X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tamagochi


Svar
NeriedNeriedSkrevet 10/04-04 18:40 
er der nogen der ved hvor man kan få en Tamagochi for jeg er helt vild for at få fat i en!!

plzz hjælp
NeriedNeriedSkrevet 14/04-04 16:36 
BUMP
KeenKeenSkrevet 14/04-04 17:52 
jeg tror næsten at jeg stadig har min ældgamle "Hund" et sted, jeg kan da ligge kigge lidt i det gamle kasser...
NeriedNeriedSkrevet 14/04-04 18:04 
fedt hvis du kan finde den må jeg så købe den?
KeenKeenSkrevet 14/04-04 18:54 
Det kan da sikkert godt arrangeres :)
rapsacrapsacSkrevet 14/04-04 18:56 
er der ikke ved at komme nogle nye tamagochier på markedet? de skulle vist have noget eksta fis med- kan dog ikke lige huske hvad.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SumezSumezSkrevet 14/04-04 18:58 
Jeg har stadig min liggende og samle støv (i bogstaveligste forstand. Føj)
Jeg tog den "for nyligt" (et par år siden) frem og forsøgte at gøre alt hvad jeg kunne for at være ond mod den, men det var ikke muligt at få den til at kradse af. Min konklusion er, at det er et stykke elendigt produceret legetøj, der afhænger alt for meget af tilfældighed, og for lidt af hvordan man rent faktisk behandler den.
Men det er et klenodie, og jeg nænner ikke at sælge min, så det kan du godt glemme. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 14/04-04 19:03 
ja det er egentlig det jeg sidder og tænker på lige nu, om jeg ikke skal beholde den, det er jo et stykke historie...
SumezSumezSkrevet 14/04-04 19:07 
En hurtig eBay-søgning konkluderer at de, ikke overraskende, ikke er særlig meget værd.
De kostede jo heller ikke særlig meget i sin tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 14/04-04 19:12 
ja det er jo også lige om man gider alt det med at sende den for en 10krones skyld... eller hvad de nu er værd
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig