X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Paypal - Help?!


Svar Sortering
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/04-04 16:41, rettet 08/04-04 16:43 
Jeg skulle (med paypal) betale en vundet ebay auktion, da jeg får denne besked:

"The seller of this item requires you to provide a Confirmed Address for delivery. To confirm your address, please add a credit card below."

Så pt kan jeg ikke betale ham, og hvorfor kan jeg så ikke det? Hvad gør jeg?

EDIT: Nej, det er ikke første gang jeg betaler med paypal og problemmet er aldrig opstået før (eller efter)..
Home is where the hardware is..
JmogJmogSkrevet 08/04-04 17:04 
Det står der faktisk direkte:
"seller of this item requires you to provide a Confirmed Address for delivery"

Det er op til den enkelte sælger om det er et krav. Du har så ikke været ude for nogen der stillede det før.

Løsning:
"To confirm your address, please add a credit card below"

Det er bare et spørgsmål om at dit kreditkort bliver lagt ind i systemet. Ikke noget at være bange for der. Troede faktisk at det var et krav for overhovedet at bruge Paypal.

Grunden til at nogen kræver det er for at sikre sig mod snyd og den slags. Det svarer til en internetforretning der kræver at den adresse som er registreret til kortet svarer til den du opgiver som modtager.

Du kan roligt tilføje dit kort til kontoen.
NaieraNaieraSkrevet 08/04-04 17:06 
Jeg har tilføjet et kort til min konto. Min adresse står også som unconfirmed......
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 08/04-04 17:22 
har i så haft problemer med Expandet et eller andet hvor de sender et 4 ciffert nr. til ens konto.
Der er blevet trukket $1.95 men ingen nr. det samme problem har min kammerat??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/04-04 17:37 
Det problem tror jeg alle danskere har når de forsøger sig med Paypal...

Det er lidt besværligt, men så vidt jeg ved er der kun én måde at ordne det på. Nemlig ved at scanne et billede af sit Visa og et dokument med sin adresse på (evt en regning) og sende det til dem. Det tager lidt tid, men det var sådan jeg gjorde det.

Jeg har også hørt nogen sige, at man kan ringe til PBS og få de 4 cifre oplyst, men om dette er sandt ved jeg ikke
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/04-04 17:53 
Naiera>
Jeg har tilføjet et kort til min konto. Min adresse står også som unconfirmed......

Det har jeg også, men når jeg udfylder formlen hvor jeg skal tilføje kortet, så jeg kan blive 'confirmed', siger den bare at kortet allerede er 'registreret'..
Home is where the hardware is..
JmogJmogSkrevet 08/04-04 18:04 
Naiera>
Jeg har tilføjet et kort til min konto. Min adresse står også som unconfirmed......

Har i også indtastet de berygtede 4 cifre? Måden man (som dansker) får dem er enten at indsende billede osv. som Kidcaffeine siger eller at bede ens bank om at få det at vide af PSB.

Lad mig sætte en meget tyk streg under det her da mange begår den samme fejl igen og igen: Man kan _IKKE_ som privatperson ringe til PBS og få de fire cifre at vide. Det er udelukkende ens bank der kan gøre det. Vil banken ikke det er de ualmindeligt stædige og i bør true med at skifte bank, hvis de ikke gør det.
NaieraNaieraSkrevet 08/04-04 18:13 
Selvfølgelig har jeg indtastet de 4 cifre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/04-04 18:37 
Jeg har ikke indtastet de fire cifre.
Jeg er i den situation at jeg har Nordea, og de kan virkelig ikke finde ud af en skid. Hver gang jeg er nede i den bank, udviser de ringere evner til deres job end foregående. Men de er ikke bange for at opkræve store gebyrer for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 08/04-04 18:44 
Spøjst at Nordea ikke kan finde ud af det. Jeg mener, det er jo ret begrænset hvad de rent faktisk skal gøre. Det drejer sig jo bare om at oplyse dato og transaktionsnummer til PBS over telefonen så kan de få cifrene.
dchangdchangSkrevet 08/04-04 19:05 
Jeg har osse Nordea, og har oplevet det samme. De vil simpelthen ikke give mig nummeret. De påstår at de mister mange penge på det. Hvad det egentlig er der koster dem penge, ved de dog ikke. De er sgu uduelige.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 08/04-04 19:12 
Nordea kunne ikke engang finde ud af at overføre penge fra min konto til en der var i en anden bank, udne jeg skulle ind og tale med en af dem der sidder ved bordene, og han så skulle have en masse hjælp fra diverse andre kollegaer fordi han klokkede vildt i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 08/04-04 19:16, rettet 08/04-04 19:16 
Koste penge? Vil de virkelig påstå, at de skal betale PBS for at få nummeret oplyst? Det lyder jo vanvittigt.

Selv hvis det skulle være sandt, at der er et gebyr involveret, så kunne jeg godt tænke mig at se den PBS-ansatte, der kan få sig selv til at opkræve "mange penge" for at oplyse et nummer han har stående på sin skærm.

I min egen bank tog det ingen tid. Da jeg fandt ud at banken kunne få nummeret fra PBS ringede jeg til dem og sagde det. "Fint, vi ringer til dig når vi har det", sagde de til mig. 10 minutter senere ringede banken til mig med nummeret.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/04-04 20:04 
Kan vi ikke lige holde os til emnet? De 4 cifre er blevet diskuteret i uendeligt mange emner..
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 08/04-04 20:04, rettet 08/04-04 20:06 
Har også hørt den undskyldning før, at det skulle koste penge - dog ikke selv. Tror dog de refere til at det koster penge for banken, at skulle vise det fire cifrede nummer på kontoopgørelsen. Det skulle også blive sendt hvis man har rent VISA kort.
Har nu indtil videre mest brugt net bank til at overføre penge, og der er ingen problemer med Nordea der.
Ellers var der for mit vedkommende kun et kommunikationsproblem med banken om hvad det var jeg manglede - hvilket kunne være slemt nok. Men der var da én som i sidste ende kunne hjælpe.

Så det må (som så mange andre steder) være forskelligt alt efter personen man taler med - og ikke banken som sådan.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig