X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Campers


Svar Sortering
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/04-04 13:05, rettet 02/04-04 13:06 
Jeg fatter ikke, hvorfor folk har så meget imod campers i FPS'er. Mit indtryk er, at hvis man ikke kan nakke en camper, så er man bare ikke god nok. En camper har alle odds imod sig - først og fremmest ved modspillerne altid hvor han er, og så er det altså intet problem at nakke sådan en fyr - igen og igen.
Selv camper jeg ikke - det er sgu for kedeligt, men jeg har ikke noget imod folk, der gør det - de er altid et nemt kill. Intet er mere tilfredsstillende end at snige sig ind på en campende sniper og så myrde ham på en meget ydmygende måde.
Derfor kicker jeg altid barnlige narhoveder i f.eks. RtCW, der ustandseligt brokker sig over campers.

Længe leve campers!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 02/04-04 13:16 
"Campers sucks" ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/04-04 13:36, rettet 02/04-04 13:37 
Hehe... Kan godt huske nogen af de 1 on 1 på XBC i Halo i Blood Gulch...

Det var altid første mand til møllen ind imod midten ved rocket launcheren..

Også siger modstanderen: "lmao.... get some skillz n00b... lol.. u camp da RL too much rofl.. I would pwn3d u if u did not camp n00b.. lolz"

Det kommer meget an på hvilket et spil man spiller. En camper har ingen chance i UT f.eks... Hvor imod at de vigtige for gameplayet i spil som Ghost Recon:)

-Valkyrie
Well crucify the insincere tonight...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/04-04 13:41 
Det der er irriterende ved campere er kun dem der sidder med deres skide sniper-rifle! Især når man ikke kan se hvor fanden de sidder henne!

Men som man siger: "Stor sniper, lille...." ^^
DarkenDarkenSkrevet 02/04-04 14:06 
Det store problem ved campere, er at de ikke spiller for holdet.. folk der sætter sig et sted for at DÆKKE sine mates vil jeg kalde en defensiv spiller... men på FFA er som navnet lyder, solo spil og de fleste af den slags folk hjælper ikke teammates hvis det betyder de får færre frags/points udaf det.... (også kaldet Stats Lujer med et ikke så stumt d)

Det er så bare mit syn på det.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 02/04-04 14:08, rettet 02/04-04 14:10 
Campere er sjove at dræbe. Snige sig ind på dem og tage dem med kniv. MWUHAHA

men som Darken siger: de spiller ikke for holdet
WehnerWehnerSkrevet 02/04-04 14:34 
Valkyrie>
Også siger modstanderen: "lmao.... get some skillz n00b... lol.. u camp da RL too much rofl.. I would pwn3d u if u did not camp n00b.. lolz"

Hehe, du rammer tonen godt ;) Faktisk hader jeg folk, der skriver sådan meget mere, end jeg hader campers. Faktisk synes jeg at camping er 100% fair.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/04-04 14:44, rettet 02/04-04 14:44 
"Camper svin!"

Mange CS-spilleres første ord.. :p
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 02/04-04 15:02 
Alle spillere i et FPS har vel lige store odds uanset hvad. Det er kun en naturlig, strategisk handling at udnytte banens design til at beskytte sig selv bedst muligt.
F.eks. rummet med den røde armor i Quake's DM6, som alle kender. Alle har lige stor mulighed for at tage den armor og beskytte rummet bedst muligt bagefter. Hvis det er muligt at holde stand derinde i flere minutter, er det de andre, der er for dårlige, og ikke fordi man er en camper...

God forklaring :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/04-04 15:20 
Tilbage i gamle dage, hvor jeg blev danmarksmester i Quake med min klan (den del gange) var det naturligvis en del af spillet at campe. Det gjaldt jo om at campe alle de vitale steder, som Rocket Launcher, Red Armor og diverse spawnpoints, og på den måde overtage hele spillet.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/04-04 15:40 
Wehner>
Valkyrie>
Også siger modstanderen: "lmao.... get some skillz n00b... lol.. u camp da RL too much rofl.. I would pwn3d u if u did not camp n00b.. lolz"

Hehe, du rammer tonen godt ;) Faktisk hader jeg folk, der skriver sådan meget mere, end jeg hader campers. Faktisk synes jeg at camping er 100% fair.

Det bliver kaldet for leet talk. Også kendt som 133t og l33t!

Det bruges meget af Counter-Strike spillere, og ja, de er... Uhmm... Anderledes at spille imod.

-Valkyrie
Well crucify the insincere tonight...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/04-04 15:58, rettet 02/04-04 15:58 
Valkyrie>
Det bliver kaldet for leet talk. Også kendt som 133t og l33t!

Wrong! 1337 = leet = elite
Home is where the hardware is..
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/04-04 16:39, rettet 02/04-04 16:39 
1337 talk = sprog for små irriterrende CS-teenagere
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
fearless popcornfearless popc...Skrevet 02/04-04 16:48 
Correct!
just plug it in.
RitesRitesSkrevet 02/04-04 17:03 
Kommer an på spillet. Hvad CS angår, vil jeg slet ikke røre det skidt, så det slipper jeg også for.

Min Ghost Recon og UT2k4 er gode eksemplar. Camping er næsten påkrævet i det ene og en hurtig død i det andet.
» a winner is you «
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/04-04 17:54 
cosmos_dk>
1337 talk = sprog for små irriterrende CS-teenagere

Er man teenager hvis man er 29, har fuldskæg og drikker kaffe? Nej vel! 1337-sproget bruges af mange, specielt i det skrevne sprog.
Home is where the hardware is..
RitesRitesSkrevet 02/04-04 17:58 
Fornuftige WC3 spillere bruger det også.

Efter min erfaring er forskellen, at CS tosserne sgu mener det, mens (os) andre ser det som en joke.

(Fuxz0r, I got sh0tz0red in my nutz0rs)
» a winner is you «
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/04-04 18:08, rettet 02/04-04 18:08 
Jeg var level 21 WC3 (TFT) spiller og brugte kun udtrykket "n00b". Dog brugte 99% af alle andre spillere 1337-sproget 2tm (to the max)..
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 02/04-04 19:09 
Rites>
Efter min erfaring er forskellen, at CS tosserne sgu mener det, mens (os) andre ser det som en joke.
(...)

Og så er der os andre, der er kommer videre siden 2000, og har lært at snakke engelsk igen. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 02/04-04 22:13 
Hvad angår campere, så længe det ikke er noget hvor man smadre folk som de 'spawner' ind i spillet, så er det kun naturligt (iforhold til spillet).
Det er vel kun opstået fordi folk enten ikke kan finde på en taktik til at imødegå det, eller fordi de er blevet forvænte med at storme frem i starten af en bane - og så tro de ikke bare bliver skudt ned :).

Det kan så være surt hvis man rent faktisk ikke kan komme forbi et sted med en "camper" (eller hvis det er et tilfælde med uretfærdig placering). Men så må man vel bare spille noget andet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 03/04-04 10:38 
For et års tid siden spillede jeg selv CS på elite plan. Til sidst blev jeg ret syg til spillet og folk begyndte at kalde mig cheater osv. Det endte med at tage for meget af min tid og man skulle spille min. 4 timer om dagen, fordi der skulle trænes til CW/PCW. Det var meget sjovere bare at spille på FFS-servere, men sådan skulle det ikke være.

Har ikke tid til at spille det mere og har været "clean" i over 1 år nu. Savner det dog en gang imellem :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/04-04 11:46 
The Dane>
Hvad angår campere, så længe det ikke er noget hvor man smadre folk som de 'spawner' ind i spillet, så er det kun naturligt (iforhold til spillet).

I f.eks. RtCW er man udødelig i 2-3 sekunder, lige når man spwaner. Hvis man så bliver nakket i ryggen 10 gange, fordi man bare løber hovedkuls væk, når man spawner, så er det da ens egen skyld. Vender man sig om og tager kampen op, så er spawn-camperen en død mand, inden man selv bliver dødelig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig