært at nedgøre N64 i visse grupper. Så selvfølgelig skal de spil jeg listede også nedgøres, ligemeget om din viden om dem er minimal.

Hvorvidt de to spil kom i europa eller ej kan jeg ikke se har nogen betydning for denne diskussion. Måske du kan uddybe? Eller er det bare endu en ugennemtænkt kommentar fra din side?
RJKRJKSkrevet 13/04-04 19:39 
pkmn>
Det er forkert.

Eller også har vi bare en forskellige opfattelse af "seriøst godt". I øvrigt snakkede jeg selvfølgelig om PAL-spil, da (næsten) ingen af os jo alligevel har spillet de US/JAP-spil. Blev flere af disse titler i øvrigt ikke udgivet af Nintendo, forresten? (hvormed de ikke er tredjepartstitler)

Selv Rare kan diskuteres.

Så lav du en diskussion om det. Jeg er færdig.

Hvis man mener at N64 havde bedre tredjepartssupport og tredjepartsspil end GameCube, så mener jeg ikke, at man har sat sig ordentligt ind i tingene.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 13/04-04 19:57, rettet 13/04-04 20:14 
Okotta>
Hvad er der galt med Pilotwings 64, Body Harvest, Rocket: Robot on Wheels, Beetle Adventure Racing, Tetrisphere, Mischief Makers, og Mario Tennis?

De er ikke "seriøst gode". I overvurderer alt, alt for mange N64-spil. Men RJK har jo sagt det hele...

Og pkmn, der er forskel på tåbelige og useriøse kommentarer, og ting du åbenbart ikke kan tåle at høre om Nintendo 64. Jeg gider i øvrigt ikke høre på den slags bavl fra dig, for fremtiden. Desuden var det jo meget relevant for diskussionen, om spillene var udkommet i Europa, eller ej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 13/04-04 20:07 
RJK:
Det er så også fordi jeg altid fedter rundt i hvem der er 2. og 3. parts udvikler ;)
Havde selvfølgelig tænkt Rare som 3. part :)

Specielt i dag er det sgu´ ikke til at finde ud af, da der bliver købt ind for et godt ord :/
OkottaOkottaSkrevet 13/04-04 20:14 
RJK>
I øvrigt snakkede jeg selvfølgelig om PAL-spil, da (næsten) ingen af os jo alligevel har spillet de US/JAP-spil.

Det er da ihvertfald en smart måde du lige redder den på, ved at skrive at du selvfølgelig snakkede om PAL spil..

Naiera's kommentar var helt hen i vejret, når man bare behøver kigge på de scores de pågældende spil har fået.

Det handler ikke bare om hvad "vi" har spillet - det handler om hvad der universielt menes om disse spil.

Men måske disse scores, og meninger, ikke tæller for de pågældende spil, da de spil jo nok ikke er vurderet særligt højt, her på P:R..

Og var N64 ikke en "skodmaskine" i Naiera's og dine øjne? (Har været nævnt flere gange fra ihvertfald Naiera's side), så (igen) er jeres meninger om maskinen vel egentligt temmelig farvede og unuancerede.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 13/04-04 20:17, rettet 13/04-04 20:17 
Jaes:

Der er vist heller ikke nogen, der er enige om definitionerne ;)

Så lad os skære det ned til a) dem der udvikler spil til en bestemt platform, fordi de er forpligtet til det (1/2. part) og b) dem der bare gør det, fordi det mener det kan betale sig = uafhængige firmaer (3. part).

Der er flere i sidste kategori under GameCube, end der var under N64. Nintendo ejede en væsentlig stor andel af Rare, til de ryger i første kategori. Jeg mener også umiddelbart, at Factor 5's samarbejde med Nintendo var så omfattende, at de også burde gælde her. Men da jeg ikke har sat mig ind i det, vil jeg ikke lægge mig fast på det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 13/04-04 20:19 
Naiera>
De er ikke "seriøst gode". I overvurderer alt, alt for mange N64-spil.

Eller osse undervurderer I ditto - og sådan kan vi blive ved og ved og ved...etc etc...osv osv...bla bla bla..

FIN.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 13/04-04 20:19 
Okotta>
Det er da ihvertfald en smart måde du lige redder den på, ved at skrive at du selvfølgelig snakkede om PAL spil..

Det handler ikke en disse om at "redde noget".

Tråden handler om sammenligning af udvalget af gode tredjepartsspil til N64/GameCube. Jeg har ikke regnet alle mulige utilgængelige titler med til GameCube (der er fx et par lækre RPG'er, der lige nu kun er i JAP), og det gør jeg så selvfølgelig heller ikke til N64.

Hvad er en sammenligning værd, hvis det skete ud fra to forskellige grundlag?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 13/04-04 20:27, rettet 13/04-04 20:30 
Okotta>
Og var N64 ikke en "skodmaskine" i Naiera's

HARDWAREMÆSSIGT (Læs blandt andet: Nintendo's underlige beslutninger mht. video-output osv.).

At jeg ikke er begejstret for spiludvalget, er en anden sag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 13/04-04 21:13, rettet 13/04-04 21:14 
Jeg synes der er forskel på "maskinens hardware" og Nintendos traditionelle underlige beslutninger. At det bedste videosignal man kan få, er et særdeles sløret composite billede, kan selvfølgelig kun kritiseres. Men mht. hvad maskinen kan præstere, er den jo langt foran PSX og Saturn. Synd det aldrig blev udnyttet ordenligt. Det var en forretningsmæssig brøler at beholde cart-formatet, selvom jeg personligt foretrækker at være foruden cd-rommernes besværligheder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FourDFourDSkrevet 13/04-04 21:19, rettet 13/04-04 21:20 
Hardballer>
WilliDaRappa>
Jeg tror at en af grundene til at mange folk vender ryggen til den lille firkantede, er også er at folk har fået en fordom om Mario og Zelda spil.
"Mario? Det er da et børnespil!" og "TWW har nok den grimmeste grafik jeg nogensinde har set!" siger mange..
Det er næsten sørgeligt :/

Det med TWW.. At de har fordomme mod Zeldaspil.. Og så nævner du en et GCN-Zeldaspil.. Bare mig eller hænger det ikke helt sammen?

Hmm... Vil jeg nu ikk give dig ret i.
Faktisk vil jeg sige dig imod!
Kender du nogle mainstream PS2 spillere der står og brokkker sig over Zelda 1 til NES i en Merlin?
Så syntes lige selv at du skal overveje hvilkens tekst det er der ikke hænger sammen.
Brugte TWW som eksempel, fordi mange er utilfredse med grafikken.

Omkring Mario. Jeg siger ikke at der ikke er nogen voksne der spiller det.
Jeg siger bare at mange Anti-retro spillere, som aldrig har været i nærheden nogen Konsol sider, eller forummer, ikke gider at købe GC'en fordi de har bildt sig ind at Mario er et såkaldt "børne-spil".
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
jaesjaesSkrevet 13/04-04 21:38 
Sumez>
Men mht. hvad maskinen kan præstere, er den jo langt foran PSX og Saturn.

Lang og langt. Under brug af effekter, så spytter den faktisk færre polygoner ud end PSX, hvilket jeg også synes man kan se på spillene. Og så er filtering simpelthen så dårligt udført, at en del foretrækker PSX´s pixelerede grafik fremfor N64´erens ofte slørede texures.
Det er i hvertfald mine erfaringer...
SumezSumezSkrevet 13/04-04 21:43 
Jeg kender ikke detaljerne, men ved så meget at PSX'ens 3D er væsentlig grimmere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HardballerHardballerSkrevet 13/04-04 21:43 
William: Måske har noget den sådan.. Tror dog det generelle problem er, at folk ikke kender Gamecuben.. Jeg tror seriøst kun jeg har hørt 1 eller 2 af mine venner eller folk jeg har snakket med der kender Gamecube.. Hvoraf alle kender XBX og PS2.. Er Nintendo virkelig så dårlige til at markedsføre? Det er da gået godt for deres andre konsoller..
SumezSumezSkrevet 13/04-04 21:51 
Det "sjove" er, at jeg synes ikke Microsoft har markedsført deres maskine mere end Nintendo. Man så da Gamecube-reklamer hele tiden, lige da maskinen kom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/04-04 22:02 
Microsoft har været klart bedre til at sponsorere ting.
Jeg ved ikke hvor mange arrangementer, konkurrencer o.l. hvor der har været Xbox stande og/eller præmier.

Jeg kan lige huske DM i Snowboard, Danish Hip Hop Awards og Street Basket turneringen Gam3.
Helt klart arrangementer hvor der kom mange unge, der gerne vil være hippe eller seje.

Jeg har aldrig set Nintendo gøre den slags, og det virker altså bare.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 13/04-04 22:27 
Ok, nu er jeg heller ikke så tilstedeværende ved street basket turneringer og *gys* hip hop arrangementer. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ABCDABCDSkrevet 13/04-04 22:35, rettet 13/04-04 22:35 
RJK>
Eller også har vi bare en forskellige opfattelse af "seriøst godt".

Den kommer i jo altid med, at vi har forskellige opfattelser af "meget gode", "seriøst gode" og hvad i ellers finder på af udtryk.

De spil jeg listede er klart på højde med de Game Cube spil som du nævnte tidligere, hvilket de fleste sites med anmeldelser kan bekræfte. At du og Naeira så afviser dem som dårlige uden at have spillet dem, bare fordi de er til N64, kan næppe tages seriøst. For vi ved jo alle at det er det, det i virkligheden drejer sig om.



RJK>
I øvrigt snakkede jeg selvfølgelig om PAL-spil, da (næsten) ingen af os jo alligevel har spillet de US/JAP-spil.

Som sagt om spillet er udgivet i PAL eller ej, har ingen betydning. Det har ikke noget at gøre med Nintendo's 3rd party support.



RJK>
Blev flere af disse titler i øvrigt ikke udgivet af Nintendo, forresten? (hvormed de ikke er tredjepartstitler)

De er alle lavet af 3rd parties.
ABCDABCDSkrevet 13/04-04 23:06 
RJK>
Tråden handler om sammenligning af udvalget af gode tredjepartsspil til N64/GameCube. Jeg har ikke regnet alle mulige utilgængelige titler med til GameCube (der er fx et par lækre RPG'er, der lige nu kun er i JAP), og det gør jeg så selvfølgelig heller ikke til N64.

Hvad er en sammenligning værd, hvis det skete ud fra to forskellige grundlag?


Det er jo ikke vores skyld. Jeg har hele tiden regnet med de spil, som man burde gøre. Det andet siger ikke meget om hvor stor støtte de får af diverse 3rd parties.
Jeg er også sikker på at hvis det f.eks var SNES vi diskuterede så skulle i nok hive Square's spil frem med det samme, selvom de ikke blev udgivet i europe.

Hvordan kan du iøvrigt vide at de er "lækre"?
ABCDABCDSkrevet 13/04-04 23:09, rettet 13/04-04 23:13 
Desuden kommer Tales of Symphonia og (sansynligvis også) Viewtiful Joe til PS2, så de er ikke eksklusive
RJKRJKSkrevet 13/04-04 23:20, rettet 13/04-04 23:20 
Okay, jeg gider ikke det her personlige hævntogt fra dig, pkmn, bottles, eller hvad du nu hedder i tiden. Det er tydeligt at du har et meget ekstremt forhold til Nintendo - og N64 i særdeleshed - og et lige så anstrengt forhold til alle, der ikke er enige med dig.

At du mener titler som Mischief Makers og Body Harvest er fuldt ud på højde med fx Viewtiful Joe, og at titler som Pilotwings og Mario Golf er at regne som ægte tredjepartstitler, må stå for egen regning. Du må også godt prøve at påstå, at N64 var verdens bedste konsol med et perfekt spiludvalg, der havde bedre tredjepartssupport end SNES eller GameCube. Jeg gider ikke rigtigt diskutere den slags, for jeg synes ikke det står til diskussion.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/04-04 23:37, rettet 13/04-04 23:41 
pkmn>
Naiera>
Ud af de spil du nævner, er det jo kun Sin & Punishment og Ogre Battle 64, der er noget ved. Du mener forhåbentlig ikke seriøst, at de andre er seriøst gode? Desuden kom ingen af de to førnævnte i Europa.

Det er den slags tåbelige og useriøse kommentarer man kan forvente sig af dig.

Naiera har da så evig ret. Udover S&P og Ogre Battle, nævner du udelukkende "dårlige" titler, som aldrig har fået nogen form for status!
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 13/04-04 23:40 
Søgaard, har du nogensinde _spillet_ Robot on Wheels og Mischief Makers?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/04-04 23:41 
Ja og når et spil ikke fanger efter 1 time eller 2, så kan det umuligt, været et "SERIØST GODT SPIL"..
Home is where the hardware is..
CronossCronossSkrevet 14/04-04 00:23 
Body Harvest er i mine øjne et seriøst godt spil.

Mishief Makers er også et af de fedste bekendskaber jeg stiftede på N64´eren.
SumezSumezSkrevet 14/04-04 00:44 
Jeg har seriøst svært ved at blive den mindste smule fanget af Mischief Makers.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ABCDABCDSkrevet 14/04-04 02:42 
RJK>
Okay, jeg gider ikke det her personlige hævntogt fra dig, pkmn, bottles, eller hvad du nu hedder i tiden.

Jeg er ikke på noget "hævntogt", det er vist noget du forstiller dig.


Det er tydeligt at du har et meget ekstremt forhold til Nintendo - og N64 i særdeleshed - og et lige så anstrengt forhold til alle, der ikke er enige med dig.

Faktisk ikke, men nu er det jo engang Nintendo og N64 i særdeleshed vi er uenige om.


og at titler som Pilotwings og Mario Golf er at regne som ægte tredjepartstitler, må stå for egen regning.

Du startede jo selv med at liste F-Zero GX.


Du må også godt prøve at påstå, at N64 var verdens bedste konsol med et perfekt spiludvalg, der havde bedre tredjepartssupport end SNES eller GameCube. Jeg gider ikke rigtigt diskutere den slags, for jeg synes ikke det står til diskussion.

Hvis du ikke vil diskutere den slags hvorfor bringer du det så op? Jeg har ikke sagt et ord om det eller hentydet til det.
ABCDABCDSkrevet 14/04-04 02:48 
Søgaard>
Ja og når et spil ikke fanger efter 1 time eller 2, så kan det umuligt, været et "SERIØST GODT SPIL"..


Men nu er du ikke den eneste person i verden.
RJKRJKSkrevet 14/04-04 02:50 
pkmn>
Du startede jo selv med at liste F-Zero GX.

Men som jeg også skrev, kunne det diskuteres, hvorvidt det kunne tælle som tredjepart eller ej. Når jeg satte det på som tredjepart, så er det primært fordi det er et spil Sega har haft interesse i at udvikle og udgive selv jvf. arcadeversionen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ABCDABCDSkrevet 14/04-04 03:20 
Den holder vist ikke.
RJKRJKSkrevet 14/04-04 03:28, rettet 14/04-04 03:29 
Det må du jo mene, som du vil. Det overrasker mig da ikke, at du er uenig. Det er du jo omtrent i alle punkter vedrørende Nintendo.

Pointen er, om de andre store firmaer, der udgiver tingene selv, har været interesseret i at udvikle til konsollen eller ej (=de mener de får noget ud af det i sidste ende), og om der er kommet noget rigtigt godt ud af dette. Det er sket mere i GameCubes tilfælde, end det er i Nintendo 64's tilfælde.

Uanset hvor mange middelgode N64-spil du nævner, som Nintendo fik mere eller mindre ukendte udviklere til at lave og sidenhen selv udgav. Det har ikke noget med pointen at gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ABCDABCDSkrevet 14/04-04 03:41, rettet 14/04-04 03:46 
Men det har bestemt noget at gøre med din kommentar jeg oprindeligt svarede til (forudsat at de er seriøst gode). Det andet har jeg slet ikke diskuteret med dig.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/04-04 08:33 
pkmn>
Søgaard>
Ja og når et spil ikke fanger efter 1 time eller 2, så kan det umuligt, været et "SERIØST GODT SPIL"..


Men nu er du ikke den eneste person i verden.


Din pointe må tydeligvis være, at hvis blot 1 person elsker spillet, er det et 'seriøst godt spil'!
Home is where the hardware is..
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 10:44 
Nintendos største triumf:


Silicon Knights and Nintendo Part
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ABCDABCDSkrevet 14/04-04 16:21, rettet 14/04-04 16:21 
Søgaard>
Din pointe må tydeligvis være, at hvis blot 1 person elsker spillet, er det et 'seriøst godt spil'!

Kan du ikke læse?
Indtil videre er der flere folk her der har sagt god for flere af de spil + de har fået gode anmeldelser.

Din kommnentar giver absolut ingen mening, måske du skulle tænke lidt mere over hvad du skriver istedet for at prøve så hårdt på at komme ind i RJK & Naiera's klub.
CoreCoreSkrevet 14/04-04 16:46 
pkmn>
Indtil videre er der flere folk her der har sagt god for flere af de spil

Det er da fordi at de fleste af dem der har læst tråden lever efter ordsproget: Hvis man ikke har noget pænt at sige, er det bedst at lukke r.... :-)
Men hvis du tæller stemmer, så vil jeg da også lige indskyde at jeg syntes også at N64'eren var (og er) i seriøs mangel på gode spiltitler, der kom simpelthen alt for meget ubrugeligt l... ud dengang, mens Playstationen fyrede løs med titler som Tomb Raider, MGS, Resident Evil, Colony Wars og sidst men bestemt ikke mindst Fear Effect.

Og nej, jeg vil ikke være med i nogen klub, men i må da allesammen gerne være med i min :-)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 16:57 
Fear Effect er genialt! Kom der nogensinde en to'er?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 14/04-04 17:00 
At søge før man spørger? :)

Fear Effect 2
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 17:03 
Smerte! :-)

Du fik mig. Det er spillet med den berygtede lesbo scene er det ikke? Så kan jeg da godt huske det!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 14/04-04 17:04 
Det gjorde der da...og man har den da (sagt med fremskudt brystkasse og stolthed i stemmen);-)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 14/04-04 17:05 
Born2Play>
Du fik mig. Det er spillet med den berygtede lesbo scene er det ikke? Så kan jeg da godt huske det!

ER DET DET ?
Nu må jeg vist hellere få startet på det...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-04 17:17, rettet 14/04-04 17:18 
Whoa! Jeg skal ha det spil!


Love triangle
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 14/04-04 18:07 
Det er fyldt med lesbiske over- og undertoner, ja.

Og så må vi hellere vende tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ABCDABCDSkrevet 14/04-04 18:17 
Core>
Det er da fordi at de fleste af dem der har læst tråden lever efter ordsproget: Hvis man ikke har noget pænt at sige, er det bedst at lukke r.... :-)

Det har ikke noget at gøre med det jeg sagde:
At Søgaard mener at jeg er den eneste der synes de er gode, selvom der er flere andre der har skrevet de er gode i den her tråd.


Og nej, jeg vil ikke være med i nogen klub, men i må da allesammen gerne være med i min :-)

Det var ikke kun baseret på den her tråd.
96 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me