X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til explorer!


Svar
HardballerHardballerSkrevet 10/04-04 23:18 
Hey..
Jeg sidder ved min fars computer da jeg (regnede med at jeg) skulle reparere den.. Eller nok bare ændre indstillingerne..
Den kan ikke gå ind på sider som www.hotmail.com og www.telmore.dk.. Jeg kan simpelthen ikke greje hvad der er galt. Det er efter en opgradering til 6.0..
Det er ikke noget med sikkerhedsindstillingerne, selvom jeg stiller dem til lav, virker det ikke..
Har nogen selv haft dette problem, eller kan de hjælpe mig?

Tak :)
JesperJesperSkrevet 11/04-04 17:27 
Har du prøvet at slette alle cookies?
NaieraNaieraSkrevet 11/04-04 17:28 
Skift til Mozilla...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StriferStriferSkrevet 11/04-04 17:49 
Som der bliver sagt, skift til Mozilla eller for den sags skyld det nye Firefox, det rykker.
XBL Gamertag: ZeNtiX
dRxLdRxLSkrevet 11/04-04 17:53, rettet 11/04-04 20:33 
Jeg er helt tosset med den nye firefox browser fra mozilla. Så glad faktisk at jeg bruger den både på PC'en og iBook'en. Specielt er jeg glad for den "faneblads" baserede browsing (der viser sig som en velsignelse på mac'en) og funktionen der tillader mig at åbne alle bookmarks i en mappe som nye faneblade.

Længe leve mozilla, længe leve deres nye firefox, død over monopolsvinene fra helvede =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 11/04-04 17:58 
Jeg er fuldstændig enig med dRxL. Firefox er den hidtil bedste Mozilla-inkarnation - og den bedste browser i det hele taget :)
元気ですか。
HardballerHardballerSkrevet 11/04-04 19:18 
Jah, har slettet cookies..

Gider ikk skifte til noget andet - det løser jo ikke problemet.. Har sat mit i hovedet at det skal fixes..
KakarotKakarotSkrevet 11/04-04 19:24, rettet 11/04-04 19:28 
Off Topic:
Hvad er der så godt ved Firefox/Mozilla i forhold til explorer?
Altså ud udover alt det der monopolcrap.. :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 11/04-04 19:31 
Det vigtigste er for mig tab-browsing og pop-up-blockeren, men der er efter min mening en del småting der gør Mozilla/Firefox bedre end IE.

På Mozilla.org kan man læse om dem
元気ですか。
NaieraNaieraSkrevet 11/04-04 19:41 
Enig. Det kører en del bedre, og tab-browsing alene er grund nok til at skifte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 11/04-04 19:53 
Opera er også ret god...

Hardballer: Får du bare "Siden kan ikke findes"?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 11/04-04 19:56, rettet 11/04-04 19:56 
Arghhh, jeg hader MS...Min hjemmeside virker ikke i begge browsere. Derfor optimerer jeg KUN til mozzila. Så kan i lære det MS! (Pinligt, skrevet i asp (ikke php)
soon the world will be one big computer
HardballerHardballerSkrevet 11/04-04 19:58 
KTC: Ja.. Ellers.. Siden kan ikke vises ;)

På hotmail kan den gå til logind, men når man logger ind skriver den det igen..
JinkJinkSkrevet 11/04-04 21:28 
Kan ikke se det gode i Firefox. Jo, det er godt at man kan have tabs, men når der er over cirka 15 går den i kage.
Og ved at bruge den i omkring to dage var der 2 sider den ikke kunne vise ordentligt.
KTCKTCSkrevet 11/04-04 23:15 
Det lyder umiddelbart som et browser hijack-program. Prøv at køre både antivirus-scanner og Adaware. Ellers er programmet "Hijack This" ret god til at fjerne sådanne problemer, hvis man ved hvad man laver.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/04-04 01:21 
Mozilla/Firefox er fed nok! Sidetabbing og pop-up block er helt klart dejlige små finésser som letter éns daglige drift igennem cyberspace. Men efterhånden støder jeg ofte på sider som bare ikke fungerer ordenligt i Mozilla.
Jeg gik over til Netscape da jeg havde problemer med cookies i mozilla. Det er jo lidt ironisk nok, når nu Netscape er bygget over Mozilla, men det løste i hvert fald problemet.
At flash-transparency så ikke er understøttet i andre browsere en IE, kan godt gøre mig lidt muggen, når f.eks. Intertain Games, har en flash-reklame der ligger henover menuen. Flot! Skide Flot! :-(
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/04-04 13:56, rettet 12/04-04 13:56 
Ja det er iritterende at IG & GR, åbenbart vil ødelægge deres sider med i forvejen ultra irriterende reklamer. Og at de så ikke virker i 3 parts browsere er jo ednu mere irriterende...
Reklamer er ved at tage TOTAL overhånd på nettet. Og det er IG & GR et ret godt eksempel på!
soon the world will be one big computer
majjohamajjohaSkrevet 12/04-04 14:02 
dRxL>
Jeg er helt tosset med den nye firefox browser fra mozilla. Så glad faktisk at jeg bruger den både på PC'en og iBook'en. Specielt er jeg glad for den "faneblads" baserede browsing (der viser sig som en velsignelse på mac'en) og funktionen der tillader mig at åbne alle bookmarks i en mappe som nye faneblade.

Længe leve mozilla, længe leve deres nye firefox, død over monopolsvinene fra helvede =)

Hvorfor pokker bruger du ikke Safari på din iBook, det ville da være mest normale? Den er jo også lækker af en browser at være.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/04-04 14:04 
Matt, FireFox er en del hurtigere end safari!
soon the world will be one big computer
majjohamajjohaSkrevet 12/04-04 14:08 
:O
Troede jeg faktisk ikke! Hmm... Så går jeg jo efter den når jeg får mit 10.3
dRxLdRxLSkrevet 12/04-04 17:05 
Matt>
Hvorfor pokker bruger du ikke Safari på din iBook, det ville da være mest normale? Den er jo også lækker af en browser at være.

Tjaee... for det første bruger jeg også Firefox på min PC, så jeg opnår en art synergi effekt, både i håndteringen af browseren og i udvekslingen af bookmarks imellem de 2 maskiner.

For det andet er det ikke mit indtryk at konquerer (som safari er bygget på) eller safari for den sags skyld understøtter tab/faneblads baseret browsing.

For det trejde havde safari så vidt jeg kunne se ikke nogle kvaliteter som Firefox manglede.

For mig at se er Firefox den klart bedst browser jeg indtil videre har brugt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 12/04-04 17:59 
Nu har jeg så geninstalleret safari fordi jeg kom i tviv om der var noget ved den der var bedre end firefox. Og det er der ikke.

Den er tilmed, ligesom explorer, mærkbart langsommere til at indlæse sider.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BomberBomberSkrevet 13/04-04 23:20 
Er firefox gratis?
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 13/04-04 23:23 
Den er Open Source, så ja :)
元気ですか。
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig