X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Falkoner Allé Experience 2004


Svar
OvermindOvermindSkrevet 10/04-04 17:20 
Har I ikke nogle gode historie fra Falkoner Allé?? I kan evt se tråden om EBgames.

Jeg tænker mere på hardware shops - Ok en klassiker er Zitech som har rimelig meget på lager når man desperat lørdag formiddag skal bruge en ny processor. De er dog rimelig dyre og hvorfor skal man ud af forretningen og om bag i for at hente ens varer og stå i kø igen??? hmmm...
tsk tsk.
You are not a Tanaka!!
RitesRitesSkrevet 10/04-04 19:41 
CyberCom er og bliver de sejeste på den gade :)

Kunne skrive en bog om gode historier derfra.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 10/04-04 19:46 
Det er så nu jeg blot kan håbe at du ikke selv arbejder for dem =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 10/04-04 20:04 
Ikke mere. Har gjort.
» a winner is you «
psychomantispsychomantisSkrevet 11/04-04 11:06 
Jeg var engang oppe i CyberCom og spørge om nogen af dem havde prøvet Summoner til PS2. Det havde de ikke! Er de bare dumme som snot eller hvad? Det er da det mindste man kan forvente når man går ind i en specialforretning, at de har prøvet alle spillene. Og hvad sker der lige for EB? Der er flere af dem der ikke engang ved, at det er Shikigami No Shiro, der gemmer sig bag den intetsigende titel Mobile Light Force 2, og det grimme cover der intet har med spillet at gøre. Jeeez how stupid. Deres IQ må virkelig være lav. Alle og enhver ved jo at intelligenstests indeholder en masse spørgsmål om spil. Dem jeg selv har taget gjorde ihvertfald.

Jeg kan iøvrigt godt lide at man kan låne spil nede i EB ligesom på biblioteket. Men jeg HADER bare så meget at de giver mig eksemplaret der har stået ude på hylden når de er løbet tør for plomberede eksemplarer bag disken. Man gider sgu da ikke have et spil der ser brugt ud. Nogle gange mistænker jeg dem ligefrem for at VÆRE brugte. Gad vide hvem der har brugt dem? Jeg har ikke helt fundet ud af det endnu.
DarkenDarkenSkrevet 11/04-04 14:43, rettet 11/04-04 15:05 
Det der med at hvad EB medarbejder ved og ikke ved, har noget at gøre med at det ikke er en special forretning(IMHO), de er en slags blanding mellem en game forretning og en omgang fona/supermarket/osv ... og tag ikke fejl, det er den rigtige opskrift på at overleve hvor mange spil-shops har måtte lade livet (er der ikke kun Cypercom og Powerplay tilbage i indre kbh, der ikke er EB?) Så hvis de har nogle sælgere, der desværre ikke brænder for spil som vi gør, er det prisen man må bøde for at kunne købe spil billigere end i special shopsne.

ang Cypercom, jeg ved ikke hvor mange medarbejder de har ialt, men der står normalt ikke mere end 2 af gangen, så hvis lige de 2 ikke har spillet summoner, så er det vel ikke umuligt at en anden har? Utroligt du kan bitche så meget over et enkelt besøg i forretningen. De er dyre ja, (det er powerplay også, og alle andre special-shops der var i kbh) men af min erfaring efter mange ture der ind, har de også mere viden derefter (der er også EB medarbejder der fatter noget, bare ikke alle)
(EDIT: Mente dyre med gamle titler osv)


At du så nævner at du kan lide at "låne" spil i EB og så samtidigt brokker dig når det ikke er plomberet (hvordan kan du have noget imod, at andre gør som dig?), synes jeg du strammer den lidt... Det lyder som om du vil have servicen fra en special forretning, udvalget fra en størrere forretningskæde, og prisen som på biblioteket.. Så kan jeg sq godt forstå at folk i EB og Cypercom ikke gider spilde deres tid på dig, hvis det er sådan tingene hænger sammen!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
GatmanGatmanSkrevet 11/04-04 15:16, rettet 11/04-04 15:16 
Jeg synes det er flot du har mønstret den nødvendige energi til at skrive et alvorligt svar på psychomantis' åbenlyst ironiske indlæg.
DarkenDarkenSkrevet 11/04-04 15:24 
kender ikke psychomantis, så om han er ironisk eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men jeg kender en del personer som faktisk opfører sig på den måde, og derfor tog jeg det ikke som en joke, og svarede derefter.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 11/04-04 15:42 
Der er også Betafon tilbage.

Kan desuden love jer, at I får mere for jeres brugte spil i CyberCom end i EB Games.

Samtidig sælger CyberCom også brugte spil billigere.

Sælg en hvilket som helst nyere PS2 spil: ~200kr i bytte hos CyberCom og ~120kr hos EB Games.
Sælges derefter til: ~350kr hos CyberCom og ~449kr hos EB Games (ca. en 50'er under nypris).

(Plus at CyberCom køber brugte PC titler)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 11/04-04 15:56 
Darken. psychomantis arbejder i EB og er vist ved at være godt træt at den kritik butikken modtager. Jeg synes nu den er velfortjent.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
psychomantispsychomantisSkrevet 11/04-04 17:39, rettet 11/04-04 17:42 
Ex-medarbejder hvis ret skal være ret. Kritik er en fin ting, men når den tit kan koges ned til det der er at finde i mit eget indlæg ovenover er det svært at tage seriøst.

Tak til Darken iøvrigt, you just proved my point.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 12/04-04 02:21, rettet 12/04-04 02:22 
Jeg er oxo ex-medarbejder i både EB og Cybercom, og synes det er fint med den kritik EB får.

Cybercom er og bliver den mest kompetente og ærlige forretning.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig