X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigste Wavebird hvor?


Svar
dchangdchangSkrevet 04/04-04 12:12 
Jeg vil have en Wavebird, men havde håbet på at man kunne finde dem billigere end de 399,- hos Boomtown. Nogen der har nogle gode tips?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/04-04 12:19 
Ebay er altid en sikker vinder :)
dchangdchangSkrevet 04/04-04 12:22 
Okay. Det må jeg da lige lure lidt efter så. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
tastasSkrevet 04/04-04 12:24 
Lik-Sang har dem til $39,99 for både almindelig og platin.
Det er da heller ikke så galt :]
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dchangdchangSkrevet 04/04-04 12:55 
Hvad er portoen så på?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 04/04-04 15:45 
ny wavebird for $30 på ebay - den lurer jeg da lidt på...

/dd

ebay
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 04/04-04 15:52 
Ja det er pænt billigt. Hvor meget bliver portoen så (der står kun $9 til USA)?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 04/04-04 19:44 
Nå men jeg fandt selv ud af det nu. :-)

Gamebits har 20% på alt tilbehør, og har Wavebirden til 369,-. Så med porto bliver det rundt regnet 345 kr. Og så får man den jo osse lidt hurtigere.

Hvis nogen har én brugt og vil give et bedre tilbud, så bare smid en besked. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GrindeGrindeSkrevet 04/04-04 21:49 
bestilte et par platinum's for en måned siden, fra dvdboxoffice, det kostede mig ca 260,-(56.95 can €) pr. stk. Forsendelsen er gratis og de sender via belgien, så der er ikke moms og told at skulle tænke på.
dchangdchangSkrevet 04/04-04 22:12 
Okayyy, se det var jo billigt. Det vil jeg gøre så tror jeg. Takker.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig