X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Derfor skal man ikke spille PS2


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/04-03 16:24 
Kilde www.dvdbox.dk

-----------------------------------------------------------

En ung australsk mand døde på tragisk vis, mens han spillede PlayStation på sin båd. Det er nu en sandhed, der kræver lidt mere information, for at kunne forståes... Richard Wells, 19, sad ved et metalbord (smart?) og spillede PlayStation i kahytten på sin båd ud for en af Australiens mange, lækre kyster. Han og vennerne må have haft det sjovt, og været utroligt optaget af hvad der foregik på skærmen, ihvertfald nok til ikke at opdage den enorme bølge, der pludselig fossede ind i kahytten. Kombinationen af metalbord, PlayStation med strøm i, og en ung, ivrig gamer, gav altså lynhurtigt en dødens cocktail, og endte Richards liv, og gav også de tre venner alvorlige elektriske skader. Det her handler altså mindre om hvor gammel man skal være for at spille PlayStation om, end det handler om hvor klog man nok bør være. Don't try this at home!
Sælg mig en Xbox =)
JinkJinkSkrevet 04/04-03 16:30 
Mener at det er en gammel historie, synes jeg har hørt den.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/04-03 16:32 
Meget muligt så dan bare lige nu..
Sælg mig en Xbox =)
asmasmSkrevet 04/04-03 16:37 
Virker som en urban legend, den har i hvertfald nået at ændre sig en del i årenes løb...

"A fisherman has been electrocuted when a huge wave swamped him, as he played a computer game in his trawler's cabin.

Richard Wells, from Queensland, was playing a Sony Playstation, plugged into an electric power source.

He was sitting at a metal table, when the wave smashed through the cabin glass of the boat...

A police spokesman says an autopsy has found the man died of asphyxiation caused by electrocution.

"It was the combination of water and electricity and metal," the spokesman said...

...Police have impounded the trawler..."

Story filed: 09:06 Thursday 29th November 2001
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/04-03 16:40 
Jeg forstår bare så ikke lige hvad det har med GC at gøre?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 04/04-03 16:46 
Ja, hvis det havde været en GC havde han garanteret overlevet jo ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
asmasmSkrevet 04/04-03 16:50 
Jeg skal da gerne prøve at gøre diskutionen en smule mere on topic ;)

"Freak N64 death prompts mother to sue"
http://vnunet.com/News/1129569

"It's hard to see how the woman can seriously expect to sue Nintendo for her son's lost future earnings when he was a 30 year-old who spent 48 hours a week sat in front of the TV playing Mario."
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
zpeakerzzpeakerzSkrevet 04/04-03 20:04 
Sumez >
Ja, hvis det havde været en GC havde han garanteret overlevet jo ;)

he he! Well said that Sumez!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/04-03 20:10, rettet 04/04-03 20:14 
Well said that Sumez........?!
Sælg mig en Xbox =)
MadsMadsSkrevet 04/04-03 20:39 
Du kan vel selv regne ud hvad han mener ik' Anders? - Jeg laver da f.eks. ikke et indlæg hver gang du laver nogle mærkelige sætninger, så havde jeg haft dobbelt så mange posteringer :P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AmbyAmbySkrevet 05/04-03 03:25 
Sumez >
Ja, hvis det havde været en GC havde han garanteret overlevet jo ;)

Ja. Den består jo ikke at andet en pap, plastik, gammel nostalgi, knuste forhåbninger og lego-klodser :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig