X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Død iRiver


Svar
MarcKMarcKSkrevet 04/04-04 17:15, rettet 04/04-04 17:15 
Forleden overførte jeg nogle MP3'er til til min iRiver iFP-390T, og da jeg tog USB-kablet ud, viste den stadig i dispayet, at den var sluttet til computeren. Jeg slukkede den, og siden har den ikke kunnet tænde - ej heller med helt friske batterier. Instruktionsmanualen tilbyder ingen hjælp og jeg har ikke kunnet finde problemet omtalt på nettet. Min konklusion er dermed, at den er afgået ved døden.
Mit spørgsmål er da, om andre herinde har oplevet lignende problemer, og eventuelt løst dem.
Derudover kan jeg ikke finde fakturaen, og jeg betalte per efterkrav, så jeg har ingen beviser for at jeg har købt den. Dette umuliggør vel, at jeg kan udnytte garantien, ikke sandt?
KoludaKoludaSkrevet 04/04-04 18:00 
Kommer an på hvor den er købt henne ?
De fleste forretninger kan jo printe et nyt garantibevis ud til dig jo. ;)
MarcKMarcKSkrevet 04/04-04 18:27 
Den er købt i Midtdata.

http://www.midtdata.dk/
PaenPaenSkrevet 07/04-04 18:16 
har du prøvet at smide den på pc'en igen, se om den reagere på det?

har selv en Iriver - 380T
Lóriens blade falder ikke forgæves
MarcKMarcKSkrevet 11/04-04 18:52 
Ja, det virker heller ikke :(

Men MidtData har været så venlige, at oplyse mit fakturanummer, så nu kan jeg udnytte min garanti.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig