X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GC - en pattekonsol?


Svar
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 05/04-04 22:18, rettet 05/04-04 22:19 
Jeg gik forleden og snakkede med en ven, og kom tilfældigt ind på at Gamecuben var ret billig og at jeg faktisk overvejde at investere i en, det mente han var den dummeste idé jeg nogen sinde havde fået, og han mente at det var en pattekonsol. Hvad er det der får folk til at tro det er en pattekonsol? er det designet? spillene?
jeg sagde for at forsvare den at RE og ED ikke var pattespil ma... Se hele indlægget
68 emne(r).
« < 1 2

Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/04-04 00:08 
Lige en lille ting. Har i prøvet at holde Z knappen inde når i starter jeres cube? ;)
GatmanGatmanSkrevet 08/04-04 00:13 
Spøjst easter egg. O_o

GameCube - en abekonsol? (Eller skal det lyde som noget andet?)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/04-04 00:27, rettet 08/04-04 00:44 
Det er vist nogle børn som griner man kan høre :)

EDIT: eller kunne det være lyden er forskellig på enkelte GC's? Er du sikker på at det er aber man kan høre hos dig?
ChronoChronoSkrevet 08/04-04 07:30 
Der er også noget lignende på Game Boy Advance. Hold L, R, Start og Select nede - så lyder den som en SNES når den starter :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 08/04-04 12:44 
Det er nok bare at trykke start og select under opstarten. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GatmanGatmanSkrevet 08/04-04 12:57 
Svovlmunk>
Det er vist nogle børn som griner man kan høre :)

EDIT: eller kunne det være lyden er forskellig på enkelte GC's? Er du sikker på at det er aber man kan høre hos dig?


Næ. Nu jeg hører det igen lyder det mere som et pivedyr. Altså de små lyde, jeg troede var abeagtige "hvin". Men det sidste er barnelatter, det kan vi godt blive enige om. ;)

Og for ikke at gå helt off-topic vil jeg da lige tilfølje, at det undrer mig meget dette emne er oprettet!
Tænk at nogen er villige til at sætte personlig holdning og smag før deres image og renommé. Tsk, tsk.
Hvis andre synes det at eje eller spille på en GC er "max konge neder" (Er det den korrekte term?) så bør man for alt i verden skille sig af med kræet!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/04-04 14:50 
Jeg synes ikke det her er off-topic. Jeg mener at når nintendo inkluderer sådan noget "børne latter" i deres maskine, så hjælper det ikke ligefrem til at få folk til at se den som en "voksen" konsol.

Personligt har jeg ikke noget imod det, jeg synes det er en sjov lille ligegyldig feature :)
FourDFourDSkrevet 08/04-04 15:40, rettet 08/04-04 15:41 
Sumez>
SSBM har til gengæld masser af appeal til dem, der husker NES-dagene. Det spil er virkelig fyldt med retro-godter.


Har enlig aldrig tænkt over det på den måde.
Men syntes nu stadig ikke at man kan kalde spillet, ligefrem "voksent".
Når jeg siger voksent, så mener jeg at spillet ikke direkte er lavet til voksne,

Faktisk.. I bund og grund er det i meget få tilfælde at et spil er voksent eller barnligt, når man tænker over det.

Børnespil: Spice girls, digimon spil, usædvanlig nemme spil osv.
Alle aldre: næsten alle spil, bortset fra eksemplerne jeg har sat i en anden kategori.
Voksenspil: div. horror spil, eller spil som "the guy game"

Kan vi blive enige om at det nok er sådan det hele hænger sammen?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/04-04 16:03 
Well. Jeg tror mange godt kan lide SSBM fordi de kan tæske Picachu....

Og alt hvor realistisk Link er med = GOTY:P
Well crucify the insincere tonight...
BobbeBobbeSkrevet 08/04-04 16:31 
også lidt ot.

Den siger en anden lyd hvis man holder Z knappen inde på 4 controllere.
Spiller nu: Wii
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/04-04 16:39 
Valkyrie>
Og alt hvor realistisk Link er med = GOTY:P

Hvornår har Link nogensinde været realistisk?
Home is where the hardware is..
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/04-04 01:05 
Det er den gamle diskusion endnu engang.

Flere i min omgansgkreds havde ps 2 før i tiden. De forstod ikke mig og en af mine venner, da vi købte vores Gc´ere på præmiere dagen. Flere andre der ikke havde konsoller men kun pc syndes den så barnlig ud.
Efter at have vist folk spil som Super Monky Ball, Re, Burnout 1&2, 1080, Animal Crossing, Rogue Leader osv ser det sådan ud. Mig og mine 3 nærmeste venner, min x kæreste & min bedste veninde har GameCube nu. Kun 2 sidder tilbage med deres ps 2 i omganskredsen. den ene overvejer kraftigt at købe en Gc da vi små mobber dem med ps 2 lidt hehe. Min bror skal også snart have gc plus at mine forældre også har overvejet den dejlige lille maskine istedet for at spilel pc. Flere andre venner der ellers sværger til deres pc kan heller ikke holde nallerne fra min Cube når de er på besøg. Dem jeg kender der har GameCube er mellem 25 og 33år gammel..
Børne konsol?? I think not

og kald den det i mine homeboys selskab.. og du vil få bitchslaps så det gør noget *G*

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
SumezSumezSkrevet 11/04-04 01:47, rettet 11/04-04 01:58 
Det er virkelig nogle solstrålehistorier, folk kan diske op med, om gc'er, der overtager ps2'ens plads.
Men i grundne forstår jeg det ikke, for jeg synes ikke GC'en har overbevisende mange tiltrækkende titler i forhold til PS2.
Men ok, hvis de bedste titler man har til PS2 er State of Emergency og FIFA 243609, er det selvfølgelig en anden historie.

EDIT: Tak, Rune
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 11/04-04 02:00 
Jeg misunder jer virkelig. Antallet af mine venner der ejer en next-gen konsol kan vist tælles på en hånd. Og hvis de endelig gør, er det højst sandsynligt en PS2 med et ukendt antal Fifa titler. En enkelt af mine venner synes Gamecuben lyder tiltalende, men 'tør' ikke købe en.

Efterlysning: Er du fra 5800 og gider spille konsolspil med mig, så skriv en besked ;)
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/04-04 15:52 
til Sumez.
Det er jo helt klart et spørgsmål om smag hvilken konsol man foretrækker. Men Gc´en har fået meget uretfærdig røvfuld i medierne herhjemme. Derfor er det sku nice som GC fan at se at andre der normalt ikke er til Nintendo regere som de gør når de ser hvad maskinen rent faktisk kan præstere i grafik og har af spil.
Om du så syndes at der er overbevisende mange gode titler til GC´en i forhold til ps 2 er mig egenlig ligegyldigt. Alt afhænger jo som bekendt af øjnene der ser. Men når os GC ejere tit jubler lidt over sådanne "solstråle" så er det nok mest pga det vi har måtte lægge øre til fra starten af. Der råbte alle medier og spilsites op om at Gc´en blev den nye Dream Cast. Men heey.. Det skete bare ikke.
Så er det så mærkeligt at folk fortælle den slags "solstråle" historier og nyder barte lidt af GC´en har fået en hvis succes, på trods af en hel spil branche og en masse ps2 fan boys døds domme fra starten af??

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
SumezSumezSkrevet 11/04-04 16:01 
Zøvnig.. Jeg tror det er blevet slået nok fast herinde at jeg er Nintendo fanboy.
Jeg nyder at høre om GC'en der vinder grund over PS2, af flere forskellige grunde. Det er rart at se folk, der kan se at GC'en er værd at købe, og ikke bare går efter den umådeligt opreklamerede PlayStation.
Situationen forholder sig bare at jeg ikke kan løbe fra at jeg selv har flere PS2 spil, simpelthen fordi jeg må indrømme at der er flere spil til den, jeg gerne vil ha'.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/04-04 16:09 
Det var nu heller ikke for at sætte spørgsmålstegn ved om du personligt kan lide GameCuben. Det var bare en forklaring af hvorfor jeg tror folk indimellem svælger lidt i det herinde når der ER noge solstråle historier :)

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
CirkoCirkoSkrevet 11/04-04 23:44 
Vil give jer ret Nintendo er det bedste firma
Vi er alle Guder :P
68 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig