X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Told og skat forsinkelse?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/04-04 08:02 
Min ordre fra playasia blev ifølge den mail de sendte mig sendt den 23/3, men jeg har ikke modtaget den endnu, hvilket bekymrer mig.
Kan det blot skyldes at den er blevet opsnappet af told og skat eller skal jeg til at regne denne pakke som tabt?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
57 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 19/11-14 10:24 
Jeg tror de har ret til at opbevare den i 3-4 uger inden du hører fra dem. Jeg har selv "brokket" mig på posthuset i samme forbindelse, hvor medarbejderen blot var forundret, da hun syntes ikke det var særlig lang tid at der kun var gået 3 uger.
Det lader iøvrigt til at jo hurtigere forsendelse du har betalt for, jo større er sandsynligheden for at toldkontoret vil tilbageholde din pakke i længere tid. Det er supergod service, jeg er glad for at vi betaler ~200,- i gebyr for den service, som er så god. Så god er den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 19/11-14 10:37 
Okay så må jeg bare vente et par uger endnu, det var bare mere fordi, jeg undre mig over de ikke sender et giro kort til mig.. Så jeg kan få mine sko.. Jeg kan ikke engang tracke dem, selvom jeg har nummeret på dem..
Med mindre det er det forkerte sted jeg gør det..

Det er bare sælger der fortæller mig, at de er strandet der..
Hvor så end sælger ved det fra...

Han fortæller mig også, at de har prøvet at kontakte mig, hvilket de ikke har.. Så jeg tænker lidt, gad vide om jeg får de sko.. :-S
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 19/11-14 11:15 
Prøv evt. det her nummer: 32478500
Det var vist nummeret til deres toldkontor en gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 19/11-14 11:35 
Jeg fandt et andet nummer der hedder 70 21 80 70, og har nu fundet frem til, at pakken er bare meget meget lang tid om at komme frem.. :-S
"hurra" for PostDanmark not..

Tak for råd Sumez
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SonicSonicSkrevet 20/11-14 18:01, rettet 20/11-14 18:02 
Jeg står i en lignende situation. Jeg har bestilt noget fra amazon.co.uk, som så sendes fra Japan. Det er vel små 21 dage siden det er sendt. Der er åbenbart ingen tracking på pakken, så kan ikke se hvor den er. Sælger aner heller ikke hvor den er.
Hvor længe skal man vente før man gør yderligere, sådanne rent ætisk?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 20/11-14 19:55, rettet 20/11-14 20:04 
Vent, eller bestil i god tid og have god tålmodighed, ting tager tid, eller kan i kun brokke jer?.

Edit: alternativ er at købe en Concorde og hente det selv hvis man ikke kan vente.

http://www.jyllands-posten.dk/protected/premium/erhverv/ECE3737017/concorde-under-hammeren/

Link...
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 20/11-14 20:15 
Høhø, den jetjagerspids, kommer nok til at koste spidsen af en jetjager... };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
57 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig