X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kender i det?


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-03 10:28 
Man går og glæder sig vildt meget til et spil. Spillet er sendt afsted fra USA og man skulle så modtage det en uge efter. Efter en uge er spændingen på det højeste når man kommer hjem fra arbejde og skal tjekke posten, men ak, spillet er der ikke. Men det går nok, det kunne jo være det først kom næste dag, så man venter...igen.
Dagen efter sker der det samme, men heller ikke her opgiver man håbet for pakkeposten kan jo stadig nå at komme inden kl 9! Så man sætter sig og holder øje ved vinduet.... Og minsandten om ikke der kommer en stor gul postbil og holder ude foran bygningen. Manden går om bag bilen og fikser en lille pakke frem, spændendingen stiger, og.... han går hen til opgangen ved siden af. €#%§€#"#?ëËð²°¬"!!! Kattens også!
Hmmm, næste dag må pakken da komme, så man venter spændt på pakkeposten ....igen!
Nu sker der jo så ingenting den efterfølgende dag, så man begynder at blive nervøst, samtidig med at det kribler i fingrene for at spille det længe ventede spil. Man sætter sig og læser lidt, men det man læser er bare hvor fedt andre synes spillet er, for en masse andre har nemlig modtaget spillet! Endnu en gang €!#§€#%±Èõ;!!><Q!!
Nu kan man snart ikke vente længere, for det fredag og weekenden banker på døren. "Jeg gider ikke arbejde, jeg vil bare have det spil!!!"

Nu er der sikkert flere der har gættet hvad det her handler om. Zelda! Posten har ikke været med det endnu, og jeg er ved at gå amok!!
Fredagen varer jo ikke evigt, så de har bare at komme med Zelda! Hvorfor tager det så lang tid!? Det kan de ikke være bekendt!!!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/04-03 10:51 
Jeg ved hvad du mener :-!
Jeg har det underligt nok på samme måde?

Men tænk over at DIT spil ankommer til MIN adresse - så din skæbne ligger i mine hænder - muahahahahaha....
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-03 10:58 
Arrghhh!!! - Men jeg har en ekstranøgle til DIN lejlighed, hehehehe!!! ;-O
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JesperJesperSkrevet 04/04-03 11:19 
He - kender det godt. Havde samme "problem" med splinter cell. Det var forsinket, og kom først flere uger efter release :(
RonaldoRonaldoSkrevet 04/04-03 14:44 
Hey... Mit Zelda er lige kommet, men min GameCube fra UK har været undervejs i over 2 uger, nu bliver den sendt tilbage til afsenderen fordi de der RoyalMail (my ass) aber har åbenbart gjort noget forkert. Så hvis han får den mandag, og sender den samme dag, så har jeg den lørdag eller næste mandag. Det er nedtur at vente på Zelda, i det mindste har jeg A Link to the past og min GBA SP...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/04-03 15:06 
Hey FreddiE

Hvor har du bestilt det fra?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 04/04-03 15:08 
Jeg venter stadigt på mit DOAXBV:(
Spiller nu: Halo 3
RonaldoRonaldoSkrevet 04/04-03 15:12 
SeventhSun >
Hey FreddiE

Hvor har du bestilt det fra?

DVDBox
MajorPMajorPSkrevet 04/04-03 15:14 
haha...surt hva' sun? I har vidst bestilt samme sted :D
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 04/04-03 15:53 
Jeg kender det fra Kingdom Hearts. Sjældent har jeg ventet et spil SÅ meget, og jeg måtte bestille det tre forskellige steder fra før jeg endelig fik det!
Det vilde er dog at det på ingen måder skuffede mig, og som bekendt er jeg stadig i dag vild med det spil ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-03 15:56 
YES YES YES YES YES YES!!!!!
Så har 'Sun lige bekræftet at spillet ér kommet!!!!
Endelig!!!!!

Så ved jeg godt hvad jeg skal lave i denne weekend - alligevel! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
MajorPMajorPSkrevet 04/04-03 16:07 
Du virker da ikke særlig glad for det :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
FanboyFanboySkrevet 04/04-03 16:08 
Få dig et liv :P

Ej, jeg kender det alt for godt selv, jeg tog engang fri fra arbejde bare for at sidde og vente en hel dag på Metroid Prime :)
Og det var absolut ventetiden værd.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-03 17:35 
Haha, cool!

Lige et spørgsmål til andre som har bestilt fra dvdboxoffice, HVOR HELVEDE ER EXTRADISKEN?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RonaldoRonaldoSkrevet 04/04-03 17:44 
Der er ikke nogen, DvdBox har åbenbart ikke fået nok bonus discs. Nogen der evt. gider at skrive et brevog spørg om de får flere på et tidspunkt eller lign. ?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-03 17:48 
Hmmm... Sikke noget gylle. Så må man jo hellere skrive til dem!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RaGeRaGeSkrevet 10/04-03 18:41 
Argg..

Jeg skulle gerne modtage min US version af Zelda TWW i morgen og kan ikke klare presset mere! Ventetiden kan virkelig tage livet af en selvom det kan være ret så spændende ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/04-03 20:06 
Fanboy >
Få dig et liv :P

*lol* Så skulle I se mig op til en Final Fantasy udgivelse ;o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/04-03 20:49 
Kan forresten ikke sige andet end rosende ord til dette spil. Det har bevaret zelda stemningen, og der er massere af små overraskelser undervejs. Er pt. igang med at spille det igennem for anden gang.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RaGeRaGeSkrevet 11/04-03 11:52, rettet 11/04-03 11:52 
Så fik jeg endelig Zelda TWW - w00t! Det her har jeg set frem til i så sindssyg lang tid, lige siden Zelda OOT æraen :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
3of193of19Skrevet 11/04-03 12:12 
Har heller ikke fået mit endnu :(
Nåja, men skal jo alligevel først have mit lækre digital RGB kabel som Azalon modder til mig ud af et component kabel.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/04-03 12:35 
Det er fand'me også et superfedt spil! Jeg er overhovedet ikke blevet skuffet trods høje forventninger på flere områder! Den cel-shadede grafik var jeg også mistroisk overfor, til at starte med, men når først spillet er igang, så passer det perfekt og ser super cool ud!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RaGeRaGeSkrevet 11/04-03 13:51, rettet 11/04-03 13:54 
Har lige spillet 2 timer og må sige, at jeg er intet andet end imponeret indtil videre... dette spil var hele ventetiden værd :) Grafisk set er dette spil et mesterværk på alle punkter, men kan dog ikke hamle op med gameplayet!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
fuzionfuzionSkrevet 13/04-03 13:20 
Har trofast valgt at vente til d. 2/5. Så slipper slipper Post Danmark også for tilsvinende opringninger og vold på deres postbude... :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/04-03 14:19 
RaGe >
... Grafisk set er dette spil et mesterværk på alle punkter, men kan dog ikke hamle op med gameplayet!

Mener du der er noget i vejen med gameplayet, eller hva mener du?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RaGeRaGeSkrevet 14/04-03 14:24 
Nej, nærmere at gameplayet er suverænt!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/04-03 15:49 
Ooooh-kay! Så forstår jeg bedre ;-D
Men det har du også fuldstændig ret i!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RaGeRaGeSkrevet 14/04-03 15:51 
Må man så spørge, hvor langt du er inde i spillet?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/04-03 15:56, rettet 14/04-03 16:07 
Ja, men jeg vil nu ikke røbe for meget for dem som ikke er nået så langt!


*************SPOILER************




Men jeg har fået Master Sword, besejret Ganondorf og skal ud og samle "dele" til Triforce! Cruiser dog lidt rundt og vil hjælpe de stakkels Korok's med lidt Forest Water!

Hvad med dig? Har du været i "The Nintendo Gallerie"?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
quadquadSkrevet 14/04-03 16:03 
Tak, det der skulle nok markedes med *****SPOILER***** og resten skrives i privat beskeder tak..
OmenOmenSkrevet 14/04-03 16:07 
Hehehehehe, jeps det med at vente på posten kender jeg også godt. Havde jeg dog visdt at der var andre der havde det ligeså slemt, havde jeg sikkert tilbudt at tage en kopi med hjem til dig, sidst jeg var i US =)
Vote Ficus!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/04-03 16:08 
Sorry, har rettet indlægget!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/04-03 16:13, rettet 14/04-03 16:14 
Omen >
... Havde jeg dog visdt at der var andre der havde det ligeså slemt, havde jeg sikkert tilbudt at tage en kopi med hjem til dig, sidst jeg var i US =)

Kunne ha været cool! Lige nu mangler jeg nemlig bonusdiscen! For dén kunne dvdboxoffice ikke finde ud af at sende med!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig