X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Læsehestens udsalg


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 04/04-04 14:06 
Som der er blevet omtalt flere gange her på PR, holdt Læsehesten i Aalborg udslag med halv pris på alt fredag og lørdag. Jeg undrer mig lidt over hvad der har motiverede den ellers små sur indehaver til at sælge ud på den måde. Jeg var dernede både begge dage, og butikken var proppet med folk der ragede nye DVD udgivelses til sig for 100 kroner stykket, og spil til halv pris.
Det kan ikke være så lidt penge indehaveren har sat til med at holde udsalget på den måde... Havde han bundet for mange penge på lageret? Eller er han på vej til at lukke butikken?

Er der nogen andre som har haft lignende tanker?

Jeg nøjes for resten med at tage 6 Mega Drive spil med hjem.
Lunch is for wimps.
ChronoChronoSkrevet 04/04-04 14:10 
Den forklaring jeg hørte var at der bare trængte til at blive ryddet op. Mandag er hylderne fyldte igen.

Jeg ærgrer mig over at jeg ikke nåede at få en GBA SP + et valgfrit spil til 525,- :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 04/04-04 14:11 
Jeg skulle have forudset dette, ladet være med at købe AES-spil hele foråret, og havde haft penge nok til de resterende fire Next Generation sæsoner jeg mangler ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 04/04-04 14:21 
Wired Nicky>
Jeg nøjes for resten med at tage 6 Mega Drive spil med hjem.

Først vil jeg lige sige: Svagekøber

Derudover er jeg ganske sikker på, at Læsehesten ikke er på vej til at lukke. Lars har ganske rigtigt et lager, der siger spar to til det meste. Bede-X og jeg var engang derope og rode i en kasse med gamle SMS-spil. Hvis du går derind mandag ved midagstid er jeg sikker på, at du ikke kan se, at der har været udsalg overhovedet, selvom det var tydeligt lørdag kl. 13.30.

Alle de brugte ting har han tjent på selv til 50%, og jeg tror ikke han har sat så meget igen til alt i alt. Havde det været en form for ophør, ville det nok også være annonceret i dagspressen. Der har ikke været anden reklame for tiltaget end sedlerne i vinduet, fordi det var den faste kundekreds, der primært skulle have glæde af tilbudet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Wired NickyWired NickySkrevet 05/04-04 11:41 
Wehner>
Først vil jeg lige sige: Svagekøber

Tja måske, men jeg så ikke nogen grund til at købe alt for mange af de ringe Sega spil han har haft til at stå i månedsvis (årsvis?).
Lunch is for wimps.
WehnerWehnerSkrevet 05/04-04 18:54 
Nu gjaldt tilbudet altså også andre ting end gamle SEGA-spil ;)

Selv fik jeg:
PS2 Netkort
Xbox Memory Card
Xbox Controller S
Xbox Hurricane RGB kabel

DVDer:
Cat Ballou
Langt fra Las Vegas Vol. 2
Bjergkøbing Grand Prix
Standing in the Shadows of Motown
Ud at køre med de skøre
Xena & Hercules ;)

Samt masser af gamle Lucky Luke, Vindens Passagerer og diverse andre europæiske tegneserier. OG Gaku, som jeg fulgtes med, købte meget mere end mig.

Svagekøber ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 05/04-04 19:27, rettet 05/04-04 19:27 
Gid jeg ikke boede på Bornholm..
just plug it in.
Chief WiggumChief WiggumSkrevet 05/04-04 19:54 
Hvad kostede den Netkortsting til Playstation???
Wired NickyWired NickySkrevet 05/04-04 19:54 
Wehner>
Nu gjaldt tilbudet altså også andre ting end gamle SEGA-spil ;)

Når man først er bidt af retro...
Lunch is for wimps.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/04-04 20:28 
Skandale!!! Hvorfor ved jeg aldrig noget? *Smerte!*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 05/04-04 20:54 
Chief Wiggum>
Hvad kostede den Netkortsting til Playstation???

Det blev 150,- efter at rabatten var trukket. Det er ikke lige fordi jeg har noget at bruge den til pt., men det lød billigt ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 05/04-04 21:01 
hader jer altså nogle gange..... =P
i kbh er der EB games, EB games, cypercom(2nd games), EB games, powerplay, EB games og EB games....

(accord tæller ikke da de næsten tager mere end nypris for 3 år gamle spil)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
fearless popcornfearless popc...Skrevet 05/04-04 21:06 
Rønne har:
Merlin, BR-lejetøj, Bog og idé. Yaaaay :/
just plug it in.
WonderboyWonderboySkrevet 12/04-04 11:55 
Hej
Har han mange sega spil og nintendo spil og hvad koster de eller hvad gav du få dine 6 mega drive spil.
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig