X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mobil


Svar
UriurUriurSkrevet 04/04-04 11:49 
Hvis man nu køber en af de der tilbudsmobiltelefoner med 6 måneders abonnement, og så opsiger abonnement efter fx 1 måned, hvad sker der så? Kan man det? Er det lovligt? Jeg ved ikke så meget om det, men er der ikke noget med at man så efterfølgende kan få ens mobil låst op, og så bruge det abonnement som man har lyst til?
RitesRitesSkrevet 04/04-04 11:53 
Du binder dig for 6 måneder til at betale månedligt abonnement.
» a winner is you «
PoulPoulSkrevet 04/04-04 11:53 
Så vidt jeg ved kan du ikke opsige den slags abonnementer før tid. Så vil firmaernes ide med det jo ligesom gå tabt..
RitesRitesSkrevet 04/04-04 12:05 
Man skriver under på det.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 04/04-04 12:21 
Var der ikke noget med at man bare kunne få den sim-unlocket for en hund, og så bare bruge et andet abbonement i stedet for.
Det koster selvfølgelig stadigt lidt pr. måned for de gamle, men så opsiger man det efter de 6 måneder.

Jeg tror det var i rabatten jeg hørte om det.
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/04-04 12:53 
www.shopmore.dk har billige, ulåste telefoner. Jeg har købt min der.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dchangdchangSkrevet 04/04-04 12:58 
Det kan altid betale sig at købe en telefon med abonnement. Jeg har før købt en med abonnement, for derefter at få den låst op og efterfølgende bare betale abonnementet det næste halve år. Og det må man jo godt, så det kan du sagtens gøre. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig