X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far Cry Instincts annonceret


Svar
enfenenfenSkrevet 08/04-04 16:05, rettet 09/04-04 17:58 
Spillet skulle ifølge udtalelsen byde på nyt gameplay. Dette kan man selvfølgelig kun bifalde, da der stadig er nogle steder hvor spillet halter. AI'en er god i Far Cry, men der er stadig steder, hvor man lige må tage sig til hovedet. Jeg håber meget på en masse nye baner i forhold til pc udgaven.

Spillet bliver bygget helt fra bunden af Ubisoft's Montreal Studio ifølge udtalelsen. Hvad dette kommer til at betyde, må vi vente med at se. Jeg forudser selvfølgelig et spil, hvor det grafiske er nedtonet en anelse. Jeg regner i hvert fald ikke med, at vi kommer til at se en texturesize på samme niveau som på pc, da det ellers ville kræve en masse ram. Selvfølgelig kan man så sætte drawdistance ned, men det tror jeg ikke bliver tilfældet i så høj grad.

Jeg ser i hvert fald frem til spillet, da Far Cry var en stor oplevelse på pc. Jeg tvivlede lidt på, at spillet ville udkommer på Xbox, men jeg er da glad for, at jeg tog fejl.

Far Cry Instincts
What is the Matrix?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 17/08-05 14:33, rettet 17/08-05 14:34 
Nogen der kender den nøjagtige dato for udgivelsen af spillet i DK?

Ved kun at det skulle udkomme i september.

Efter at have set et par trailers og screenshots kan jeg næsten ikke vente med at få fat i spillet.
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 15:11 
Jeg er faktisk begyndt at bruge play.com til at finde udgivelsesdatoer:

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=167081

Den plejer at være ret præcis.

Selv ser jeg også frem til spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 17/08-05 15:12 
30. september iflg. vores releaseliste :)

Releaselisten
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig